Tag
kosmetyki
Chiński rynek kosmetyków szacowany jest na kwotę 60 miliardów dolarów, odpowiadając za największe wzrosty światowych gigantów, m.in. L'Oréal i Estée Lauder. Nic dziwnego, że coraz więcej rodzimych producentów marzy o podboju wschodniej…
Co Azjaci kupują w Internecie?
Chiny to dziś największy rynek e-commerce na świecie. Ponad 1,4 mld potencjalnych konsumentów regularnie zagląda do sieci w poszukiwaniu swoich ulubionych produktów. Jaki asortyment przyciąga ich uwagę? Wyniki mogą zaskakiwać, ale tylko…
Polskie marki kosmetyczne inwestują w e-commerce, ale z różną siłą [RAPORT]
Polscy producenci kosmetyków coraz bardziej skupiają się na działaniach w obszarze e-handlu. Nadal nie wykorzystują jednak ich w pełni. W najbliższej przyszłości kluczowym wyzwaniem dla tego segmentu będzie skalowanie sprzedaży online i…
Polacy kupują najwięcej kosmetyków online w Europie – Zalando integruje sprzedaż produktów urodowych…
Około 30 procent Polaków kupuje kosmetyki w sklepach internetowych. Zalando, w odpowiedzi na ten trend, poszerza ofertę Beauty wprowadzając do sprzedaży nowe światowe marki m.in. grupy Estée Lauder. Na platformie dostępne będą także…
Raport – Social Media i polskie marki kosmetyczne
Czy polskie marki mogą konkurować w social media z globalnymi gigantami mimo zazwyczaj znacznie mniejszych budżetów i zaplecza marketingowego? Sprawdziliśmy to na przykładzie efektywności działań dermokosmetyków do pielęgnacji włosów, rzęs…