...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Prywatna platforma społecznościowa na topie

locket

Najczęściej za podziałem kont stoi chęć podzielenia aktywności na widoczną dla świata i tą przeznaczoną dla najbliższych znajomych. Stało się to na tyle popularne, że niektóre serwisy postanowiły oferować wbudowaną funkcje dzieląca treści. Przykładowo grono bliskich znajomych na Instagramie ma dostęp do zamkniętych relacji, przeznaczonych jedynie dla nich.
Podobny pomysł przyświecał Matthew Mossowi, który stoi za nowym viralowym widgetem dla Iphona. Locket powstało jako narzędzie pozwalające w szybki sposób utrzymywać kontakt z bliskimi znajomymi i rodziną za pomocą zdjęć. Sposób działania jest stosunkowo prosty. Po dodaniu widgetu na ekranie w telefonie pojawiać się będą zdjęcia, które wysyłają nam wybrani znajomi i na które możemy odpowiadać za pomocą naszych zdjęć.

locket widget

 

Dzięki dwóm promocyjnym filmom na TikToku aplikacja niesamowicie szybko zyskała na popularności, generując ponad 65 milionów wyświetleń pod hashtagiem Locket. Zaledwie w kilka dni Locket stało się najbardziej popularną aplikacją w kategorii „Sieci Społecznościowe” w sklepie AppStore.
To pokazuje, jak kusząca wydaje się użytkownikom idea zamkniętej platformy, do dzielenia się przeżyciami ze znajomymi.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF