...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Łomża rozpoczęła współpracę w obszarze esportu z MediaCom Beyond Advertising

POLSAT LOMZA ESPORT

Marka Łomża zrealizuje do końca 2020 roku aktywacje takie jak m.in. partnerstwo z ligą esportową CS:GO – ESL Pro Tour i telewizją Polsat, oraz strategiczne partnerstwo ze szkołą Pasha Gaming School i jej twórcą Jarosławem „Pashą” Jarząbkowskim, który został ambasadorem marki Łomża 0,0 %.

MediaCom Warszawa rozpoczął obsługę marki Łomża w obszarze esportu i gamingu. MediaCom Beyond Advertising, specjalistyczna komórka MediaCom, odpowiada m.in. za przygotowanie strategii oraz jej wdrożenie.

Jednym z kluczowych elementów obecności marki Łomża (i jej piwa Łomża 0,0 %) w esporcie w 2020 r. będzie strategiczne partnerstwo z Pasha Gaming School – założoną w 2019 roku szkołą dla esportowców.

Naszym celem jest przede wszystkim tworzenie warunków rozwoju dla młodych esportowców. Jest to kontynuacja i poszerzenie wizji marki Łomża 0,0 % z ubiegłego roku, gdy byliśmy partnerem strategicznym Łomża Zero Esport Tour, cyklu turniejów gamingowych dla amatorów. W tym roku postawiliśmy na współpracę ze szkołą Pasha Gaming School, bo chcemy wspierać młode talenty już na samym początku ich drogi. Celem takich inicjatyw jak Pasha Gaming School jest właśnie wspieranie młodych graczy i oferowanie im warunków do rozwoju pod okiem profesjonalistów, a także tworzenie szans na wybicie się na scenie międzynarodowej. Chcemy włączyć się w opiekę nad przyszłym pokoleniem esportowców, pomagać młodym graczom w doskonaleniu się.

Maciej Dymalski, Wicedyrektor Marketingu Van Pur, marka Łomża

Jedną z inicjatyw wynikających z partnerstwa Pasha Gaming School z Łomżą 0,0% mają być trzy bootcampy – profesjonalne „zgrupowania” dla najlepszych graczy, ze zbalansowanymi aktywnościami, takimi jak treningi sportowe czy warsztaty z trenerami personalnymi.
Dodatkowo Łomża została fundatorem nagród dla wyróżniających się „studentów” PSG – otrzymają oni ekskluzywne zestawy komputerowe, o wartości 10 tys. zł każdy. Dzięki współpracy z marką Łomża szkoła fundować będzie także stypendia (przyznawane najlepszym „rekrutom” przez kolejne pięć miesięcy). Założyciel szkoły – Jarosław „Pasha” Jarząbkowski (który sam jest jedną z najjaśniej świecących gwiazd polskiej „sceny” CS:GO) – został ambasadorem marki Łomża 0,0 %.

Fot. Łomża

 

Wspólnie z managerami marki Łomża wyciągnęliśmy wnioski z działań tej marki w obszarze esportu w 2019 i stąd m.in. strategiczna decyzja, by w działaniach w 2020 r. przede wszystkim koncentrować się na budowaniu wartości dodanej dla polskich esportowców. Jest to duża, zaangażowana społeczność młodych ludzi, których łączy wspólna pasja, ale którzy muszą też radzić sobie ze stosunkowo wysokim „progiem wejścia”. Dlatego chcemy wspierać ich z marką Łomża w dążeniu do profesjonalnej kariery i stąd pomysły takie jak współpraca z Pasha Gaming School, organizacja bootcampów, stypendia czy wsparcie sprzętowe.

Tomasz Przeździecki, Associate Director MediaCom Beyond Advertising

W ramach działań w obszarze esportu Łomża  została także (wraz z Polsatem) oficjalnym partnerem polskich transmisji z ESL Pro Tour w Counter Strike: Global Offensive – największej serii rozgrywek łączącej ponad dwadzieścia turniejów i lig w CS:GO. Całość cyklu będzie można zobaczyć na antenie telewizji Polsat Games i na należącej do Polsatu platformie Ipla.tv (a także w serwisach Twitch.tv i YouTube).

Dodatkowo w planach jest wprowadzenie mechanizmów „grywalizacji” dla widzów, którzy będą mogli podczas oglądania transmisji zbierać punkty i wymieniać je następnie na sprzęt gamingowy (słuchawki, klawiatury, myszki).

ESL Pro Tour to seria łącząca ze sobą najważniejsze turnieje spod egidy ESL i DreamHacka, w tym Intel Extreme Masters, ESL One, ESL Pro League czy DreamHack Masters. Przez kilka miesięcy drużyny Counter-Strike: Global Offensive z całego świata rywalizują o to, aby zagrać w najważniejszych rozgrywkach, którymi są IEM Katowice oraz  ESL One: Cologne i ESL One: Rio.

 

Esport jest zjawiskiem, które z każdym rokiem nabiera znaczenia i zyskuje popularność na całym świecie, a Polska nie jest tu wyjątkiem. Marka Łomża dostrzega i docenia ten nowy wymiar sportowej rywalizacji. Chcemy wspierać tę młodą dyscyplinę, budować wiedzę na jej temat wśród szerokiej publiczności oraz umożliwić wejście do esportowego świata osobom, które są odpowiednio zdeterminowane i wybrały go jako swoją drogę. Doceniamy zasady fair play, wielkie emocje i ogromną pracę, jaką wykonują każdego dnia profesjonalni esportowcy. Jednocześnie rozumiemy, że jak każda dyscyplina sportowa także esport wymaga wielu wyrzeczeń – dlatego partnerem i „przewodnikiem” po tym świecie została nasza Łomża 0,0%, która pozwala cieszyć się smakiem prawdziwego piwa bez konsekwencji jakie niesie spożywanie alkoholu.

Maciej Dymalski, Wicedyrektor Marketingu firmy Van Pur

MediaCom Beyond Advertising odpowiada za całość działań związanych z partnerstwami marki Łomża z Pasha Gaming School i ESL Pro Tour CS:GO. Do zadań MediaCom w ramach szerokiej współpracy z marką Łomża w obszarze esportu należą m.in. strategia, planowanie i zakup mediów, koncept egzekucyjny, pomysły na niestandardowe aktywacje, wsparcie produkcyjne materiałów czy realizacja mechanizmów angażujących.

Informacja prasowa.

Komentarz Brief Esports: 

Łomża 0, 0% już drugi rok konsekwentnie buduje swoją świadomość wśród graczy i fanów esportu. Już w 2019 roku rozpoczęło współpracę z czołową organizacją esportową jaką jest AGO Esports, czy zorganizowało serie eventów pod nazwą Esport Tour. W 2020 roku Łomża intensyfikuje swoje działania i rozszerza zakres komunikacji. To dobry krok w stronę umocnienia obecności w tej grupie docelowej.

Jako Brief Esports doceniamy kolejne marki nieendemiczne, które widzą potencjał w esporcie. Kolejne marki w skali globalnej i lokalnej interesują się tym zjawiskiem, a ważnym wydarzeniem ostatnich dni było m.in. rozpoczęcie przez BMW współpracy z pięcioma organizacjami esportowymi.

Redaktor Prowadzący sekcji Brief Esports. Business Consultant z ponad 15 letnim doświadczeniem w branży esportu i gamingu. Organizator ponad 20 esportowych wydarzeń i turniejów dla profesjonalistów i amatorów. Pracował z najważniejszymi organizacjami esportowymi w Polsce takimi jak Pride, Team Kinguin, AGO Esports, czy Illuminar Gaming jako manager drużyny, dyrektor ds. esportu i dyrektor ds. rozwoju. Doświadczenie biznesowe zdobywał m.in. w McKinsey & Company. Regularny mówca na konferencjach poświęconych tematyce gamingu i esportu w Polsce. Doradca Esports Associations w temacie Narodowej Drużyny Esportu i strategii rozwoju esportu w Polsce.

Jarosław Śmietana

Szczepan Twardoch i Kasia Kołodziejska w filmie dokumentalnym „Spokój”

Wczoraj na Onecie miała miejsce premiera kolejnego filmu z cyklu dokumentów „Swoją Drogą”, przygotowanego we współpracy z marką Łomża. W drugim odcinku pt. „Spokój” za sprawą Szczepana Twardocha poznajemy historię Kasi Kołodziejskiej, która porzuciła korporację i wielkie miasto, aby oddać się temu, co kocha najbardziej – psom i psim zaprzęgom. Smak rywalizacji, wiara we własne możliwości i zapał, to wspólny mianownik dwójki bohaterów. Jak zakończy się to spotkanie?

„Swoją Drogą” to seria filmów dokumentalnych o osobach, które za sprawą swoich umiejętności dały się poznać szerokiej publiczności, m.in. najlepszy polski bokser wagi ciężkiej Adam Kownacki, pisarz Szczepan Twardoch, wicemistrz Świata w windsurfingu Maciej Rutkowski czy też artysta Krzysztof Materna. W parze z nimi zostaną przedstawione osoby znane znacznie węższemu gronu, ale których historie są równie ważne w przekazie filmu. Ich wspólnym mianownikiem jest autentyczność, bycie wiernym sobie oraz obranym przez siebie wartościom.

Kasia Kołodziejska to góralka z wyboru. Miłością do regionalnej kultury zaraził ją mąż góral. Poznali się kiedy pracowała jeszcze w zespole kreatywnym w jednej z warszawskich korporacji. Kasia z czasem zapragnęła mocniej związać się z górami, dlatego postanowiła wyprowadzić się z miasta i zamieszkać na południu Polski. To tutaj zgłębiła swoją wyjątkową pasję do psich zaprzęgów. Dziś jej psy startują w wyścigach, w których osiągają sukcesy. Łamie wszelkie stereotypy dotyczące kobiet, jako płci słabszej, zależnej i podległej. Kasia mówi o sobie, że jest osobą szczęśliwą.

– Kiedy pracowałam w agencji reklamowej jako copywriter marzyłam o stworzeniu reklamy z udziałem psiego zaprzęgu. Nie koniecznie mojego, bo miałam wtedy dopiero jednego psa. Nie ważne czy byłaby to reklama banku, czy telefonii komórkowej – każdy mój draft scenariusza rozpoczynał się od słów: „Jesteśmy na Alasce…”. Ciekawe, że dziś sama jestem bohaterką filmu, w którym główną rolę grają psy – moje psy. Cieszę się, że to nie jest klasyczna reklama, 30 sekund zakończone packshotem. Doceniam ideę, wartościowy przekaz całego projektu. To ważne, że mogłam zagrać siebie, a nie wcielać się wykreowaną rolę i wyimaginowaną historię. Nie ukrywam, że możliwość wystąpienie u boku Szczepana Twardocha to było nie lada wyróżnienie. Dziękuję Łomży za zaufanie, bo przecież zwykła ze mnie dziewczyna z marzeniami, które spełniają się dzięki Grzegorzowi i psom – mówi Kasia Kołodziejska, bohaterka drugiego odcinka „Swoją Drogą”. 

O swoim spotkaniu ze Szczepanem Twardochem Kasia pisze także na swoim blogu.

– „Spokój” to opowieść o spotkaniu Kasi Kołodziejskiej i Szczepana Twardocha – ludzi, którzy wybrali życie poza miastem. Ludzi, dla których ważny jest spokój i cisza. Film pokazuje, jak niewiele potrzeba byśmy w swoim życiu znaleźli zrozumienie oraz wspólny cel. Wszyscy codziennie gdzieś gonimy, a wystarczy zatrzymać się na chwilę, porzucić chaos, który jest wokół nas i wtedy bardzo łatwo jest nawiązać relację z drugim człowiekiem. Film ten ukazuje pasję, która może nadać sens naszemu życiu oraz może być terapią na nasze lęki i obawy. „Spokój” opowiada o wybraniu swojej drogi i żelaznej konsekwencji w dążeniu do obranego celu. To historia spotkania dwójki ludzi, ich relacji oraz radosnej nauce jazdy psim zaprzęgiem – mówi reżyser Grzegorz Jankowski.

Drugi odcinek można obejrzeć na stronie https://swojadroga.onet.pl

Wyłącznym partnerem cyklu jest marka Łomża. Za realizację całej serii odpowiada firma produkcyjna Lulu Production we współpracy z MediaCom Beyond Advertising częścią MediaCom Warszawa oraz Onetem. Producentami wszystkich filmów są Olga oraz Bartosz Cerkascy.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Seria filmów dokumentalnych „Swoją Drogą” w Onecie, partnerem marka Łomża

Od 9 kwietnia w Onecie, co tydzień, będzie można oglądać cykl siedmiu fascynujących dokumentów pt. „Swoją Drogą”, zrealizowanych wspólnie z producentem piwa Łomża. Bohaterami odcinków są m.in. Adam Kownacki, Szczepan Twardoch, Maciej Rutkowski oraz Krzysztof Materna. Celem twórców jest pokazanie, że warto w iść swoją drogą, pozostać sobą i być wiernym swoim wartościom.

„Swoją Drogą” to seria filmów dokumentalnych o osobach, które za sprawą swoich umiejętności dały się poznać szerokiej publiczności, m.in. najlepszy polski bokser wagi ciężkiej Adam Kownacki, pisarz Szczepan Twardoch, wicemistrz Świata w windsurfingu Maciej Rutkowski czy też artysta Krzysztof Materna. W parze z nimi zostaną przedstawione osoby znane znacznie węższemu gronu, ale których historie są równie ważne w przekazie filmu. Celem serii dokumentów jest kreowanie pozytywnych postaw ludzkich, takich jak bycie wiernym swoim wartościom, kierowanie się pasją w życiu i podążanie swoją drogą. Na historie bohaterów będzie można spojrzeć dodatkowo okiem znakomitych polskich reżyserów znanych nie tylko z form dokumentalnych, ale również filmów fabularnych czy reklamowych. Za kamera stanęli Grzegorz Jankowski, nominowana do Oskara Aneta Kopacz, duet reżyserski Jakubowska-Gronowski oraz Michał Materna. Twórcy otrzymali dużą swobodę w tworzeniu swoich dokumentów oraz przedstawieniu bohaterów, wynikiem czego są filmy odznaczające się różnorodnością formy i sposobem opowiadania historii. Ich wspólnym mianownikiem jest autentyczność, bycie wiernym sobie oraz obranym przez siebie wartościom.

– Projekt „Swoją Drogą” bardzo mnie zainteresował. To niezwykle inspirujące, spotykać młodych ludzi, którzy realizują swoje pasje oraz rzeczywiście idą własną droga z tak niesamowitą determinacją i konsekwencją. Ci ludzie mają serce, mają wielką siłę przebicia – nie ma dla nich rzeczy niemożliwych. Oni działają zupełnie inaczej niż ja działałam w ich wieku, mają większą pewność siebie, mają inne narzędzia. To jest niezwykle inspirujące, a film, który nakręciłam jest właśnie o oddaniu, o determinacji i o takim działaniu z pasją. Niezwykle ciekawe jest dla mnie to, że w tych historiach nie ma rezygnacji z życia. Znajdziemy tam natomiast miejsce na rodzinę i na dzieci. To jest pasja życia! – opisała swój udział w projekcie Aneta Kopacz, reżyserka dwóch filmów.

– Dłuższe formy wideo to idealne narzędzie do opowiadania historii. Tych pasjonujących, kolorowych, ciekawych i ważnych. Marka Łomża chce opowiadać o swoich wartościach, które Onet podziela.
Wybór własnej drogi, realizacja celów na swoich warunkach, czy czerpanie przyjemności z życia
w zgodzie z etyką. Jesteśmy przekonani, że seria dokumentów może być dużą dawką inspiracji dla naszych widzów i wartościową formą spędzenia wolnego czasu. Chcemy współpracować z dojrzałymi
i odpowiedzialnymi partnerami, którym zależy na jakościowych treściach i szerokiej dystrybucji” – mówi Sabina Lipska, dyrektor video Ringier Axel Springer Polska

Filmy zostały zrealizowane we współpracy z marką piwa Łomża.

 

– Ponad dwa lata temu, pracując nad odświeżeniem pozycjonowania zastanawialiśmy się nad wartościami marki oraz jej miejscem na piwnej mapie. Zdecydowaliśmy, że chcemy dawać konsumentom coś więcej niż sam produkt, a naszą misją jest wspieranie ich w podążaniu własną drogą. Wierzymy, że postępując w zgodzie ze sobą i będąc autentycznym jest się w pełni szczęśliwym. My również tę swoją drogę obraliśmy. Jest nią regionalność. Nie chcemy być dużą, masową marką, ale też nie próbujemy udawać kraftowego mini browaru. Jesteśmy dumni z jakości naszych produktów i konsekwentnie realizujemy cele, które sobie założyliśmy. Seria „Swoją drogą” to niejako hołd złożony przez markę osobom, które wyznają te same wartości i znajdują satysfakcję w podążaniu swoją drogą, często mimo wielkich przeciwności – Maciej Dymalski, wicedyrektor marketingu Van Pur – reprezentujący markę Łomża partnera filmu.

– Ogromnie się cieszę się, że możemy realizować projekty, które łączą w sobie wartości artystyczne, społeczne i jednocześnie będące bliskie wartościom marki – w tym przypadki marki Łomża. Każdy z filmów zrealizowany przez różnych twórców z udziałem różnych bohaterów pokazał nam, jak dużym obecnie wyzwaniem jest pozostanie wiernym sobie, ale też dał nam naukę, że swoje wartości życiowe należy realizować w działaniu, by być wiarygodnym a przez to atrakcyjnym dla innych ludzi w tym przypadku widzów, którzy będą mogli w Onecie obejrzeć przygotowane dla nich filmy Marcin Klimczak, Head of Content Strategy MediaCom Beyond Advertising.

Filmy będą dostępne na dedykowanej stronie w Onecie od 9 kwietnia br. Co wtorek o godz. 20.00 na stronie pojawi się będ kolejny nowy odcinek, któremu będzie towarzyszyć premiera na głównej stronie Onetu. Za realizację całej serii odpowiada firma produkcyjna Lulu Production we współpracy z MediaCom Warszawa oraz Onetem. Producentami wszystkich filmów są Olga oraz Bartosz Cerkascy.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF