...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Employer branding i social selling w świecie jeszcze bardziej online, czyli #LinkedinLocalVirtual [BRIEF PATRONUJE]

Linkedin Local Virtual

Już 13 i 14 października po raz trzeci odbędzie się konferencja #LinkedinLocalVirtual – spotkanie praktyków największej biznesowej sieci świata. Główne tematy, wokół których odbędzie się 18 sesji to skuteczna sprzedaż, prowadzenie działań marketingowych oraz realizacja strategii employer brandingowych. Spotkanie online jest w pełni bezpłatne, a rejestracja na nie nadal możliwa!

Słowo „zdalnie” odmieniane jest obecnie na wszystkie sposoby: zdalne rekrutacje, sprzedaż, zdalna praca i zdalne konferencje… W efekcie współczesny biznes mocniej orbituje w sieci, wokół mediów społecznościowych, a tym samym także wokół platformy LinkedIn. Dlatego też tak ważna jest wymiana wiedzy i dyskusja na temat wykorzystania tego ostatniego w praktyce. Już 13 i 14 października po raz trzeci odbędzie się konferencja #LinkedinLocalVirtual – spotkanie praktyków największej biznesowej sieci świata. Główne tematy, wokół których odbędzie się 18 sesji to skuteczna sprzedaż, prowadzenie działań marketingowych oraz realizacja strategii employer brandingowych. Spotkanie online jest w pełni bezpłatne, a rejestracja na nie nadal możliwa!

Pytania sprzed zaledwie kilku lat, które brzmiały: „czy warto być online?”, „czy inwestować w obecność w sieci?” z dzisiejszej perspektywy wydają się niepoważne. Podobnie nikt, kto obserwuje rzeczywistość, nie pyta już: „czy warto być na LinkedIn?”. Współcześnie, pytanie nie brzmi już „czy?”, ale „jak żeby to było skuteczne?” i rozbrzmiewa tym mocniej, im więcej firm i organizacji na skutek zawirowań ostatnich kilkunastu miesięcy przenosi swoją działalność do sieci, widząc w niej nierzadko koło ratunkowe dla prawidłowego funkcjonowania.

Jak funkcjonować online, by odnieść sukces? Jak wykorzystać zasoby swojej organizacji i możliwości, jakie daje LinkedIn, by skuteczniej sprzedawać, łatwiej rekrutować, budować markę swojej organizacji i swoich ekspertów? To pytania, które obecnie zaprzątają głowy właścicieli firm, zarządów czy menedżerów różnych departamentów – bez względu na wielkość organizacji, za jaką odpowiadają. Nie ma na nie jednej uniwersalnej odpowiedzi, tak jak nie ma jednej strategii marketingowej czy employer brandingowej. Dostępny jest jednak stale powiększany zasób wiedzy, której przyswojenie pozwala sprostać współczesnym wyzwaniom. Istnieje też szereg doświadczeń innych firm, z których warto czerpać i inspirować się nimi, idąc własną ścieżką.

Tą wiedzą i doświadczeniami podzielą się eksperci: specjaliści ds. emloyer brandingu, HR, komunikacji, marketingu, social mediów, oraz dyrektorzy firm podczas konferencji #LinkedinLocalVirtual, której trzecia edycja odbędzie się online w dniach 13 i 14 października br. Jej organizatorem jest Sharebee, platforma pozwalająca na skuteczne zarządzanie programami social selling i employee advocacy w firmach.

Podczas 2 dni wystąpień na uczestników czeka w sumie 24 prelegentek i prelegentów, którzy za darmo podzielą się niezbędną wiedzą i praktycznymi poradami. Pierwszy dzień konferencji – 13 października – będzie dotyczył zagadnień z obszaru employer branding. Dowiecie się m.in., jak w działaniach EB wykorzystać marki osobiste, jak prowadzić EB trudnych branż na LinkedIn, jak przyciągać najlepszych kandydatów do pracy. Poznacie też przykłady wdrożeń programów Employer Advocacy i sposoby, jak radzić sobie z hejtem. Drugiego dnia spotkania omawiane będą m.in. zagadnienia szeroko rozumianego social sellingu. To m.in. sposoby targetowania działań na LinkedIn, tajniki zrównoważonej strategii komunikacji, metody skalowania działań social selling, różnice pomiędzy sprzedażą bezpośrednią a zdalną, tipy dot. budowy company page na LinkedIn i tworzenia strategii komunikacji poprzez to medium, a na koniec, porady odnośnie wykorzystania formatu wideo w komunikacji B2B. Jednak #LinkedinLocalVirtual to nie tylko szereg wystąpień i prezentacji. Organizatorzy zadbali bowiem także o interakcję z uczestnikami spotkania oraz networking, w efekcie czego konferencja ta to także doskonała okazja, by nawiązać ciekawe i wartościowe znajomości i relacje.

Na wydarzenie wciąż można się zapisać pod adresem www.linkedinlocalvirtual.pl – udział jest bezpłatny. To jednak nie wszystko: osoby, które zgłoszą chęć udziału, otrzymają trzydziestodniowy bezpłatny dostęp do Inspiro – platformy z wieloma ciekawymi audiobookami z takich m.in. obszarów, jak rozwój osobisty, biznes, marketing, ekonomia czy nauka języków.

O konferencji #LinkedinLocalVirtual:

Organizator wydarzenia: Sharebee

Data: 13-14 października 2021 r., g. 10:00 – 16:00

Rejestracja na wydarzenie: www.linkedinlocalvirtual.pl

Partner technologiczny: user.com

Partnerzy: Eactive, d*fusion communication, Inspiro, httpool, Dream Employer, Innergo

Patroni mediowi: MARKETER+, PERSONEL+, Business Insider, BRIEF, NowyMarketing, Marketing przy kawie

Wśród prelegentów znaleźli się zaś m.in:

  •       dr Natalia Wiechowski, Keynote Speaker, ThinkNatalia,
  •       Karolina Gębura-Nowak, Employer Branding & Inclusion & Diversity Manager, Phillip Morris International,
  •       Martyna Skalska, Talent Acq. & Employer Branding Executive, Phillip Morris International,
  •       Anna Martinez, Specjalista ds. Rekrutacji i Employer Brandingu, Grupa Żywiec,
  •       Milena Kulon, Employer Branding Specialist, Allegro,
  •       Dagmara Pakulska, Social Media Trainer & Consultant,
  •       Maja Gojtowska, Employer Branding, HR, Konsultant, Strateg,
  •       Paulina Mazur, Employer Branding, HR, Konsultant, Strateg,
  •       Grzegorz Piwowar, Digital Marketing Manager, Advantech,
  •       Sarunas Sakalauskas, LinkedIn Partner Director, Httpool,
  •       Łukasz Malczewski, Managing Director, d*fusion communication,
  •       Piot Jamrogiewicz, Account Director, d*fusion communication,
  •       Adrian Gamoń, Strateg ds. Branding i social media,
  •       Mateusz Jabłonowski, Employer Branding Leader, Allegro,
  •       Łukasz Kosuniak, CEO, GrowConsulting,
  •       Jakub Sito, Strateg komunikacji, Dziennikarz,
  •       Szymon Negacz, Konsultant, Trener Sprzedaży i właściciel, SellWise,
    •       Dariusz Użycki, Head of Industrial Sector CEE&CIS, Padersen & Partners
  •       Bartek Ziemiański, Head of Social Selling Programs, Sharebee,
  •       Karol Stróż, COO, Sharebee,
  •       Marcin Sokołowski, CEO, Sharebee.

Źródło: Sharebee

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Druga edycja LinkedIn Local Virtual już za nami [BRIEF PATRONUJE]

LinkedInLocalVirtual_druga edycja

Pracownik na LinkedIn to największy strach czy skarb firmy? Jakie błędy popełniamy w profilach firmowych na LinkedIn? Czy sprzedaż oparta o relacje przestanie działać? I po co handlowcom social selling? Odpowiedzi na te i inne pytania udzieliło 17 czołowych ekspertów i ekspertek z dziedzin marketingu B2B, sprzedaży i biznesu w trakcie drugiej edycji #LinkedinLocalVirtual.

Druga edycja największej konferencji o marketingu B2B, LinkedIn i social sellingu w Polsce odbyła się 15 października 2020 i zgromadziła ponad 700 uczestników. Wśród prelegentów znaleźli się przedstawiciele firm Google, Asseco, Luxmed, Adamed czy Mastercard oraz specjaliści marketingu B2B, Employer Brandingu, social sellingu czy komunikacji kryzysowej. Wydarzenie poprowadził Kuba Sito, dziennikarz i konsultant marketingu.

Wokół zagadnienia wykorzystania LinkedIn jako narzędzia marketingowego i sprzedażowego odbyły się inspirujące dyskusje, wystąpienia i warsztaty, w których prelegenci dzielili się z uczestnikami swoją wiedzą i doświadczeniem na temat tego, jakie znaczenie ma LinkedIn dla współczesnego biznesu.

Jesteśmy niezwykle dumni, że po raz kolejny udało nam się zgromadzić tylu wybitnych specjalistów, którzy w swojej codziennej pracy udowadniają, jak ważnym narzędziem biznesowym jest LinkedIn. Jako organizatorom wydarzenia zależy nam na tym, aby dzielić się z uczestnikami wiedzą ekspertów i zachęcać firmy do korzystania z możliwości, jakie dają social media w rozwoju biznesu. W Polsce (w porównaniu z innymi krajami Europy Zachodniej) wciąż nie wykorzystujemy jeszcze w pełni potencjału LinkedIn w biznesie, ale widzimy, że temat ten cieszy się coraz większym zainteresowaniem, dlatego już planujemy kolejne odsłony wydarzenia.

Marcin Sokołowski, CEO Sharebee

Wystąpienia w zostały podzielone na dwie ścieżki tematyczne – marketingową i sprzedażową – w rakach których uczestnicy mogli swobodnie przemieszczać się między interesującymi ich wystąpieniami.

Ostatnie miesiące uwypukliły dwie szeroko omawiane tendencje, które do 2019 roku były obszarem early adopters. Jedną z nich jest social selling, czyli wykorzystanie mediów społecznościowych przez handlowców jako jednego z narzędzi wspierających procesy sprzedażowe. Druga to bliższa współpraca działów marketingu i sprzedaży na różnych płaszczyznach – od uspójniania strategii, definicji i celów, przez współtworzenie treści, po realizację wspólnych projektów lead generation i lead nurturing. Dlatego zależało nam na poruszeniu tych tematów w trakcie LinkedInLocal Virtual, które było, jest i będzie największą platformą spotkań, dyskusji oraz wymiany doświadczeń sprzedaży i marketingu.

Adam Kozłowski, VP Digital w Monday – agencji komunikacji, która była partnerem wydarzenia

Relacja z wydarzenia

Organizatorzy Linkedin Local Virtual po raz kolejny udowodnili, że zorganizowanie prawdziwego spotkania w wirtualnym świecie jest możliwe. Tak jak w trakcie tradycyjnego wydarzenia, uczestnicy mieli możliwość wybrania interesujących ich wystąpień, które odbywały się w ramach dwóch ścieżek tematycznych – marketingowej i sprzedażowej. Dzięki wykorzystaniu unikatowej platformy uczestnicy mieli także możliwość interakcji z prelegentami oraz wzięcia udziału w spotkaniach networkingowych.

Wydarzenie rozpoczął i prowadził Kuba Sito, który przywitał uczestników i prelegentów. Jako pierwszy na scenie głównej wystąpił Kamil Kozieł, dyrektor zarządzający PrezART, autor bloga kamilkoziel.pl, który wygłosił prezentację keynote na temat „Jak zepsuć zdalne wystąpienie i stracić zaangażowanie słuchaczy na home-office”. Mimo drobnych problemów technicznych Kamilowi udało się utrzymać zaangażowanie słuchaczy do samego końca!

W panelu dyskusyjnym o potencjale LinkedIn dla firmy z perspektywy CxO rozmawiali Magdalena Dziewguć, Head in Clouds firmy Google, Artur Wiza, Wiceprezes firmy Asseco, Anna Rulkiewic, CEO firmy Luxmed, a dyskusję poprowadził Marcin Sokołowski, CEO firmy Sharebee – organizator wydarzenia. Prelegenci dzielili się swoimi doświadczeniami, przedstawiając zróżnicowane punkty widzenia i strategie dotyczące prowadzenia profilu na LinkedIn.

W ramach ścieżki marketingowej:

  • o micie racjonalności w B2B opowiadał Łukasz Kosuniak, CEO GrowConsulting;
  • jakie błędy popełniamy w profilu firmowym na LinkedIn oraz jak ich uniknąć radziła Dagmara Pakulska, Social Media Trainer & Consultant;
  • na pytanie, czy pracownik na LinkedIn to największy strach czy skarb firmy odpowiadał Grzegorz Miecznikowski, Ekspert LinkedIn i Strateg Social Selling.

W ramach ścieżki sprzedażowej:

  • o tym, dlaczego sprzedaż oparta o relacje przestanie działać, opowiadał w swoim wystąpieniu Szymon Negacz, Konsultant, Trener Sprzedaży i właściciel agencji SellWise;
  • tajemnice algorytmu LinkedIn vs algorytmu ludzkiego oka. H2H zgłębiał Marcin Banaszkiewicz, Trener LinkedIn;
  • na pytanie po co handlowcom social selling odpowiadała Katarzyna Sitarska, Social Selling Lead i Adam Kozłowski VP Digital w agencji Monday.

Uczestnicy wydarzenia mogli także skorzystać z sesji networkingu online, aby nawiązać nowe znajomości, oraz wziąć udział w trzech warsztatach:

  • Marketing w branży przemysłowej, który poprowadziła Agnieszka Wnuk, doradca marketingu B2B
  • Employer Branding na LinkedIn, który poprowadziła Paulina Mazur, Employer Branding – HR Konsultant, strateg
  • Komunikacja kryzysowa na LinkedIn, który poprowadził Kuba Sito, dziennikarz i konsultant marketingu

Dla tych osób, którym nie udało się wziąć udziału w wydarzeniu lub chciałyby przypomnieć sobie najciekawsze wystąpienia, nagrania z prelekcji są dostępne na stronie www.sharebee.pl/blog. Dodatkowo w każdą środę o godz. 9.00 na stronie Sharebee na LinkedIn będzie można obejrzeć retransmisje wszystkich wystąpień.

Harmonogram najbliższych retransmisji:

21.10 – Potencjał Linkedin dla firmy z perspektywy CxO
28.10 – Jak zepsuć zdalne wystąpienie i stracić zaangażowanie słuchaczy na home office?
04.11 – Case Study: Employee Advocacy w Mastercard i Adamed
18.11 – Profil firmowy na Linkedin – co robisz źle?
25.11 – Algorytm Linkedin vs algorytm ludzkiego oka. H2H
02.12 – Pracownik na Linkedin. Największy strach czy skarb Twojej firmy?

Retransmisję obejrzeć można na stronie Sharebee na LinkedIn.

Organizatorem #LinkedinLocalVirtual jest Sharebee – pierwsza w Polsce platforma do obsługi programów Social Selling i Employee Advocacy. Partnerem wydarzenia jest Monday. Agencja komunikacji zintegrowanej. Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: Nowy Marketing, Marketing przy kawie, SOCIALPRESS, Brief.


Źródło: informacja prasowa Sharebee

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF