...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Żabka stawia kolejny krok w kierunku społeczności gier Riot Games

Sieć sklepów Żabka, mając już doświadczenie w aktywacjach dla fanów gier, stawia kolejne kroki w kierunku społeczności gier RIOT Games, angażując się tym razem w zimową edycję festiwalu Meet at Rift. Jako partner wydarzenia, Żabka nie tylko stworzy niezapomnianą atmosferę, lecz także zainicjuje serię aktywacji, skierowanych zarówno do graczy, jak i szerszej publiczności.

W ramach współpracy z Winter Meet at Rift 2024, Żabka zaprezentuje swoją strefę gamingową, pełną niespodzianek i rozrywki. Główną atrakcją podczas eventu będzie gra terenowa “Żabka Challenge”. Będzie to  dynamiczna aktywacja, skierowana do młodych entuzjastów esportu, Discorda oraz giveawayów. Gra zapewni uczestnikom szereg wyzwań, które przetestują ich kreatywność, zwinność i zaangażowanie w działania zespołowe z wykorzystaniem mediów społecznościowych, przede wszystkim platformy Discord.

Ponadto, w trakcie wydarzenia Meet at Rift, w strefie Żabki będzie można wziąć udział w turnieju League of Legends 1vs1 z udziałem Jakuba „Kubona” Turewicza, byłego profesjonalnego gracza League of Legends. Kubon nadal zachwyca swoją grą, potrafi zaskoczyć młodych graczy i pokazać im wiele cennych sztuczek. Jest aktywnym i pozytywnym streamerem, słynnym z doskonałego kontaktu z fanami. Dodatkowo, atmosferę w strefie podgrzewać będzie Veggie, ikona sceny League of Legends w Polsce, trener najlepszych drużyn Europy i doświadczony weteran. Więcej informacji na temat atrakcji w strefie Żabki podczas Meet at Rift znajdziecie na oficjalnej stronie: www.zabkanarifcie.pl.

Organizowany przez GAM3RS_X festiwal to dwudniowe wydarzenie skupiające się na pełnej gamie gier wydanych przez Riot Games. Meet at Rift przenosi społeczność graczy z online do offline, oferując atrakcje dla osób w każdym wieku i o różnych zainteresowaniach. Event nie tylko dostarcza rozrywki, ale również pomaga rodzicom zrozumieć pasję swoich dzieci, umożliwia wejście do tego świata i tworzy swoisty pomost komunikacyjny między pokoleniami. Impreza ponownie zawita do warszawskiego EXPO XXI przy ulicy Prądzyńskiego w dniach 17-18 lutego, a co równie istotne, wstęp pozostaje całkowicie bezpłatny, tak jak to miało miejsce w poprzednich edycjach.

Partnerstwo z Meet at Rift, to kolejny ukłon Żabki w stronę społeczności League of Legends. W sierpniu ubiegłego roku, wspólnie z marką Coca Cola sygnowała turniej społeczności Legends Clash, którego ambasadorami byli Nervarien oraz Kubon.

Za kompleksowe wdrożenie i koordynację aktywacji dla Żabki, zarówno przy Meet at Rift, jak i przy Legends Clash odpowiada agencja WE!RE Fantasy należącą do grupy Fantasyexpo.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Finały Ultraligi TFT już 15 sierpnia w formacie LAN

Już 15 sierpnia ośmiu najlepszych polskich graczy w Teamfight Tactics spotka się w studiu Polsat Games, aby powalczyć o tytuł Mistrza Polski, nagrody z puli 26 000 złotych i awans do europejskich rozgrywek Star Cup i Super Brawl. Ten finał będzie wyjątkowy, z uwagi na to, że decyzją organizatora firmy FRENZY i producenta gry firmy Riot Games, do studia Polsat Games zostaną zaproszeni także kibice. Limitowana liczba wejściówek trafi do społeczności w drodze konkursów, zorganizowanych przez FRENZY, Riot Games oraz Macieja „Kezmana” Gramackiego i Cezarego „BlackFireIce” Cholewskiego.

4. sezon Ultraligi TFT powoli dobiega końca, co nie znaczy, że emocje słabną! Trwająca właśnie Faza Bitwy obfituje w ciekawe i nietypowe kompozycje, a gracze pozwalają sobie na ryzykowną grę dokręcając bardzo mocne jednostki na 3*. Ciekawostką jest także dobra dyspozycja debiutantów: Spoti’ego, Vernacc’a i Morgoth’a, którzy w ten czwartek (11.08.2022) powalczą o dwa ostatnie miejsca finałowe z weteranami: Zbrojsonem, Vicer’em, Simplywojtkiem, Shircane’m oraz Sage’m. Na ten moment, różnice punktowe są tak niewielkie, że wydarzyć się może wszystko.

Wielki Finał

Miejsce w Wielkim Finale zagwarantowało sobie już sześciu zawodników, którzy byli najlepsi w fazie karuzeli i są to: Left, Aki, ANO Shreddin, DV1 Erneściak, BLP Kubixon oraz Kezman. Dwóch kolejnych uczestników poznamy 11 sierpnia, a cała ósemka spotka się 15 sierpnia o 16:00, aby w studiu Polsat Games i przy aplauzie publiczności zmierzyć się w ostatecznej serii pojedynków.

Wejściówki na LAN-a

W tym sezonie wyjątkowo finał rozegrany zostanie przy udziale publiczności. Limitowane wejściówki na wydarzenie będzie można zgarnąć w serii konkursów zorganizowanych przez firmy FRENZY i Riot Games oraz Macieja „Kezmana” Gramackiego i Cezarego „BlackFireIce” Cholewskiego. Informacje odnośnie tego jak zdobyć wejściówkę będą publikowane na portalach społecznościowych podmiotów biorących udział w zabawie. Aby zdobyć jeden z biletów od FRENZY, trzeba uważnie śledzić najbliższą transmisję Ultraligi TFT, gdzie komentatorzy w przerwach meczowych zadadzą kilka pytań. Zostaną one powtórzone na oficjalnym profilu Ultraligi na Twitterze, a osoby, które najszybciej lub najlepiej (w zależności od poszczególnego zadania konkursowego) udzielą odpowiedzi otrzymają bilet wstępu na finały LAN-owe.

Transmisję z ostatniego dnia fazy bitwy możecie oglądać na kanałach Polsat Games w Internecie i telewizji już od godz. 18:00 w czwartek, a Wielki Finał zostanie rozegrany w najbliższy poniedziałek o godz. 16:00. Przed rozgrywkami warto też przypomnieć sobie format rozgrywek.


źródło: FRENZY

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

LCS łączy siły z HBO przy promocji nowego serialu

Amerykańska liga profesjonalna League of Legends rozpoczyna współpracę z HBO. Tematem przewodnim będzie wypromowanie "House of Dragons", prequelu "Gry o Tron", jednej z najpopularniejszych serii telewizyjnych ostatnich lat.

Podczas transmisji rozgrywek LCS zobaczymy unikalne elementy na mapie Summoner’s Rift, m.in. bannery z herbem rodu Targaryenów, którzy będą w serialu pełnić główne role. Innym nawiązaniem będą specjalne efekty wizualne podczas gdy jedna z drużyn zdobędzie Duszę Smoka.

Rzeczy te zostaną dodane podczas piątego tygodnia rozgrywek. Wtedy też możemy oczekiwać ostatniego zwiastuna, promującego nowy serial HBO.

Finały LCS odbędą się w Chicago już 10-11 września. Początek play-offów zbiega się z premierą serialu, która zaplanowana jest na 21 sierpnia.

Nowy serial HBO Max to prequel „Gry o Tron”. Będzie opowiadał o losach rodu Targaryenów przed wydarzeniami z głównej serii.

Adam Daniluk

Malmo lokalizacją finału LEC 2022. Riot zmienia lokalizację półfinałów Worlds 2022

Riot Games na dniach ogłosili, że finały LEC po raz pierwszy od 2019 roku będą miały miejsce na międzynarodowej scenie.

Ostatni finał poza Berlinem miał miejsce w Atenach, jeszcze przed pandemią. Producent League of Legends od tamtej pory mierzył się z wieloma restrykcjami, które były spowodowane pandemią COVID-19. Wydarzenie odbywać się będzie 11-12 września 2022 na Malmö Arenie w Szwecji. Miejsce to miało być gościć finalistów już dwa lata temu, ale plany pokrzyżowała pandemia.

Szwecja więc będzie pierwszy raz gospodarzem finałów od 2015 roku (wtedy jeszcze rozgrywki nazywały się EU LCS). Szwedzka Agencja Zdrowia Publicznego ogłosiła, że żadne ograniczenia ani zakazy nie mają zastosowania przeciw odegraniu finałów LEC właśnie w tym miejscu. Polityka Riot Games jednak może nakazać widzom noszenie masek, tak jak ma to miejsce podczas tegorocznych rozgrywek w Berlinie.

 

Poza ogłoszeniem miejsca rozegrania spotkań finałówych dostaliśmy również informację o zmianie lokalizacji półfinałów tegorocznych Mistrzostw Świata w League of Legends. Pierwotnie miały się odbywać w Toronto. Z powodów możliwych restrykcji zmianom ulegnie arena, całość się przeniesie do Atlanty, a konkretnie na State Farm Arena, gdzie swoje mecze NBA rozgrywa lokalna drużyna — Atlanta Hawks.

Adam Daniluk

Chiński gigant Tencent przeniesie swoje gry na Xbox Game Passa

Chińska firma Tencent, pod którą znajduje się między innymi Riot Games rozpoczęła współpracę z marką Microsoft.

Współpraca wprowadzi kilka nowych tytułów na Xbox Game Pass. Takie gry jak VALORANT, League of Legends, Legends of Runeterra czy Teamfight Tactitcs, mimo że są tytułami darmowymi, pojawią się na platformie usługowej Microsoftu.

Poza Tencent współpracę z Microsoftem podjął inny chiński wydawca. NetEase, bo o nich mowa w swoim dorobku mają gry skierowane na chiński rynek, a także tytuły korzystające z licencji znanych marek (Dead by Dealight Mobile, Harry Potter: Magic Awakened).

Azjatyccy giganci growi zmagają się z problemami wynikającymi z zaostrzenia przepisów dotyczących gier w Chinach. Wspólnie mają nadzieję na dotarcie do większej bazy graczy.

Pomimo że tytuły od Riot Games są darmowe,  to z pewnością współpraca zapewni graczom benefity wynikające z połączenia konta z Game Passem. W League of Legends, VALORANT czy też mobilnym Wild Rift gracze będą mogli liczyć na odblokowanie za darmo wszystkim postaci.

Adam Daniluk

LEC 2022 Summer Split startuje już w tym tygodniu

Wracają letnie rozgrywki LEC! Kto tym razem zatriumfuje? Czy będzie to ponownie zespół G2, głodni sukcesów zawodnicy Rogue, a może... polskie BDS?

 

W zeszłym splicie czekało nas niespodziewane zwycięstwo G2, które w play-offach nie miało sobie równych i po drodze pokonali faworytów — Fnatic i Rogue (z Trymbim w składzie). Jak sobie poradzą tym razem?

Duże rotacje w nastąpiły w szeregach dwóch najsłabszych drużyn — Team BDS oraz Astralis. Ta pierwsza organizacja postanowiła przygotować dla swoich podopiecznych wyjazd do Korei, mający na celu wyłonić pierwszy skład. I tak też się stało, że w ich głównej drużynie zobaczymy aż 3 Polaków. Prócz Cinkrofa, który zachował swoje miejsce, oglądać będziemy mogli również Agresivoo oraz Erdote grających do tej pory dla akademii w lidze francuskiej. Ciekawymi ruchami na rynku popisała się również drużyna Astralis. Poza wyciągnięciem weteranów Vizicsacsiego i Xerxe drużynę w roli wspierającego zasiliła koreańska perełka JeongHoon.

Małe zmiany poczyniły także drużyny Mad Lions oraz Misfits. Na środkowej alei „lwów” zobaczymy byłego zawodnika Fnatic Nisqy’ego, a Misfits pożegnało się z Hiritem, którego zastąpi utalentowany gracz z lig regionalnych Irrelevant.

Mecze rozpoczną się już 17 czerwca, a w pierwszym tygodniu czekają nas aż 3 dni rozgrywek. Polski komentarz fani jak zwykle będą mogli usłyszeć na kanale Polsat Games. Pula nagród całego turnieju opiewa na 200 000 euro.

Adam Daniluk

Trzeci poziom rozgrywek Ultraligi! Już niedługo startuje Baltic Playgrounds

Rusza całkowicie nowa inicjatywa Alior Banku. Ultraliga zostanie jeszcze bardziej rozszerzona i dostaniemy trzeci poziom rozgrywkowy.

Baltic Playgrounds organizowane jest przez GAM3RS_X i będzie pełniło funkcje otwartych rozgrywek League of Legends. Udział wezmą gracze z Polski, Litwy, Łotwy i Estonii. Uczestników wyłonią kwalifikacje, które odbywać się będą 19-29 maja. Na przełomie czerwca i lipca zobaczymy fazę zasadniczą, a w sierpniu fazę pucharową. Rozgrywki zostaną zwieńczone turniejem kwalifikacyjnym, który pozwoli najlepszej drużynie zawalczyć o udział w przyszłym sezonie 2 Ultraligi.

Wcześniej wspomniane kwalifikacje zostaną rozegrane w czterech blokach. 19, 22, 26 i 29 maja. Udział w nich wziąć może każda amatorska organizacja, jednak do głównej fazy rozgrywek awansują tylko najlepsze drużyny danych kwalifikacji.

Główny sponsor turnieju, Alior Bank zagwarantuje każdemu zawodnikowi, który awansuje do dalszej fazy rozgrywek 50 zł.

Ambasadorem rozgrywek został streamer Damian „Nervarien” Ziaja.

Śledzić rozgrywki można na specjalnie dedykowanej stronie: gam3rsx.com/balticplayground

Otwarta formuła rywalizacji pozwoli graczom wejść na wyższy poziom i być może powalczyć o miejsce na scenie profesjonalnej. Riot coraz częściej przygląda się scenom amatorskim i próbuję pomóc graczom wejść na szczyt przy pomocy kolejnych inicjatyw.

Adam Daniluk

Zwycięzcy Worlds 2021 niedługo otrzymają swoje skórki

To już w League of Legends tradycja, że zwycięzcy Mistrzostw Świata dostają skórki do wybranych przez siebie postaci. Rok temu KIA Damwon, a dwa lata temu FPX. Tym razem czas na EDG.

Zwycięzcy mogą wybrać, do jakiej postaci otrzymają skina. Zwycięska drużyna otrzymuje procent od ich sprzedaży.

Wybór prezentuje się następująco:

  • Flandre – Graves
  • Jiejie – Viego
  • Scout – Zoe
  • Viper – Aphelios
  • Meiko – Yuumi

Skórki pojawią się prawdopodobnie z wejściem następnej aktualizacji do League of Legends. Każda z nich dostępna będzie w sklepie. Można przypuszczać, że kosztować będą 1350 RP.

Mamy również ciekawostkę dla fanów zwierząt domowych. Skórka do Yuumi jest bardzo podobna do kota Meiko, wspierającego EDG.

Adam Daniluk

Znamy wszystkich uczestników MSI 2022!

Już niedługo stałych obserwatorów zmagań na turniejach League of Legends czeka kolejna dawka emocji. Mistrzowie najlepszych regionów zmierzą się w Mid Season Invitational (MSI 2022) rozgrywanym tym razem w Korei Południowej.

Już 10 maja startuje turniej śródsezonowy League of Legends. Te „małe mistrzostwa świata” będą miłą przerwą między rozgrywkami ligowymi, tuż przed startem letniego splitu.

W zawodach udział wezmą mistrzowie konkretnych lig, m.in. LEC (Europa), LCS (Ameryka Płn.), LPL (Chiny), LCK (Korea Płd.) i wiele innych. Organizacje zawalczą o pieniądze z puli nagród wynoszącej łącznie 250 000 dolarów.

Komplet uczestników poznaliśmy wczoraj, kiedy to drużyna Evil Geniuses na czele z Kacprem „Inspiredem” Słomą zwyciężyła w finale LCS z organizacją 100Thieves.

W turnieju zabraknie reprezentanta ligi rosyjskiej. Decyzja o dyskwalifikacji drużyn została podjęta krótko po najeździe na Ukrainę.

Grupy prezentują się następująco:

Grupa A:

  • Detonation FocusMe (Japonia)
  • Saigon Buffalo (Wietnam)
  • T1 (Korea Płd.)
  • Team Aze (Meksyk)

Grupa B:

  • Istanbul Wildcards (Turcja)
  • PSG Talon (Tajwan)
  • RED Canids (Brazylia)
  • RNG (Chiny)

Grupa C 

  • Evil Geniuses (Ameryka Płn)
  • G2 Esports (Europa)
  • ORDER (Australia)

 

Adam Daniluk

Gwiazdy LoLa i fani esportu wsparli akcję „Dom dla Ukrainy”

13 kwietnia w późnych godzinach wieczornych zakończył się pokazowy mecz charytatywny w League of Legends pomiędzy TEAM Jankos a Internaziomalami. Po 5 mapach zaciętych zmagań górą okazała się drużyna pod wodzą Żabsona, ale i tak wygrana należy do najmłodszych mieszkańców Ukrainy, dla których w trakcie wczorajszego meczu udało się zebrać ponad 25 000 tys. zł.

Do tej pory na rzecz akcji „Dom dla Ukrainy” internauci wpłacili ponad 530 000 tys. zł! Starcie celebrytów i gwiazd League of Legends cieszyło się też dużym zainteresowaniem ze strony społeczności. W sumie streamy zawodników biorących udział w meczu oraz transmisję online zrealizowaną przez FRENZY i emitowaną na kanałach Polsat Games na Twitchu, YouTubie i w telewizji oglądało średnio ponad 23 000 osób, a suma wyświetleń tylko na kanałach Polsat Games wyniosła 200 000.

Sam przebieg meczu to prawdziwy rollercoaster. Do pierwszej mapy obie drużyny podeszły mocno na poważnie i w powietrzu czuć było walkę o każdy centymetr Rifta. Z czasem formacje trochę spuściły z tonu, mając na uwadze, że w przypadku tego spotkania liczy się bardziej show, a nie wynik. Grający próbowali niestandardowych zagrań i starali się wsłuchiwać w głosy publiczności, czego dowodem jest m.in. prośba o wybór Nunu przez „Czekolada”. Wszystko to przełożyło się na bardzo wyrównaną serię, czego dowodem był prawie 5-godzinny stream i niezwykle emocjonująca piąta mapa.

Emocje i dobra atmosfera przełożyła się również na wpłaty na rzecz dzieci, które uciekły przed wojną. O dobrej energii świadczą m.in. komentarze zamieszczane na stronie zrzutka.pl. – Powiedziałem, to słowa dotrzymam! Za każdego killa czekolada wpadało ode mnie 5 złotych, w samych meczach czekolad zrobił 52 kille, ale liczyłem od meczu wcześniej, czyli overall wyszło 76, co daje 380 ziko, ale daje dla równości 4 stówki. Dzięki za masę świetnej zabawy dzisiaj! – napisał Pyrecki.

Koniec meczów pokazowych nie oznacza końca zbiórki na rzecz Stowarzyszenia Siemacha, które na co dzień zajmuje się wspieraniem potrzebujących dzieci. Wczoraj odbył się finałowy stream EKIPY z udziałem Wujka Łukiego, jednego z założycieli kolektywu, a sama zbiórka będzie trwała do końca kwietnia.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF