...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

„100 GB w bonusie” – nowa kampania Orange Polska przygotowana przez Leo Burnett

Ruszyła kampania reklamowa Orange, promująca ofertę prepaid: nawet 100 GB internetu po każdym doładowaniu. Za jej kreację odpowiada agencja Leo Burnett Warszawa, a za planowanie oraz zakup mediów – dom mediowy Initiative Media Warszawa Sp. z o.o.

Oferta „100 GB w bonusie” obowiązuje w Orange Free na kartę, po doładowaniu konta na 200 zł. Z dodatkowego internetu można korzystać przez 5 miesięcy. Promocja skierowana jest zarówno do obecnych klientów Orange na Kartę, jak i do nowych klientów i osób przenoszących numer.

Bohaterami przygotowanego przez Orange spotu są artyści kabaretowi Mikołaj Cieślak i Robert Górski. Bohaterowie spierają o to, jaka technika zjazdu ze stoku jest najlepsza. Robert Górski jest bohaterem reklam Orange na Kartę od kilku lat. Mikołaj Cieślak dołączył do niego na początku 2018 roku. Wspólnie zagrali już w kilku reklamach Orange na Kartę. W poprzedniej reklamie promowali świąteczną ofertę Orange na Kartę – 200 zł na start.

Akcja reklamowa obejmuje między innymi telewizję, radio oraz internet.

Spot można zobaczyć tu:

Po stronie Leo Burnett Warszawa za kreację kampanii odpowiada zespół w składzie: Magda Suszczyńska, Art Director, Michał Adamczyk, Copywriter oraz Sylwia Rękawek-Michoń, Creative Group Head.


Źródło: informacja prasowa Orange

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Leo Burnett wzmacnia dział strategii

W lipcu 2018 roku do agencji dołączyła Weronika Sołtysiak, która objęła stanowisko Planning Managera. W zakres jej obowiązków wchodzi planowanie strategiczne dla marki Samsung oraz projekty nowo-biznesowe.

Weronika Sołtysiak z branżą reklamową związana jest od 2009 roku. Karierę zawodową rozpoczynała w agencji S4, a następnie związana była z agencjami Nairobia i Kalicińscy.com. Od 2016 roku pracowała na stanowisku Senior Strategic Planner w agencji Grey, w której odpowiadała za komunikację IKEA Polska.

W portfolio jej projektów znajduje się wiele kampanii wyróżnionych prestiżowymi nagrodami m.in.: „Kallaxomierz” nagrodzony złotem w konkursie Golden Drum 2016, projekt IKEA „Kuchnia Spotkań” nagrodzony złotym Effie w 2016 roku oraz kampania IKEA „Jesienne zmiany po swojemu” nagrodzona złotem w MIXX Awards 2017.

Bardzo się cieszę, że Weronika dołączyła do naszego zespołu. Jej doświadczenie i kompetencje obejmują tradycyjne i interaktywne działania, co doskonale odpowiada potrzebom agencji i jej klientów, bo na styku tych sfer reklama jest najciekawsza – stwierdza Adam Nowakowskiszef działu strategii Leo Burnett Warszawa.

O Leo Burnett

Leo Burnett świadczy usługi full service w 35 biurach na świecie. Firma zatrudnia ponad 8000 pracowników. Jej globalnymi klientami są między innymi Procter&Gamble, Samsung, Coca-Cola, Kellogg’s, KraftHeinz, McDonald’s, MillerCoors, Nintendo i Fiat. Od 2002 roku agencja należy do Publicis Groupe.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

„Orange Zbliża” z Leo Burnett

Orange

Właśnie ruszyła wizerunkowa kampania Orange, oparta o nową platformę komunikacyjną - „Orange Zbliża”. To kolejne efekty rozpoczętej w styczniu br. współpracy marki z agencją Leo Burnett Warszawa.

– Najnowsza kampania, którą zrealizowaliśmy dla Orange to chęć znalezienia odpowiedzi na pytanie „Co nas zbliża?”. Zależało nam na pokazaniu prawdziwych ludzkich emocji, przypomnieniu jak ważna jest otwartość na drugiego człowieka oraz na zwróceniu uwagi, że bez względu na różnice między ludźmi – czy to w relacjach partnerskich czy rodzinnych, więcej nas zbliża niż dzieli – mówi Jacek Szulecki, Executive Creative Director Leo Burnett Warszawa.

Kampania ma charakter wizerunkowy i będzie komunikowana w telewizji, kinach oraz mediach społecznościowych do 26.04. W ślad za nią, już pod koniec kwietnia ruszą kolejne odsłony kampanii „Orange Zbliża”, tym razem produktowe.

Zadaniem nowej platformy komunikacyjnej jest silniejsze wyeksponowanie roli marki Orange, która pomaga swoim użytkownikom być bliżej tego, co w życiu jest dla nich ważne. Wpływ technologii na życie chcemy pokazywać z perspektywy ludzkich postaw i doznań. Orange stawia człowieka na pierwszym miejscu, takie jest DNA naszej marki i na tym opieramy nowe podejście do komunikacji – mówi Paweł Patkowski, Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska.

Leo Burnett rozpoczął współpracę z Orange Polska w styczniu 2018 roku. Agencja zajmuje się strategiczno-kreatywną obsługą reklamową marki w zakresie ATL, BTL oraz w obszarze social media i digital.

Leo Burnett świadczy usługi full service w 35 biurach na świecie. Firma zatrudnia ponad 8000 pracowników. Jej globalnymi klientami są między innymi Procter&Gamble, Samsung, Coca-Cola, Kellogg’s, KraftHeinz, McDonald’s, MillerCoors, Nintendo i Fiat. Agencja należy do Publicis Groupe.

https://www.youtube.com/watch?v=AVfVlBo8a5U&feature=youtu.be

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Kiszmasz.Tv | 26.09.2017 | Słodki Live | Sebastian Hejnowski

Kiszmasz.Tv we wtorki o godzinie 16:05 na kanale Słodki Live na Facebooku

Gościem 6. odcinka programu Grzegorza Kiszluka Kiszmasz.Tv był Sebastian Hejnowski CEO Arc, Leo Burnett i MSL.

Tematem spotkania była rola i miejsce reklamy i public relations w komunikacji marketingowej.
. Reklama – public relations co ważniejsze?
. Stan wiedzy na temat PR w polskich firmach.
. Media społecznościowe a public relations…
. Rynek komunikacji marketingowej z perspektywy Paryża.

Grzegorz Kiszluk

Sebastian Hejnowski awansuje w strukturach Publicis Communications

Dzisiejszy gość Kiszmasz.Tv Sebastian Hejnowski - CEO MSL Central and Eastern Europe - awansuje w strukturach Publicis Communications. Od dzisiaj obejmuje stanowisko CEO spółki LBG Sp. z o.o. w skład której wchodzą marki Arc, Leo Burnett oraz MSL.

Zakres odpowiedzialności Sebastiana Hejnowskiego, dotychczasowego CEO MSL Central and Eastern Europe, rozszerzy się o dwie kolejne spółki. Od 10 października raportować będą do niego szefowie Arc, Leo Burnett i MSL.

Grupa Publicis chce uprościć funkcjonowanie agencji i zmniejszyć ilość biurokracji, w związku z tym systematycznie redukuje liczbę podmiotów prawnych. Marki Arc, Leo Burnett oraz MSL będą funkcjonowały jako osobne oddziały w ramach jednej spółki LBG Sp. z o.o., której CEO będzie Sebastian Hejnowski.

Hejnowski jest jednym z członków zespołu zarządzającego Publicis Communications, jest liderem procesów integracyjnych oraz budowania synergicznych rozwiązań pomiędzy poszczególnymi dywizjami Publicis Groupe. Ostatnie dwa lata spędził dzieląc swój czas między Warszawę i Paryż, gdzie pracował w biurze Publicis Groupe.

Sebastian to dynamiczny menedżer, który buduje efektywne organizacje i zapewnia ich wzrost. Jego skuteczność i umiejętności zarządzania będą ważnym elementem budowania zintegrowanej oferty spółek w jednym z filarów grupy –   mówi Tomasz Pawlikowski, Chairman & CEO Publicis Communications.

Transformacja biznesowa Publicis Groupe to proces, którego zadaniem jest stworzenie nowoczesnych rozwiązań z różnych dziedzin marketingowych, retailowych, technologicznych. Modularność oferty Publicis Groupe to odpowiedź na zmieniające się potrzeby rynku i firm, będących klientami koncernu. Firma stawia na rozwiązywanie problemów biznesowych klientów, tworzenie rozwiązań, które budują dla nich nowe perspektywy wzrostu i komunikację, która pozwala zdobywać istotną pozycję na rynku.

Więcej informacji: http://www.publicisgroupe.pl/

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF