Tag
KRRiT
KRRiT przypomina i upomina, że czas na zgłoszenie się do krajowego rejestru minął z początkiem lutego, a coraz więcej twórców internetowych spełnia wymogi rejestracji. Jak te przepisy sprawdzają się w praktyce?
Sukces samoregulacji w obszarze reklamy żywności skierowanej do dzieci
Rada Reklamy od wielu lat stoi na straży najwyższych standardów komunikacji marketingowej. Pomaga chronić konsumentów przed nieetycznymi i nieuczciwymi przekazami reklamowymi poprzez upowszechnianie Kodeksu Etyki Reklamy oraz nadzór nad…
Rada Reklamy wzmacnia samoregulację wprowadzając „Kartę Ochrony Dzieci w Reklamie” do Kodeksu Etyki…
Dobiegły końca prace nad Kartą Ochrony Dzieci w Reklamie podjęte przez członków Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Przyjęte jako załącznik do Kodeksu Etyki Reklamy zapisy Karty są zwieńczeniem dwóch lat prac poświęconych wypracowaniu…