...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Czekoladowe historie E.Wedel dostępne w podcastach!

E.Wedel podcasty

Fascynująca historia tworzenia kultowej marki, cukierniczy talent oraz smykałka do biznesu w rodzinie Wedlów, działalność Fabryki E.Wedel w latach 30. i dziś, marketingowe innowacje wprowadzone przez Jana Wedla to tylko część opowieści przedstawionych w podcastach zrealizowanych z inicjatywy kultowej marki.

W ostatnich latach coraz chętniej słuchamy podcastów. Inspirując się naszą 170-letnią tradycją, zrealizowaliśmy cykl odcinków podcastów pozwalających zanurzyć się w wyjątkowym świecie czekolady. Dzielimy się w nich niezwykłymi opowieściami o marce E.Wedel wczoraj i dziś, które uprzyjemnią nam codzienne chwile. Serdecznie zapraszamy do słuchania!

Dominika Igielińska Junior Branded Content Manager

Podcastowy rozkład jazdy:

1 października – Imponderabilia – dostępny na YouTube/Spotify
rozmowa z Maciejem Hermanem, Dyrektorem Zarządzający Wedel i Piotrem Wierzbickim, varsavianistą

9 października – Pogadajmy o życiu – dostępny na YouTube/Spotify
odcinek na temat historii rodziny Wedlów

16 października – 7 metrów pod ziemią – dostępny na Spotify, rozmowa z Januszem Profusem, Maestro czekolady, na temat pracy w Fabryce E.Wedel wczoraj i dziś

22 października – Muda Talks – dostępny na YouTube/Spotify
rozmowa z Aleksandra Kusz vel Sobczuk, przedstawicielką Wedel oraz Piotrem Wierzbickim, varsavianistą

29 października – Zabójcze opowieści – dostępny na YouTube/Spotify
słuchowisko na temat pomocy udzielanej przez Jana Wedla w trakcie wojny

Serdecznie zachęcamy do słuchania i uprzyjemniania wolnych chwil z E.Wedel!

Projekt został zrealizowany przez E.Wedel z podcastowymi twórcami. Koordynatorem akcji jest agencja Walk PR.


Źródło: Informacja prasowa Biuro prasowe E.Wedel

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Akcja Zima z Wedlem

E.Wedel lodowisko PGE Narodowy

Początek akcji w Warszawie

W sobotę 30 listopada PGE Narodowy po raz siódmy oficjalnie zamienił się w krainę zimowej rozrywki. Wydarzenie w stolicy było początkiem akcji Zima z Wedlem. Od tego momentu, odwiedzający mogą skorzystać z dwóch, dużych lodowisk, czy też 12-metrowej Górki Lodowej E.Wedel, przeznaczonej do zjazdów na pontonach wprost z trybun. Na fanów sportowej rywalizacji czekają też tory do curlingu, a na kochających jazdę na rolkach, deskorolkach i longboardach, największy w stolicy kryty skatepark. Nowością na Zimowym Narodowym jest Strefa Czekolady E.Wedel, w której można rozgrzać się przy gorącej czekoladzie, wziąć udział w grach i zabawach, np. Czekoladowych Puzzlach czy Czekoladowym Quizie. W świąteczny nastrój nastraja kilkunastometrowa, iluminowana choinka E.Wedel.

E.Wedel na Stokach Narciarskich i Lodowiskach

Aby zagwarantować zimową rozrywkę w innych częściach Polski, E.Wedel organizuje także trzy 5-dniowe eventy na stokach w Szczyrku (7-11 lutego), Czarnej Górze (13-17 lutego) i Białce Tatrzańskiej (31 stycznia-4 lutego). Podczas wydarzeń będzie można odwiedzić Strefę Przyjemności, która będzie miejscem regeneracji i odpoczynku po zimowych szaleństwach. Poza możliwością skosztowania gorącej czekolady, w strefie dostępna będzie fotobudka, stanowisko do personalizacji czekolady, na którym można wykonać własne oryginalne opakowania tabliczek oraz interaktywna gra edukacyjna, dzięki której uczestnicy poznają sekrety związane z procesem produkcji czekolady. Dodatkowo dla najmłodszych dostępna będzie mobilna strefa zabaw o nazwie Małe przyjemności oraz górka lodowa i mini ski cross. W trakcie eventów na stokach organizowane będą również meetupy z ambasadorką akcji, Kompleksiarą.

Akcja Zima z Wedlem ma na celu uprzyjemnianie czasu spędzonego na zimowych aktywnościach. Zależy nam, aby uczestnicy eventów mogli odetchnąć po aktywnym dniu na stoku oraz lodowisku, ogrzać się gorącą czekoladą po wielu godzinach na mrozie, a także wziąć udział w niecodziennych grach i zabawach. Serdecznie zapraszamy do skorzystania z atrakcji Zimy z Wedlem!

Dominika Igielińska, Koordynator Komunikacji Marketingowej E.Wedel

Najbardziej czekoladowa marka w Polsce gwarantuje również zabawę na lodowiskach w największych miastach Polski: w Bydgoszczy (04-05.01), Lublinie (11-12.01), Łodzi (18-19.01), Poznaniu (25-26.01) i w Białymstoku (22-23.02). Eventy na lodowiskach będą składać się ze Strefy Przyjemności z podobnymi atrakcjami jak na stokach, a także Strefy Małych Przyjemności z animatorem prowadzącym gry i zabawy.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Publicis Media, Lotte Wedel, Metro Advertising, Meetrics i Adtoox – nowi członkowie IAA Polska

IAA

E.Wedel to najsilniejsza czekoladowa marka w Polsce o prawie 170-letniej historii, jest m. in. właścicielem najstarszej w Polsce fabryki czekolady. W ostatnich latach E.Wedel jest jedną z najszybciej rosnących firm czekoladowych w Polsce pod względem obrotów. Od września 2010 roku, Wedel jest częścią japońskiej Grupy LOTTE, międzynarodowego koncernu, założonego w 1948 roku. Obecnie Grupa działa w różnych dziedzinach biznesu, włączając w to sektor spożywczy, słodyczy, handlu, podróży i turystyki, chemiczny, rynek budowlany oraz finansowy.

Metro Advertising to spółka należąca do niemieckiego holdingu handlowego METRO, świadcząca usługi reklamowe dla spółek należących do grupy, jak również dla klientów zewnętrznych w 28 krajach. Firma oferuje profesjonalne wsparcie sieci handlowych na wszystkich etapach realizacji procesu produkcji i dystrybucji materiałów reklamowych oraz planowania i zakupu mediów. METRO ADVERTISING zatrudnia niemal 100 osób w swoich oddziałach w Düsseldorfie, Warszawie i Szanghaju.

Publicis Media jest obok Publicis Communications, Publicis Sapient oraz Publicis Healthcare, jednym z czterech globalnych centrów kompetencyjnych tworzących holding reklamowy Publicis Groupe. W ramach Publicis Media w Polsce działają agencje: Starcom, Zenith, Spark Foundry, Blue 449, Performics oraz LiquidThread. Każda z agencji, w oparciu o własne zasoby i ekspercką wiedzę, gwarantuje Klientom łatwy dostęp do wszystkich kluczowych kompetencji i usług specjalistycznych Publicis Media, odpowiadających na ściśle określone potrzeby biznesowe marek i firm.

Publicis Media jest jedną z dwóch największych pod względem obrotów grup agencji w Polsce (ranking RECMA). W 2017 r. Publicis Media zdobyła tytuł Najbardziej Pożądanego Pracodawcy w rankingu międzynarodowej firmy Antal.

Meetrics to powstała w 2008 r. technologiczna firma będąca dostawcą rozwiązań służących do weryfikacji, poprawy jakości i skuteczności kampanii reklamowych oraz kontentu w sieci. Podstawowym narzędziem Meetrics jest Ad Attention Monitor, platforma pozwalająca na weryfikacje kampanii w czasie rzeczywistym i dostarczająca analiz grup docelowych, zapewniająca brand safety dla wyświetlanych reklam oraz umożliwiająca wykrywanie nadużyć (fraudów).

Meetrics jest pierwszą europejską firmą, która otrzymała akredytację amerykańskiej organizacji Media Rating Council, na audyt zarówno reklam display jak i reklam wideo. Posiada również certyfikat JICWEBS wydawany przez brytyjską organizację ABC zrzeszającą reklamodawców, agencje i media, a mającą na celu zapewnienie poszczególnym mediom przejrzystego i obiektywnego pomiaru.

Firma Adtoox powstała w wyniku porozumienia branżowego (JIC) przedstawicieli domów mediowych, agencji reklamowych, nadawców i stowarzyszenia reklamodawców – pod auspicjami Rady Reklamy Telewizyjnej w Szwecji. Celem Rady było m. in. skuteczne przeniesienie reklam telewizyjnych z taśm do plików i uzyskanie z tego tytułu jak największych korzyści. Obecnie Adtoox świadczy usługi tysiącom użytkowników oraz działa w 15 krajach na całym świecie. Adtoox obsługuje ponad 7000 marek od ponad 900 różnych reklamodawców. Jest zintegrowany z ponad 350 różnymi nadawcami i wydawcami oraz ma użytkowników wśród wszystkich międzynarodowych domów mediowych.

 

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

*IAA Polska. Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy to organizacja o zasięgu światowym reprezentująca interesy branży reklamowej od 1938 roku. Posiada 56 oddziałów w 76 krajach i ponad 4500 aktywnych członków. W naszym kraju IAA Polska jest jedyną organizacją zrzeszającą przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji marketingowej, czyli reklamodawców,  media, agencje reklamowe (domy mediowe) i agencje badawcze. Obecnie   do Stowarzyszenia należy ponad 100 członków.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF