...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Krakowska Kamienica z pierwszą nagrodą – najlepszy hotel świata wg ACD AWARDS

 

Krakowska Kamienica pod Wawelem projektu BXB studio zwycięzcą międzynarodowego konkursu ACD AWARDS 2022 w kategorii Hotelarstwo – Hospitality (Concept)

Od ponad dekady Rethinking the Future jest wiodącą organizacją, której celem jest promowanie talentów w branży projektowej z całego świata, poprzez aktywny dialogi w dziedzinie architektury i designu.

Krakowska Kamienica pod Wawelem przy ul. Powiśle 10 projektu Bogusława Barnasia ( BXB studio) została została nagrodzona przez międzynarodowe jury złożone z uznanych profesjonalistów z całego świata, m.in. Antoine Chaaya, Partner i Dyrektor Renzo Piano Building Workshop, Włochy, Dr. Ferdinand Oswald, School of Architecture and Planning, University of Auckland, Julien De Smedt, Director JDS Architects, Dania, James Whitaker, Dyrektor Whitaker Studio, UK, Sandy Attia, Professor, Milan Polytechnic University.

VIDEO – Instagram: https://www.instagram.com/p/ChKcNZBuAMX/

Najlepszy hotel świata wg ACD AWARDS 2022. Czy stanie się nową wizytówką Krakowa?

„Krakowska Kamienica pod Wawelem definiuje zupełnie nową jakość bulwarów nadwiślańskich. To budynek niezwykle nowatorski i bardzo krakowski zarazem. Posiada dynamiczną i zmienną stylistykę uzależnioną od położenia obserwatora, która wprost nawiązuje do kontekstu miejsca –  Zamku Wawelskiego i architektury Starego Miasta. Wykorzystuje potencjał technologiczny naszych czasów, ale przy tym jest trwały i ponadczasowy bo zakorzeniony w tradycji. Wierzymy w BXB studio, że dzięki temu jest on czymś więcej niż tylko nowoczesnym budynkiem”.

Bogusław Barnaś, BXB studio

W kamienicy krakowskiej pod Wawelem profuzja różnorodnych estetycznych kontekstów jest celem świadomym. BXB Studio stworzyło projekt, który poprzez nowoczesny język architektury odnosi się z rewerencją do przeszłości rozwoju miasta. Trudno oprzeć się także wrażeniu, że mamy do czynienia z czymś dotąd niespotykanym. Osobiście uważam, że nowoczesna konstrukcja wykorzystująca w dużym stopniu najnowsze technologie użycia drewna nawet podkreśla w pewnym stopniu związek z Kaplicą Zygmuntowską, która przecież w momencie powstawania miała iście nowatorski i bardzo futurystyczny w estetycznym krajobrazie miasta charakter. Koncepcja Bogusława Barnasia jest obiektem, który, ze względu na swój nowatorski rys, ale również ze względu na użyte technologie, perspektywę i głęboką świadomość kontynuacji rozwoju substancji miasta, może śmiało pójść śladem słynnej kaplicy grobowej i stać się nową perłą architektoniczną miasta. Ponadto zwekslować myślenie o rewitalizacji starych kamienic na zupełnie inne tory.

Filip Maciejowski, krytyk sztuki i architektury, Oslo

Bogusław Barnaś założyciel BXB studio to jeden z najczęściej nagradzanych polskich architektów młodego pokolenia. W ponad 20 letniej działalności projektowej szuka syntezy człowieka z naturą, łączy zakorzenioną od wieków  tradycję z nowoczesnym zrównoważonym rozwojem. Czerpie inspiracje z rodzimych wzorców, odwołuje się do bogatej polskiej kultury, przetwarzając historyczne motywy w nowoczesny współczesny design.

Swój dorobek prezentował gościnnie na kilkudziesięciu wykładach i prezentacjach dla instytucji takich jak Uniwersytet Coventry w Wielkiej Brytanii, Międzynarodowy Kongres Architektury w Belgradzie, World Communication Forum Davos, Łódz Design Festival, 4Design Days.

Jest absolwentem dwóch uczelni, Wydziału Architektury Politechniki Krakowskiej oraz Wydziału Architektury Fachhochschule Muenster w Niemczech.

W grudniu 2009 roku założył interdyscyplinarną pracownię projektową BXB studio, skupiając wieloletnie doświadczenie zawodowe zdobyte m.in. u Normana Fostera – jednego z najwybitniejszych współczesnych architektów.

W latach 2012-2017 pracownik naukowy na Wydziale Architektury i Sztuk Pięknych Akademii Krakowskiej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego. Zaliczony do grona 20 najbardziej utalentowanych młodych architektów wg brytyjskiego wydawnictwa Wallpaper* oraz 10 polskich architektów wg Property Design, laureat podwójnej nagrody PLGBC Green Building Awards za najlepsze projekty ekologiczne, Global Design Award, German Design Award Special, The European Property Award, nagroda Salonu Architektury, podwójna nagroda A’Design Award, potrójna nagroda MasterPrize w tym za całokształt działalności, niemiecka nagroda ICONIC Awards, nagroda włoskiego magazynu The Plan Award, nominacja do nagrody SARP, nominacja do brytyjskiej nagrody  Dezeen Awards oraz podwójny Finalista World Architecture Festival. Pierwsza nagroda ACD AWARD 2022 za projekt hotelu – Kamienicy Krakowskiej.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Lider technologiczny WP Engine otwiera biuro rozwoju oprogramowania w Krakowie

Krakow

Kraków staje się drugim centrum badawczo-rozwojowym WP Engine w Europie, dołączając do Limerick w Irlandii. „Dzisiaj rozpoczynamy ekscytujący nowy rozdział w globalnej ekspansji WP Engine”, informuje Heather Brunner Prezes WP Engine. „Jako wiodący ośrodek technologiczny w Europie Środkowo-Wschodniej Kraków jest dla nas idealnym miejscem do dalszego budowania globalnego zasięgu, dalszego rozwoju naszych produktów i zbliżania się do klientów”

Silną markę pracodawcy firma zawdzięcza polityce tolerancji, otwartości i akceptacji. 

Większość kariery spędziłam na próbach bycia postrzeganą nie jako przywódczyni, ale po prostu kogoś, kto załatwi sprawę. Będąc wykonawczynią, która jest również matką dwóch córek, zdałam sobie sprawę, że mam obowiązek popierać tworzenie pełnego „ja” pracowników. Bycie odmiennym czyni nas wszystkich silniejszymi. Tę filozofię osadziliśmy w podstawowych wartościach firmy. Możesz być gejem, demokratą, republikaninem, żydem, muzułmaninem – będziesz traktowany jako osoba równa. Ludzie mają poczucie własności, kiedy mają swobodę bycia tym, kim są.

Heather Brunner, Prezes WP Engine

Doświadczenie krakowskiego zespołu w tworzeniu aplikacji internetowych, sztucznej inteligencji, UX i WordPress odegrało kluczową rolę w opracowaniu i uruchomieniu „Smart Plugin Manager” , jedynego kompleksowego menedżera wtyczek WordPress na rynku z rosnąca baza klientów w Europie Środkowe.

To wspaniały projekt, z którego możemy być dumni. Cieszę się, że nasze nowe biuro w Krakowie będzie miało okazję odegrać ważną rolę w globalnym sukcesie WP Engine

Zygmunt Dyras, szef krakowskiego oddziału.

Heather Brunner - Prezes WP Engine
Heather Brunner – Prezes WP Engine

 

✔️ doświadczony menedżer i lider zespołu, ✔️dyrektor w agencji komunikacji i marketingu, ✔️ ekspert rynku nieruchomości i budownictwa, ✔️ dziennikarz biznesowy, specjalista od "treści" i nowoczesnych mediów, ✔️doradca w wielu obszarach i dużych projektach biznesowych.

Adam Białas

Z czternastowiecznej Bazyliki na przystanek — niezwykła kampania AMS we współpracy z Muzeum Narodowym w Krakowie

witraż_na przystanku_ams

Szyby w przystankach autobusowych promujących wystawę przypominają czternastowieczny witraż znany z Bazyliki Mariackiej w Krakowie. Całe przystanki AMS zostały przeznaczone  wyłącznie temu projektowi, tworząc spójną i zwracającą uwagę pasażerów i przechodniów całość. Niezwykłe wiaty przystankowe można zobaczyć w Warszawie na Krakowskim Przedmieściu (przystanek Hotel Bristol 02) i w Krakowie na przystanku przed Muzeum Narodowym. Wystawa promowana jest również na krakowskim nośniku Dynamic Backlight oraz na nośnikach Premium Citylight w całej Polsce.

„Witraże żyją tylko wtedy, gdy przenika je światło” – pisze o wystawie jej kuratorka dr Dobrosława Horzela.

Stąd pomysł, by kolejny raz wyjść z projektem w przestrzeń polskich miast i ze średniowiecznego kościoła przenieść motyw witrażu na współczesną ulicę. To kolejny niezwykły projekt przygotowany we współpracy z Muzeum Narodowym w Krakowie. Cieszymy się, że te wspólne przedsięwzięcia spotykają się z pozytywnym odbiorem mieszkańców.

Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu AMS

Poprzednie projekty AMS i Muzeum Narodowego w Krakowie to m.in. „Przystanek Wyspiański”, prezentujący dzieła Stanisława Wyspiańskiego oraz „Przystanek Wajda”, nawiązujący do twórczości filmowej Andrzeja Wajdy.

„Cud światła. Witraże średniowieczne w Polsce” to wyjątkowe przedsięwzięcie, dzięki któremu będzie można zobaczyć witraże z polskich kolekcji muzealnych i prywatnych oraz z kościołów i klasztorów. Ponadto wystawiane będą dzieła malarstwa tablicowego, hafty, złotnictwo, dokumenty, rysunki i projekty przeszkleń. Wiele z tych eksponatów nigdy dotąd nie była prezentowana publiczności. Niektóre z nich w ostatnich latach poddano badaniom i pieczołowitej konserwacji na Wydziale Konserwacji i Restauracji Dzieł Sztuki ASP w Krakowie – jak choćby wykonane około 1200 roku witraże z dawnej kolekcji Zamoyskich w Adampolu.

Wystawa będzie dostępna dla zwiedzających od 14 lutego do 26 lipca br.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Akademia Marketingu już 4 i 5 grudnia. Kto jedzie do Krakowa?

Redakcja serwisów i blogów, chatboty, SEO, influencerzy, video, podcasty, analityka, strategia, marketing automation, UX, a ostatnio, AR i VR – skuteczny content marketing to sieć naczyń połączonych, z których każde wymaga rzetelnej analizy i sprawdzenia efektywności. Tak, jak jedno słabe ogniwo rozrywa łańcuch, tak słabość jednego z tych elementów może położyć kampanię. 

– Każdy, kto kiedykolwiek pracował z klientem wie, że mierzalność działań to jedno z podstawowych kryteriów skuteczności budowanej relacji. Monitorowanie i analiza działań to jednocześnie jedno z najtrudniejszych działań, o którym, zaangażowani w uatrakcyjnienie kreacji, często się zapomina lub marginalizuje. Właśnie dlatego czwartą edycję Akademii Marketingu poświęcamy w całości mierzeniu contentu. Jestem przekonany, że znów czekają nas dwa dni wypełnione praktyczną wiedzą – ocenia Grzegorz Miłkowski, CEO w ContentHouse, organizator wydarzenia. 

O tym, jak skutecznie mierzyć efektywność działań content marketingu powiedzą prelegenci Akademii Marketingu, która tym razem odbywa się pod hasłem: „(Z)mierz się z content marketingiem”. Jak badać branżę opowiedzą wybitni praktycy, managerowie największych w Polsce agencji reklamowych i przedstawiciele marketingu największych firm. Na scenie w Krakowskim Parku Technologicznym zobaczymy m.in. Tomasza Krawczyka, Dyrektora Rozwoju Redakcyjnego Polska Press Grupy, Danutę Musiał, Dyrektor Marketingu w Generali Investments TFI SA, Katarzynę Mika, Marketing Automation Manager w Semahead, Grzegorza Miłkowskiego, CEO w ContentHouse, Krzysztofa Marca z DevaGroup, Szymona Krzysiaka, stratega z agencji Insignia, czy Mike’a Korba, CCO w User.com i Krzysztofa Tkaczyka z New Amsterdam.

Tegorocznej Akademii Marketingu towarzyszy też publikacja raportu „(Z)mierz się z content marketingiem”, która została przygotowana wspólnie z redakcją portalu socialpress.pl. 

Pobierz raport za darmo: LINK

Czwarta edycja to też zmiana formatu wydarzenia. Po raz pierwszy wyraźnie w formie organizacji oddzielone zostały oba dni konferencji. Pierwszy, w całości zostanie poświęcony prelekcjom, dedykowanym wszystkim uczestnikom. Usłyszymy zatem o tworzeniu contentu dla generacji Z, AR i VR jako contencie przyszłości, skutecznej komunikacji z klientem dzięki marketing automation, storytellingu i wielu innych.

Drugi dzień przeznaczono na warsztaty, podzielone na aż osiem sesji tematycznych, z których każdy uczestnik wybrać może dwa. Wśród nich:

    • Czy influencerzy są policzalni? – warsztat o mierzeniu efektywności współpracy z in poprowadzą Szymon Krzysiak i Grzegorz Paliś (Insignia)
    • Jak wykorzystać Google Analitics w content marketingu? – warsztat Mateusza Muryjasa (Analityczny) o analizie źródeł pozyskiwania ruchu i jego konwersji na sprzedaż lub genereowanie leadów
    • Chatbot w komunikacji – jak skutecznie wykorzystywać je w kontakcie z klientem – poprowadzi Mariusz Pełechaty, CEO z Koda Bots

 

  • Bierzemy treści na warsztat – warsztat Michała Grzebyka i Sylwii Paszyny o treściach, które 
  • Synergia marketing automation i content marketingu – warsztat Michala Korby z User.com
  • Inspiracje do budowania i mierzenia skuteczności content marketingu pod kampanie SEM – poprowadzi Krzysztof Marzec, CEO w DevaGroup
  • Optymalizacja video na Youtube – warsztat Magdaleny Daniłos, ekspert video marketingu opowie o kluczowych elementach do osiągnięcia sukcesu w działaniach content marketingowych. 
  • Generowanie leadów za pomocą content marketingu i skuteczny e-mail marketing – poprowadzą Grzegorz Miłkowski i Gabriela Wolak z ContentHouse

 

Akademia Marketingu odbędzie się już 4 i 5 grudnia, a w puli zostały ostatnie wejściówki na konferencję. Więcej informacji na www.akademiamarketingu.edu.pl

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Kraków wyznacza trendy w regionach

Krakowski rynek biurowy w regionach nie ma sobie równych. W ciągu ostatniej dekady zasoby Krakowa wzrosły czterokrotnie, do 1,36 mln mkw. nowoczesnych powierzchni. Jako znany ośrodek akademicki i popularna destynacja turystyczna Kraków jest dziś, obok Warszawy najatrakcyjniejszą lokalizacją dla międzynarodowych inwestorów oraz deweloperów realizujących projekty komercyjne w Polsce. Największą siłą napędowa dla rozwoju rynku biurowego w aglomeracji jest działalność firm z sektora nowoczesnych usług dla biznesu, które w stolicy Małopolski mają około 60 proc. udział w wolumenie najmu.   

Z danych firmy doradczej Walter Herz wynika, że do końca 2019 roku deweloperzy planują ukończyć w Krakowie realizację budynków, w których znajdzie się łącznie przeszło 110 tys. mkw. powierzchni biurowej. W pierwszej połowie br. na krakowski rynek trafiło zaś niemal 100 tys. mkw. biur, m.in. w takich obiektach jak V.Offices, Fabryczna Office Park B1, Mogilska Office, czy DOT Office F1.

Rekordowa podaż

Mateusz Strzelecki, partner i Head of Regional Markets w Walter Herz, przyznaje, że ten rok może zamknąć się w Krakowie rekordową, nową podażą, przekraczającą poziom 200 tys. mkw. powierzchni. – W ostatnich latach krakowski rynek biurowy rósł średnio około 15 proc. rocznie. A obecne tempo przyrostu podaży w mieście należy do wyjątkowych na tle miast regionalnych. Jedynie w Warszawie powstaje dziś więcej powierzchni biurowych niż w Krakowie – dodaje Mateusz Strzelecki.  

Według obliczeń Walter Herz, na krakowskim rynku w budowie jest aktualnie około 270 tys. mkw. biur. Pozwolenie na użytkowanie uzyskał także właśnie projekt Tischnera Office, zrealizowany przez Cavatina Holding, który oferuje niemal 34 tys. mkw. powierzchni biurowej. Na terenie tej, nagradzanej już inwestycji znajdzie się 2,6 tys. mkw. terenów zielonych. 

Cavatina rozpoczęła również niedawno budowę czwartego etapu kompleksu Equal Business Park przy ulicy Wielickiej,  w którym powstaje budynek z 11 tys. mkw. powierzchni i przygotowuje kolejne projekty. W rejonie dzielnicy Zabłocie, przy skrzyżowaniu ulic Klimeckiego i Nowohuckiej deweloper prowadzi też prace przygotowawcze do budowy nowego biurowca w ramach realizacji kompleksu Klimeckiego Office. W inwestycji zaprojektowane zostały dwa budynki. Pierwszy biurowiec przyniesie niemal 8 tys. mkw. powierzchni, a kolejny dostarczyć ma 28 tys. mkw. biur.  Według zapowiedzi inwestora, w ciągu najbliższych trzech lat, dzięki działalności prowadzonej przez firmę w Krakowie zasoby biurowe miasta wzrosną o blisko 78 tys. mkw. powierzchni. 

Spektakularne inwestycje

Swoje, nowe inwestycje w Krakowie wprowadza również Grupa Buma. Przy alei Bora Komorowskiego i ulicy Lublańskiej firma realizuje kompleks biurowy Tertium Business Park. Łącznie ze zrealizowanymi już przez dewelopera w tej lokalizacji budynkami Quattro Business Park, Five i Rondo Business Park obiekt tworzyć będzie nowoczesną dzielnicę biurową, oferującą ponad 115 tys. mkw. powierzchni. 

Na południu Krakowa, na terenie Specjalnej Strefy Ekonomicznej Krakowskiego Parku Technologicznego przy ulicy Czerwone Maki  Grupa Buma prowadzi również budowę inwestycji Dot Office, która dostarczy w sumie ponad 120 tys. mkw. powierzchni biurowej. W ramach projektu powstało już siedem budynków, w tym oddany niedawno biurowiec F1 z 9,8 tys. mkw. powierzchni, a kolejne są w fazie przygotowania i realizacji. 

Grupa Buma planuje także rozpoczęcie budowy obiektu biurowego Ten Office. Zlokalizowany przy ulicy Tischnera, w sąsiedztwie ulicy Wadowickiej i Zakopiańskiej zespół dwóch budynków klasy A zaoferuje ponad 31,7 tys. mkw. powierzchni najmu. Na terenie obiektu zaaranżowane zostały strefy relaksu, w tym zielony, widokowy taras na dachu jednego z budynków oraz zielony dziedziniec, gdzie poza miejscami do wypoczynku, znajdzie się stół do tenisa stołowego oraz do gry w piłkarzyki, czy miejsce do uprawy ziół.

W Krakowie rozgrywają najwięksi deweloperzy

Na krakowskim rynku działalność prowadzi również firma Skanska. W pobliżu Dworca Głównego i Galerii Krakowskiej realizuje kompleks High5ive, który docelowo przyniesie 70 tys. mkw. powierzchni biurowej. Projekt obejmuje budowę pięciu budynków, z których dwa są już oddane do użytku. Dwa kolejne biurowce z 32 tys. mkw. powierzchni mają być gotowe w przyszłym roku, a budowa ostatniego jest przygotowywana. 

Na terenie dawnych zakładów Państwowej Wytwórni Wódek w Krakowie przy ulicy Fabrycznej firma Inter-Bud prowadzi z kolei budowę inwestycji Fabryczna City. W części biurowej obiektu – Fabryczna Office zaprojektowane zostały cztery biurowce, z których jeden został oddany, dwa są w fazie realizacji, a budowa ostatniego dopiero się rozpocznie. Ponadto w ramach inwestycji powstanie czterogwiazdkowy hotel Mercure Kraków Fabryczna City z fitness, basenem i SPA, muzeum wódki, pasaż z restauracjami oraz mieszkania i lokale usługowe. 

Wielofunkcyjny kompleks realizowany jest też w pobliżu krakowskiego ronda Mogilskiego. W Unity Center znajdą się budynki biurowe, hotel i apartamenty. W Krakowie w budowie są również kolejne etapy inwestycji Bonarka for Business. W sąsiedztwie ronda Matecznego powstaje kompleks Wadowicka 3 (31,3 tys. mkw. w trzech budynkach), w którym obecnie realizowany biurowiec ubiega się o pierwszy w Polsce certyfikat Fitwel. W trakcie budowy w aglomeracji krakowskiej jest również kompleks Zabłocie Business Park.

Poza tym, budowę nowego projektu przy ulicy Saskiej 25 w Krakowie zapowiada firma White Star. W inwestycji The Park powstać ma osiem budynków, które zaoferują łącznie 100 tys. mkw. powierzchni biurowej.

Niebywale wysoki popyt

Jak podaje Walter Herz, w pierwszej połowie tego roku na krakowskim rynku zakontraktowane zostało niespełna 140 tys. mkw. powierzchni biurowej, niemal dwukrotnie więcej niż rok wcześniej. To prawie połowa wolumenu najmu wygenerowanego w tym czasie na rynkach regionalnych, poza Warszawą.  Podobnie, jak w innych miastach, w Krakowie najwięcej biur trafiło do firm z sektora nowoczesnych usług dla biznesu.  

Na uwagę zasługuje fakt, że na krakowskim rynku podpisywanych jest w ostatnim czasie więcej umów na wynajem wyjątkowo dużych powierzchni. Do największych transakcji zawartych w ostatnich miesiącach należał rekordowy w historii krakowskiego rynku przednajem firmy UBS na 19,5 tys. mkw. powierzchni w dwóch biurowcach kompleksu Fabryczna Office Park. A także przednajem firmy Sabre na blisko 16 tys. mkw. biur w inwestycji Tischnera Office. 

Firmy, które poszukują dużych powierzchni w centralnych rejonach miasta zmuszone są do zawierania umów typu pre-let ze względu na małą ilość gotowej, wolnej powierzchni, której jest w Krakowie tylko około 10 proc.   

Ekspansja sektora BPO/SSC i rozwój elastycznych powierzchni do pracy 

Niezwykle wysoki popyt na powierzchnię biurową w Krakowie wiąże się, zarówno z ekspansją firm IT, jak i sektora BPO/SSC. Stolica Małopolski jest bowiem jednym z wiodących na świecie ośrodków, w których rozwija się rynek nowoczesnych usług dla biznesu. W 2018 roku firmy z tego sektora podpisały w Polsce umowy na ponad 400 tys. mkw. powierzchni biurowych, co stanowiło około 25 proc. całkowitego wolumenu najmu. Poza Warszawą centra obsługi biznesu w minionym roku wygenerowały ponad połowę całkowitego popytu na powierzchnię biurową. W pierwszych 6 miesiącach bieżącego roku do najemców z tej branży trafiło zaś prawie 190 tys. mkw. biur, podaje Walter Herz. 

Kraków jest też liderem w regionach, jeśli chodzi o wzrost potencjału powierzchni typu flexi. Krakowskie zasoby elastycznych biur wynoszą około 24 tys. mkw. powierzchni. W pierwszym półroczu bieżnego roku z 21 tys. mkw. tego typu powierzchni wynajętej na rynkach regionalnych, poza Warszawą, aż 13 tys. mkw. zakontraktowane zostało w Krakowie. A w nowych, krakowskich obiektach zaplanowane zostało już kolejne 15 tys. mkw. powierzchni coworkingowych. Ze stolicą Małopolski w regionach pod tym względem konkurować może jedynie Wrocław, w którym zaplecze elastycznej powierzchni liczy około 17 tys. mkw.   

Deweloperzy chętnie aranżują przestrzenie typu flexi w nowych biurowcach, ponieważ najemcy zwracają dziś uwagę nie tylko na to, czy budynek oferuje różnorodne usługi na miejscu, ale także czy zapewnia powierzchnie elastyczne i biura serwisowane. Umożliwiają one bowiem firmom szybką optymalizację zajmowanej powierzchni w przypadku wzrostu zatrudnienia, czy czasowego zapotrzebowania na dodatkową powierzchnię w trakcie prowadzenia konkretnych projektów. 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Skepta na dwóch koncertach w Polsce!

Od czasów debiutu jako MC i producent w 2004 roku, Skepta stał się jednym z najważniejszych brytyjskich artystów na współczesnej scenie muzycznej. Zdobywca nagrody Mercury i nominowany do BRIT Awards, przez lata budował swoją zróżnicowaną publiczność i zdobywał szerokie grono odbiorców, poprzez swoje energetyczne występy na żywo oraz definiujące aktualną scenę hity. Niezaprzeczalny wpływ Skepta na dzisiejszą popkulturę jest wyczuwalny nie tylko dzięki jego muzyce, ale także dzięki progresywnemu podejściu do mody.

W maju 2019 roku Skepta wydał swój piąty, studyjny album pt. „Ignorance Is Bliss”, który został świetnie przyjęty przez krytyków i słuchaczy. Do Polski artysta przyjedzie w ramach trasy promującej właśnie ten materiał.

Daty i miejsca koncertów:

23.10.2019 – Progresja, Warszawa

24.10.2019 – Hala TS Wisła

Bilety dostępne na www.followthestep.com, w bileteriach: Biletomat.pl – bilety online, Eventim.pl, ebilet.pl, GoOut.pl, Going. i Ticketmaster Polska oraz w stacjonarnych punktach sprzedaży empik, Saturn Polska i MediaMarkt Polska. 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Włącz się z nami na PR!

Tego dnia aulę krakowskiej Wyższej Szkoły Europejskiej wypełnią eksperci z branży PR i marketingu, którzy poruszą tematy związane z nowymi trendami w Influencer Marketingu, Public Relations i Employer Branding. W roli prelegentów wystąpią m.in.: Dominika Kuncer z LifeTube, Michał Grzebyk z ContentHouse, Cyprian Maciejewski z Polskiego Stowarzyszenia Public Relations i Edyta Sander z MBE group.

Wystąpienia prelegentów podzielone zostały na 3 bloki tematyczne i opierać się będą przede wszystkim na wiedzy praktycznej. W tym roku odbędzie się również panel dyskusyjnym dotyczący Influencer Marketingu. Czynny udział wezmą w nim zarówno prelegenci, jak i uczestnicy wydarzenia.

Informacje o kolejnych prelegentach i tematach ich wystąpień będą pojawiać się systematycznie na wydarzeniu na Facebooku oraz na stronie internetowej Stowarzyszenia PR ON.

Sprzedaż biletów rozpocznie się już 25 kwietnia 2019 roku o godzinie 10:00. Cena biletu wynosi 25 zł.

Więcej informacji na stronie internetowej: http://pr-on.pl/

oraz profilu na Facebooku: https://www.facebook.com/Stowarzyszenie.PR.ON/

Weź udział i włącz się z nami na PR!

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Włącz się z nami na PR!

W tym roku tematem przewodnim  Konferencji będą nowe trendy w Influencer Marketingu oraz rola i znaczenie “Nowych mediów” . Uczestnicy będą mieli okazję wysłuchać prelekcji najlepszych ekspertów z branży PR i marketingu oraz wziąć aktywny udział w  przebiegu konferencji, za sprawą platformy networkingowej. Ponadto poza częścią wykładową organizatorzy zaplanowali panele dyskusyjne, w których czynny udział wezmą zarówno prelegenci jak i uczestnicy.

Stowarzyszenie stawia sobie za priorytet dbanie o standardy na polskim rynku Public Relations                     i marketingu oraz szerzenie rzetelnej wiedzy w tych dziedzinach w sposób kreatywny, innowacyjny i profesjonalny. Przejawem takiego działania jest organizacja II edycji Ogólnopolskiej Konferencji  “Włącz się na PR”. Jest to prawdziwa gratka dla miłośników nowoczesnego PRu oraz adeptów tego zawodu.

Zachęcamy do obserwowania profilu Stowarzyszenia PR ON na facebooku, na którym już wkrótce pojawią się pierwsze nazwiska zaproszonych prelegentów oraz tematy ich wystąpień.

Konferencja odbędzie się 10 maja 2019r. w Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie. Sprzedaż biletów na wydarzenie rozpocznie się w kwietniu 2019 roku.

Więcej informacji na stronie internetowej: http://pr-on.pl/

oraz profilu na Facebooku: https://www.facebook.com/Stowarzyszenie.PR.ON/.

Weź udział i włącz się z nami na PR!

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Tajemniczy klient – najlepsze rozwiązanie dla firm usługowo-handlowych

tajemniczy klient

Podstawowym warunkiem prawidłowego funkcjonowania pracownika w strukturach firmy są standardy pracy. Dzięki nim możemy we właściwy sposób zarządzać tak organizacją w przedsiębiorstwie jak i zasobami ludzkimi. Standardy pracy wbrew niektórym opiniom nie ograniczają możliwości, a stanowią solidny fundament w stabilnym rozwoju przedsiębiorstwa. Pomagają także w sprawny sposób przeprowadzać procesy szkolenia i kontroli pracy pracowników. Niemożliwe jest bowiem dla firm działających sieciowo, efektywne zarządzanie bez usystematyzowania zasad pracy i wymogów stawianych pracownikom. Kiedy firma już dopasuje stworzone indywidualnie standardy, kolejnym krokiem powinno być opracowanie narzędzi kontrolujących ich przestrzeganie. Jakie to narzędzia? Dla mnie jako osoby z kilkuletnim doświadczeniem w branży, odpowiedź jest prosta- audyt jakościowy. Uszczegóławiając, dla punktów usługowo-handlowych będzie to audyt na zasadach „mystery shopping”.

Kim jest „tajemniczy klient” i dlaczego to najlepsze rozwiązanie?

„Mystery shopping” to usługa, która ma na celu sprawdzenie jakości obsługi klienta, a w tym; wiedzy produktowej personelu, znajomości standardów oraz wizji marki, umiejętności sprzedażowych, podejścia pro klient, a także kontroli samego punktu usługowo-handlowego. Firma audytująca starannie wybiera i przeprowadza gruntowne szkolenia osobom, które jako potencjalny klient, odwiedzać będą dany punkt. Wizyta audytora musi oczywiście mieć anonimowy charakter, aby w sposób najbardziej rzetelny sprawdzić poziom pracy obsługi. Raport z takiej wizyty pomaga ocenić poziom jakości pracy, jaki reprezentują przed klientami nasi pracownicy. Im większa ilość takowych badań w danym czasie, tym bardziej satysfakcjonujące wyniki, które dają odpowiedź na pytanie o dalszy kierunek działań firmy w relacji sprzedawca-klient. Bardzo często stosowanie kontroli poprzez „tajemniczego klienta” przynosi zaskakująco dobre rezultaty. Wynikiem bowiem analiz audytowych ma być poprawa jakości obsługi, a co za tym idzie i technik sprzedażowych więc wzrost wskaźników finansowych.

Bardzo ważny jest moment wyboru firmy zajmującej się tego typu audytami. Warto zwracać uwagę na kompleksowość działań. Ciekawym i bardzo efektywnym rozwiązaniem jest połączenie ze sobą audytu jakości, audytu produktu oraz w jego efekcie przeprowadzenie poaudytowych szkoleń personelu. Koncepcję taką, a więc innowacyjność w tematyce audytowej, wprowadziła krakowska firma A&T Concept i osobiście stałam się ogromnym zwolennikiem i popularyzatorem takiej metody pracy dla znaczącego wzrostu efektywności działań. Najważniejsze to pamiętać o tym, iż pracownicy reprezentują przed klientami naszą wizję i produkt, działajmy więc tak, aby pracował dla nas najlepszy team!


Autor:

AT Concept

Barbara Marszałek-Barnaś, specjalista ds. zarządzania zasobami ludzkimi oraz koordynator ds. audytu w firmie A&T Concept

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Connected.Cars – tylko dla szybkich i wściekłych inżynierów

Do stworzenia sprawnie działającego systemu Android potrzeba 12 milionów linijek kodu. Przy amerykańskich Myśliwcach F-35 liczba ta wzrasta dwukrotnie. W przypadku aut premium, mówimy dziś o niebagatelnej ilości ponad 100 milionach linijek oprogramowania. To pokazuje, jak wiele w pracy nad autami przyszłości zależy od programistów. To dlatego pierwszym prelegentem w czasie spotkania będzie Maciej Książek, Software Engineer w Delphi, który na co dzień współtworzy technologie aktywnego bezpieczeństwa (active safety) dla najważniejszych marek samochodowych w branży. W trakcie pokazu technologii na żywo, uczestnicy meetupu będą mogli zobaczyć, w jaki sposób kamery i radary powoli zastępują zmysły kierowców na drodze.

Po tej części scenę obejmie Piotr Bańdo, Engineering Group Manager w zespole Infotainment & Driver Interface Delphi, który zdradzi szczegóły powstania pierwszego systemu do sterowania gestem w samochodach. Po wstępie teoretycznym, Piotr zaprosi wszystkich do testowania systemu w praktyce w samochodzie BMW.  

Część merytoryczną zamknie Łukasz Cieśla z Hub:raum, który opowie o tym jak sieć 5G i minimalne opóźnienia sieciowe wpłyną na brażę automotive.

Na uczestników oprócz dużej dawki merytorycznej wiedzy czekać będzie pakiet startowy (T-shirty oraz gadżety) i pizza. Na spotkanie na najwyższych obrotach zaprasza Organizator – Delphi Kraków oraz Partner Główny – Hub:raum.

 

DATA: 30 sierpnia

MIEJSCE: Hub:raum, Przemysłowa 12

REJESTRACJA: www.connectedcars.evenea.pl

 

AGENDA:

17.30-18.00 – rejestracja + odbiór pakietów startowych

18.00-18.30 – Maciej Książek, Delphi, Coding for security – o projektowaniu rozwiązań Aktywnego Bezpieczeństwa

18.30-18.50 – Piotr Bańdo, Delphi, Interior sensing – oczy motoryzacji

18.50-19.10 – Łukasz Cieśla, Hub:raum, Low Latency Computing in Practise

19.10-20.00 – Testy BMW live, Pizza i networking

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF