Rusza druga edycja „Kuźni Talentów” OMEN & Intel

Kuźnia Talentów

Dzięki „Kuźni Talentów” mniej doświadczeni gracze Counter Strike: Global Offensive i League of Legends, już 20 marca będą mieli kolejną okazję do sprawdzenia się w rozgrywkach na platformie ESL Play. Podobnie jak na jesieni ub.r. na najlepsze ekipy czeka łącznie 30 000 złotych oraz nagrody rzeczowe, ufundowane przez markę OMEN.

Po sukcesie turnieju „Kuźnia Talentów”, rozegranego na platformie ESL Play w październiku ubiegłego roku, OMEN (gamingowa marka HP), we współpracy z firmą Intel oraz ESL zapraszają wszystkich chętnych graczy do udziału w drugiej edycji tych zmagań. Amatorskie drużyny ponownie będą miały okazję powalczyć o nagrody, których pula wynosi 15 000 złotych na każdą grę (Counter Strike: Global Offensive oraz League of Legends), a także nagrody rzeczowe w postaci headsetów od OMEN. Turniej rozpocznie się już 20 marca br.

Do pierwszej edycji „Kuźni Talentów” zgłosiło się o wiele więcej drużyn niż zakładaliśmy. Spotkaliśmy się jednocześnie z bardzo pozytywnym przyjęciem tych rozgrywek przez społeczności Counter Strike: Global Offensive i League of Legends. Podczas meczów kwalifikacyjnych i finałowych zobaczyliśmy, że na scenach tych dwóch niezwykle popularnych gier jest wielu utalentowanych graczy, którzy potrzebują właśnie takich turniejów, by móc zaprezentować swoje umiejętności. Kto wie, być może wkrótce dzięki „Kuźni Talentów” zobaczymy nowych pashęBicepsa i Jankosa? OMEN to marka, która od początku istnienia stara się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom graczy, a w tym roku nie zamierzamy zwalniać tempa i planujemy więcej takich inicjatyw i kilka bardzo ważnych premier, które pomogą zarówno mniej, jak i bardziej profesjonalnym zawodnikom w osiągnięciu ich celu.

  Katarzyna Dulemba, PS Gaming Marketing, HP Inc Polska

Formuła „Kuźni Talentów” pozostała niezmienna, dla graczy CS:GO oraz LoL-a zorganizowane zostaną turnieje kwalifikacyjne, które wyłonią cztery najlepsze drużyny. Potyczki w Counter Strike rozpoczną się w sobotę 20 marca, natomiast w League of Legends w niedzielę 21 marca. Finałowe starcia będą miały miejsce podczas oficjalnej transmisji na Twitchu 17 kwietnia.

W trakcie turnieju nie zabraknie również niezastąpionej kadry komentatorskiej – mecze w CS:GO zrelacjonuje Kuba „KubiK” Kubiak i Mateusz „PAGO” Pągowski, a w LoL-a Artur „Rybson” Gębicz oraz Fryderyk „Veggie” Kozioł.

Tak prezentuje się harmonogram kwalifikacji do turnieju OMEN & Intel „Kuźnia Talentów vol. 2” w Counter-Strike: Global Offensive:

  • 20 marca – 1. turniej kwalifikacyjny
  • 27 marca – 2. turniej kwalifikacyjny
  • 3 kwietnia – 3. turniej kwalifikacyjny
  • 10 kwietnia – 4. turniej kwalifikacyjny

Tak z kolei wygląda harmonogram kwalifikacji do turnieju OMEN & Intel „Kuźnia Talentów vol. 2” w League of Legends:

  • 21 marca – 1. turniej kwalifikacyjny
  • 28 marca – 2. turniej kwalifikacyjny
  • 2 kwietnia – 3. turniej kwalifikacyjny
  • 11 kwietnia – 4. turniej kwalifikacyjny

Podział nagród w turniejach finałowych (zarówno CS:GO, jak i LoL):
1 miejsce: 8 000 PLN + słuchawki OMEN Mindframe Headset o wartości 699 PLN netto
2 miejsce: 5 000 PLN
3 miejsce: 2 000 PLN

Wszelkie informacje na temat rozgrywek oraz szczegóły dotyczące zapisów do turniejów kwalifikacyjnych drugiej edycji „Kuźnia Talentów” można znaleźć na stronie ESL Play


Źródło: HP

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Finał SkillFactor już za nami!

SkillFactor

Siedem tygodni esportowych zmagań, 57 godzin rozgrywek, 672 drużyny i 3360 graczy chcących spełnić swoje marzenia o rozgłosie i karierze esportowej - tak właśnie wyglądają wyniki pierwszej edycji SkillFactor.

Po zakończeniu otwartych kwalifikacji do finału przeszły tylko cztery drużyny: Anforczunetli, Styropian, Elixy Clan i Zera – każda z drużyn trenowała pod bacznym okiem swojego trenera, a byli nimi kolejno Paweł “Saju” Pawelczak, Janusz “Snax” Pogorzelski, Paweł “innocent” Mocek oraz Grzegorz “Szpero” Dziamałek (który przed finałem w związku z walką na IEM został zastąpiony przez Jakuba “kubena” Gurczyńskiego).

Finały trwały trzy dni – od 19 do 21 lutego. Pierwsze dwa dni to rozgrywki BO1 (round robin), a trzeciego dnia mogliśmy oglądać mecze w formacie BO3. W Wielkim Finale spotkała się drużyna Saja oraz Snaxa.
Sytuacja była o tyle ciekawa, że drużyna Janusza nie odniosła porażki na żadnej mapie od początku swojego udziału w projekcie, natomiast Team Saju nie rozpoczął rozgrywek finałowych w najlepszej formie (pomimo posiadania MVP turnieju – marcinka08pl).

Pierwszy mecz na mapie Nuke wygrała drużyna Saja (pomimo, że drużyna Snaxa trenowała na tej mapie). Druga mapa to Mirage wybrany przez Anforczunetli (na którym ponieśli porażkę – po raz kolejny dość przewrotna sytuacja bo podczas treningu skupiali się na tej mapie). Decydującą mapą okazał się Train, na którym zwycięstwo odniosła drużyna Saja jednocześnie zostając triumfatorami pierwszej edycji SkillFactor.


Źródło: VYRAL

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF