...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Eko-kubki od Królewskiego na meczach Legii Warszawa

Ekokubki Legia

Jeden eko-kubek zamiast tysiąca plastikowych kubeczków. Takie proekologiczne rozwiązanie proponuje kibicom Legia Warszawa wraz ze swoim wieloletnim sponsorem – piwem Królewskie. Już od najbliższego meczu zespołu Mistrza Polski z Górnikiem Łęczna (19 września) można je będzie kupić w kioskach piwnych Królewskiego na promenadach obiektu. Legia Warszawa jest Partnerem 11. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

Stadion Legii w Warszawie jest pierwszym w PKO Bank Polski Ekstraklasie, gdzie tysiące kibiców będzie mogło skorzystać ze specjalnych eko-kubków w barwach swojego Klubu i wspólnie dbać o środowisko naturalne.

Po zapłaceniu jednorazowej kaucji w wysokości 10 zł, eko-kubek może być wielokrotnie wykorzystany podczas meczu. Przy każdym zamówieniu kubek jest wymieniany, a po wydarzeniu kibic może go zwrócić w kiosku na stadionie lub zachować jako pamiątkę.

Nowe rozwiązanie jest w stu procentach zero waste. Ogranicza ilość śmieci i pomaga zachować czystość na stadionie, doskonale wpisując się w rosnące na znaczeniu trendy pro-środowiskowe. Z drugiej strony to świetna pamiątka dla kibiców, którą można cieszyć się także w domu.

Mariusz Brzeziński, brand manager Królewskiego w Grupie Żywiec (producent piwa)

 

Aktywności proekologiczne są częścią społecznej i edukacyjnej misji Legii Warszawa. Cieszymy się, że dwie duże warszawskie marki o długim stażu współpracy mają podobny sposób postrzegania rzeczywistości i razem możemy zaproponować rozwiązania przyjazne środowisku, w dodatku z akcentami klubowymi. Zapraszamy w niedzielę na Łazienkowską.

Iza Kuś, Dyrektor Komunikacji i Rzecznik Prasowy Legii Warszawa

Eko-kubek jest stworzony z materiału, który w 100 proc. nadaje się do recyclingu i po zużyciu zostanie ponownie przetworzony. Jest sztywniejszy niż jednorazówka, odporny na zniszczenia, można go myć i wyparzać i dzięki temu używać przez długi czas. Jest też bardziej poręczny. Dzięki klipsowi mocującemu pusty kubek nie zajmuje rąk. Wystarczy go zawiesić np. za pasek.


Źródło: Królewskie

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

NENT Group oraz Telewizja Polska podpisały porozumienie dotyczące transmisji spotkań Legii Warszawa w fazie grupowej Ligi Europy UEFA

piłka nożna

Nordic Entertainment Group (NENT Group) oraz Telewizja Polska podpisały porozumienie, na mocy którego w sezonie 2021/22 transmisje spotkań Legii Warszawa rozgrywane w fazie grupowej Ligi Europy UEFA będą dostępne w serwisie streamingowym Viaplay oraz w jednym z otwartych kanałów TVP. Zgodnie z postanowieniami zawartej umowy mecze grupowe mistrzów Polski odbywające się u siebie, będą transmitowane na żywo przez obu nadawców, natomiast spotkania wyjazdowe dostępne będą na żywo wyłącznie na platformie Viaplay – w ramach podpisanego porozumienia Telewizja Polska nabyła jednak prawa do ich retransmisji. Od sezonu 2021/22 do sezonu 2023/24 Viaplay pokaże w Polsce wszystkie mecze Ligi Europy UEFA oraz Ligi Konferencji Europy UEFA. Obecnie NENT Group posiada prawa do pokazywania wymienionych europejskich rozgrywek klubowych na ośmiu rynkach: w Szwecji, Norwegii, Finlandii, Islandii, a także Estonii, Łotwie, Litwie oraz Polsce. Legia Warszawa jest partnerem 11. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

W trakcie rozpoczynającego się w środę, 15 września, nowego sezonu Ligi Europy UEFA, polscy widzowie będą mogli obejrzeć na żywo rywalizację najlepszych europejskich drużyn w całkowicie nowej odsłonie – od 2021 do 2024 roku wszystkie mecze rozgrywane w ramach Ligi Europy UEFA będą dostępne w Polsce w serwisie streamingowym Viaplay. Tegoroczna edycja tych rozgrywek może cieszyć się szczególnym zainteresowaniem polskich kibiców ze względu na udział w nich Legii Warszawa, która po kliku sezonach wraca do europejskiej elity.

Pierwszym meczem Ligi Europy UEFA w sezonie 2021/22 będzie spotkanie mistrzów Polski z drużyną Spartaka Moskwa. Transmisja spotkania rozgrywanego na Otkrytije Arena w Moskwie, dostępna będzie na żywo wyłącznie na platformie Viaplay. Przedmeczowe studio rozpocznie się w środę, 15 września, o godz. 15.20.

Na mocy porozumienia zawartego pomiędzy NENT Group i Telewizją Polską, retransmisja tego meczu, podobnie jak pozostałych spotkań wyjazdowych Legii Warszawa w fazie grupowej tegorocznych rozgrywek Ligi Europy UEFA – z Leicester oraz Napoli – będzie dostępna także w jednym z otwartych kanałów TVP. Wszystkie mecze grupowe mistrzów Polski rozgrywane u siebie będą natomiast transmitowane na żywo zarówno w serwisie streamingowym Viaplay, jak i wybranym kanale Telewizji Polskiej.

Paweł Wilkowicz ViaplayPrzygotowujemy się do transmisji europejskich pucharów tak, by w środę i w czwartek widzowie mieli poczucie, że są blisko wydarzeń i emocji na boiskach. To że mamy polski klub w pucharach, że Legia Warszawa trafiła do tak mocnej grupy i zaczyna rozgrywki od meczu ze Spartakiem w Moskwie, który budzi tyle wspomnień, jest dodatkową motywacją. Wysyłamy do Moskwy czteroosobową ekipę dziennikarską, w tym Wojciecha Kowalewskiego, który grał i w Legii i w Spartaku. A pucharowe mecze w studiu w Warszawie będą analizować znakomici fachowcy: Piotr Stokowiec i Łukasz Smolarow, do niedawna trenerzy Lechii Gdańsk.

Paweł Wilkowicz, szef redakcji sportowej Viaplay w Polsce

Oprócz meczów Ligi Europy UEFA, Viaplay pokaże w Polsce także wszystkie spotkania Ligi Konferencji Europy UEFA, zupełnie nowych europejskich rozgrywek klubowych, które zostaną zainaugurowane w sezonie 2021/22. Rozgrywki Ligi Europy UEFA oraz Ligi Konferencji Europy UEFA składają się z 282 spotkań, w których rywalizować będą 64 drużyny. W ramach fazy grupowej oraz pucharowej mecze będą rozgrywane łącznie przez 15 tygodni.

 

Harmonogram spotkań Legii Warszawa w fazie grupowej Ligi Europy UEFA:

15 września 2021 roku: Spartak Moskwa – Legia Warszawa

(transmisja na żywo wyłącznie w Viaplay, retransmisja w kanale otwartym TVP)

 

30 września 2021 roku: Legia Warszawa – Leicester

(transmisja na żywo w Viaplay oraz w kanale otwartym TVP)

 

21 października 2021 roku: Napoli – Legia Warszawa

(transmisja na żywo wyłącznie w Viaplay, retransmisja w kanale otwartym TVP)

 

4 listopada 2021 roku: Legia Warszawa – Napoli

(transmisja na żywo w Viaplay oraz w kanale otwartym TVP)

 

25 listopada 2021 roku: Leicester – Legia Warszawa

(transmisja na żywo wyłącznie w Viaplay, retransmisja w kanale otwartym TVP)

 

9 grudnia 2021 roku: Legia Warszawa – Spartak Moskwa

(transmisja na żywo w Viaplay oraz w kanale otwartym TVP)


Źródło: NENT Group

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

TISA nowym oficjalnym sponsorem Legii Warszawa

piłkarz legii warszawa TISA

TISA, polsko-szwajcarska firma założona przez ekspertów z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w branży sportowej i technologicznej, została nowym oficjalnym sponsorem Legii Warszawa. Od początku sezonu 2021/22 logo firmy zagości na rękawku koszulek drużyny Mistrzów Polski. Legia Warszawa jest Partnerem 11. edycji rankingu 50. Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

Z wielką przyjemnością witam TISA wśród oficjalnych partnerów Legii. Od lat działamy wspólnie przy wielu innowacyjnych projektach technologicznych, dlatego cieszę się, że nasza współpraca jeszcze mocniej się zacieśnia. TISA to organizacja zorientowana na jakość, ugruntowana w branży sportowej, co sprawia, że idealnie pasuje do naszego klubu.

Dariusz Mioduski, Prezes Legii Warszawa

Oferta TISA obejmuje nie tylko spersonalizowane usługi wspomagające rozwój organizacji sportowych, ale także najwyższej jakości produkty cyfrowe, wśród których znajdują się między innymi UMPIRE, BRISK i WICKET. Oparte na nowoczesnych technologiach takich jak OTT, CIAM, SSO czy łańcuch Blockchain, produkty TISA wykorzystują pełen potencjał cyfrowych możliwości w sporcie.

Legia Warszawa to klub, z którym współpracujemy już od wielu lat. Celem TISA jest pomaganie organizacjom i federacjom sportowym rozwijać się cyfrowo oraz technologicznie. Jesteśmy zachwyceni, mogąc zacieśnić naszą relację. Cieszymy się, że przyczyniamy się do dynamizacji postępów czynionych przez najbardziej utytułowany polski klub.

Mateusz Lentowczyk, założyciel TISA

TISA to polsko-szwajcarska firma założona przez ekspertów z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w branży sportowej i technologicznej. TISA wprowadza innowacyjne podejście do branży technologicznej, łącząc zaawansowaną technologię ze strategicznym i kreatywnym myśleniem. Dostarcza swoim klientom ekscytujące rozwiązania cyfrowe i pomaga im odnosić sukcesy we współczesnym wysoce technologicznym świecie.


Źródło: Legia Warszawa

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Legia pierwsza w grze! [BRIEF PATRONUJE]

Legia Espot Shools

Legia Warszawa powołuje do życia pierwszą w Polsce szkółkę esportową – Legia Esport Schools. Projekt skierowany jest do dzieci i młodzieży w wieku 6-16 lat. Dedykowany program szkoleniowy będzie realizowany podczas zajęć stacjonarnych w specjalnie zaadaptowanej przestrzeni na stadionie Legii przy ul. Łazienkowskiej 3.

Esport to odmiana gier video bazująca na rywalizacji zespołowej oraz edukacji w celu osiągania założonych celów. To mądra odmiana gamingu, która łączy w sobie szereg umiejętności poznawczych i społecznych w usportowionym środowisku.

Wychowanie dzieci i młodzieży poprzez esport rozwija szereg cech psychologicznych i umiejętności miękkich, takich jak komunikacja, współpraca, czy kreatywność. Zmagania esportowe uczą analizy, rozwiązywania problemów i osiągania celów. Rozwijają zdolność do współpracy i poczucie drużynowości. Esport oswaja z sytuacjami stresowymi i zwiększa pewność siebie.

Legia Esport Schools to innowacyjny projekt sportowy i edukacyjny.

Rosnące zainteresowanie gamingiem i esportem to globalny trend.  Od lat mówi się głośno, że esport to przyszłość świata sportu. Dlatego Legia Warszawa wychodzi naprzeciw oczekiwaniom najmłodszej i największej grupie graczy. Legia Esport Schools to pierwszy taki projekt w Polsce.

Marcin Harasimowicz z Legia Soccer Schools

Program szkolenia w Legia Esport Schools jest dostosowany do wieku i umiejętności graczy. Pierwszy poziom “Wstęp do esportu”, skierowany do dzieci od 6 do 10 lat zaczynających lub chcących zacząć swoją przygodę z esportem i ze światem cyfrowym. Program skupia się na umiejętnościach współpracy, komunikacji i analizy, przy okazji ucząc obsługi komputera. W tym kursie dzieci przechodzą przez interdyscyplinarną ścieżkę, poznając benefity płynące z wielu gier, w tym znanego wszystkim Minecrafta.

Drugi poziom “Esportowi odkrywcy”, dedykowany dla dzieci w przedziale wiekowym 10-13 lat z pewnym doświadczeniem komputerowym i esportowym bez ukierunkowania na jedną grę. W czasie kursu młodzież pozna bardziej zaawansowane mechanizmy rozgrywek i rozpocznie swoją specjalizację.

Trzeci poziom “Esportowe talenty”, skierowany jest do młodzieży od 11 do 16 roku życia już ukierunkowanej na rozwój w kolejnej grze, gdzie pod okiem doświadczonych trenerów będą mogli doskonalić swoje umiejętności.

Za szkolenie na każdym poziomie odpowiedzialni są doświadczeni pedagodzy, uznani trenerzy, a także profesjonalni zawodnicy. Zajęcia odbywać będą się w większości na komputerach, a za bazę do kształcenia posłuży kilkanaście różnych tytułów esportowych.

Esport wpływa na wszechstronny rozwój młodego człowieka, buduje w nim umiejętności współzawodnictwa, pracy zespołowej oraz przywództwa. To właśnie na tych aspektach chcemy się skupić w Legia Esport Schools.

Jarosław Śmietana, ESPOT Gaming Concept, współtwórca L.E.S.  – głównego partnera nowej sekcji szkoleniowej

Start zajęć Legia Esport Schools już 9 czerwca. Legia poprowadzi wtedy zajęcia mające ocenić predyspozycje do esportu i aktualny stan umiejętności dziecka. Posłuży to odpowiedniemu przygotowaniu go do regularnego kształcenia, który Legia będzie prowadzić w regularnym cyklu od września. Bardzo ważnym aspektem jest łączenie zajęć esportowych z zajęciami sportowymi, co ma pielęgnować zdrowe wzorce.

W ramach pierwszego miesiąca dziecko otrzyma możliwość wzięcia udziału łącznie w pięciu zajęciach:

– 3 zajęcia esportowe na stadionie Legii przy ul. Łazienkowskiej 3

– 1 turniejowe zajęcia esportowe w ESPOT Gaming Concept w Elektrowni Powiśle

– 1 grupowe zajęcia Sport w Esporcie na stadionie Legii przy ul. Łazienkowskiej 3

Zajęcia w Legia Esport Schools można swobodnie łączyć z treningiem w innych, tradycyjnych dyscyplinach sportu. Legia Warszawa prowadzi szereg szkółek sportowych w ramach wielu dyscyplin (więcej: www.LegiaSchools.pl). Każdy z młodych zawodników czy zawodniczek ma szansę wejść na profesjonalny poziom, a najlepsi debiutują w dorosłych sekcjach. Taka sama ścieżka kariery czeka na młodych podopiecznych Legia Esport Schools.

Dowiedz się więcej na: http://legiaesportschools.pl/aktualnosci/esport-w-legii-fenomen-staje-sie-nieunikniony-7

Warto stawiać na esport i powierzyć rozwój swojego dziecka profesjonalnym trenerom z Legia Esport Schools!

Redaktor Prowadzący sekcji Brief Esports. Business Consultant z ponad 15 letnim doświadczeniem w branży esportu i gamingu. Organizator ponad 20 esportowych wydarzeń i turniejów dla profesjonalistów i amatorów. Pracował z najważniejszymi organizacjami esportowymi w Polsce takimi jak Pride, Team Kinguin, AGO Esports, czy Illuminar Gaming jako manager drużyny, dyrektor ds. esportu i dyrektor ds. rozwoju. Doświadczenie biznesowe zdobywał m.in. w McKinsey & Company. Regularny mówca na konferencjach poświęconych tematyce gamingu i esportu w Polsce. Doradca Esports Associations w temacie Narodowej Drużyny Esportu i strategii rozwoju esportu w Polsce.

Jarosław Śmietana

Legia Warszawa mistrzem Polski 2020/2021

Mistrz Polski 2021 Legia Warszawa

Legia Warszawa została mistrzem Polski na trzy kolejki przed końcem sezonu 2020/21. Klub jest rekordzistą rozgrywek w liczbie zdobytych tytułów. Legia Warszawa jest Partnerem 11. edycji rankingu 50. Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

Raków Częstochowa nie zdołał pokonać w wyjazdowym meczu Jagielloni Białystok, a więc tym samym wypadł z walki o mistrzostwo Polski. Tym samym Legia Warszawa obroniła tytuł sprzed roku i jednocześnie zapewniła sobie udział w eliminacjach UEFA CHAMPIONS LEAGUE w sezonie 2021/2022.

Jest wiele osób, którym chciałbym zadedykować ten tytuł. Nie chciałbym nikogo pominąć, ale na pewno mogę powiedzieć tu o rodzinie i najbliższych, bo wiedzą oni jaką drogę przebyłem, żeby być w tym miejscu, w którym jestem. Na początku mojej pracy trenerskiej w ciągu trzech lat zdobyłem mistrzostwo i Puchar Polski, wydawało się, że kwestią czasu jest aż dołożę kolejne sukcesy, ale tak się nie stało. Długo czekałem na ten moment i jestem dziś bardzo szczęśliwy, że tak się to skończyło. Dziękuję też moim współpracownikom, bo poświęcili oni wiele energii i czasu – często kosztem życia prywatnego – siedząc tutaj od rana do nocy, by jak najlepiej przygotować drużynę. Najfajniejsze w tym wszystkim jest to, że wszystko zawdzięczam drużynie. To oni decydują o wyniku, to oni decydują kiedy wygrywa się mecze. Ci, którzy grają, ci, którzy wchodzą z ławki i ci, którzy swoją postawą cały czas wywierają presję na tych poprzednich, by byli jeszcze lepsi. To wszystko bardzo fajnie funkcjonowało – jeszcze raz chciałbym podziękować wszystkim zawodnikom, z którymi miałem okazję pracować w tym klubie.

 Czesław Michniewicz

Legia Warszawa to najbardziej utytułowany klub w Polsce, posiadający 16* tytułów mistrzowskich, 19 Pucharów Polski oraz będący liderem klasyfikacji wszechczasów Ekstraklasy. Jest najpopularniejszym i najbardziej rozpoznawalnym klubem w centralnej Europie, którego media społecznościowe śledzą blisko 2 miliony fanów. Legia została założona w 1916 roku przez legionistów Marszałka Józefa Piłsudzkiego na wschodnim froncie podczas I Wojny Światowej.

Stadion Legii zlokalizowany jest w centrum Warszawy i może pomieścić 31 tysięcy kibiców. Legia to jedyny polski klub, który dwukrotnie wystąpił w fazie grupowej Ligi Mistrzów – w sezonach 1995/1996 i 2016/17. Największymi sukcesami legionistów na arenie międzynarodowej są półfinał Pucharu Europy w sezonie 1969/1970, półfinał Pucharu Zdobywców Pucharów 1990/1991 oraz ćwierćfinał Ligi Mistrzów 1995/1996. W zeszłym roku klub otworzył najnowocześniejszy ośrodek piłkarski i obiekt badawczo-rozwojowy w tej części Europy – Legia Training Center.


Źródło: Legia Warszawa

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Nowe partnerstwo Legii Warszawa i Salesforce

Legia Salesforce

Legia Warszawa podpisała umowę z amerykańską firmą Salesforce, która jest światowym liderem w zakresie wdrażania i funkcjonalności nowoczesnych systemów CRM (Customer Relationship Management). Legia Warszawa jest partnerem 11. edycji rankingu 50. Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

Dzięki umowie Salesforce zostanie „Oficjalnym Partnerem Technologii Cyfrowych Legii Warszawa” i powstanie dedykowane rozwiązanie CRM. Rozwiązanie jest ukierunkowane na efektywne zarządzanie relacjami i komunikacją z kibicami oraz partnerami, zarówno w segmencie B2C, jak i B2B. Wdrożenie będzie oparte na nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych firmy Salesforce. Ponadto, zgodnie z warunkami umowy, Salesforce dołącza do grona firm sponsorujących klub sportowy.

Wykorzystanie potencjału najbardziej utytułowanego polskiego klubu z największą bazą kibiców w kraju przez światowego lidera we wdrażaniu i funkcjonalności CRM to kolejny krok w procesie cyfrowej transformacji i dostarczania spersonalizowanych treści, usług i produktów dla każdego kibica Legii Warszawa.

Legia Warszawa chce wyznaczać nowe trendy na rynku piłkarskim w zakresie jakości i innowacyjności, a także w zarządzaniu usługami czy produktami dla kibiców. Fakt, że Salesforce – firma o międzynarodowej renomie i światowy lider w dziedzinie rozwiązań CRM – angażuje się w sponsoring sportowy z Legią jest potwierdzeniem potencjału i jakości naszej marki. Nasza współpraca otworzy przed nami nowe możliwości i korzyści w budowaniu relacji z kibicami-konsumentami czy partnerami biznesowymi. Prowadzimy obecnie kilka projektów w obszarze cyfrowej transformacji klubu, a system CRM od Salesforce jest kluczowy dla tych zmian i wiążemy z nim duże i uzasadnione nadzieje. Szczególnie znając doświadczenie i sukcesy naszego Oficjalnego Partnera Technologicznego.

Paweł Kokosza, Dyrektor Komercyjny Legii Warszawa

Salesforce od wielu lat pomaga swoim klientom przejść przez często trudny proces cyfrowej transformacji. W przypadku współpracy z Legią Warszawa postawiliśmy przede wszystkim na dogłębne zrozumienie specyficznych potrzeb klubu sportowego. Dzięki temu mogliśmy dostarczyć Legii rozwiązania szyte na miarę. Ich innowacyjność, kompleksowość i łatwość obsługi pozwolą Legii osiągnąć najwyższy poziom budowania relacji i kontaktów z kibicami oraz partnerami biznesowymi. Tym samym Legia dołączyła do grona największych klubów sportowych na świecie, które korzystają z naszych rozwiązań.

Krzysztof Augustynowicz, Regional Sales Director CEE Commercial Business Unit, Salesforce

Każdy oddany fan piłki nożnej jest istnym kompendium wiedzy na temat swojego ulubionego klubu. Śledząc najnowsze doniesienia ze świata piłki nożnej, oczekują łatwego i szybkiego dostępu do wiadomości na wyciągnięcie ręki. Z kolei wyzwaniem dla drużyn jest zdobycie szerokiej wiedzy o swoich odbiorcach, aby zapewnić im piłkarskie doznania również poza boiskiem. Od teraz Legia będzie mogła zbudować klubowe contact center w oparciu o 360-stopniowy profil każdej osoby, bazujący na historii interakcji każdego kibica. Dzięki temu obsługa klienta będzie mogła być dopasowana indywidualnie do oczekiwań każdego z nich.


Źródło: Legia Warszawa S.A.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF