Łukasz Iwanek, CEO Internetica i jego #BriefNa2023

Na przełomie 2022 i 2023 rozmawiam z ekspertami z różnych dziedzin związanych z biznesem, z marketingiem, z komunikacją marketingową...

Na przełomie 2022 i 2023 rozmawiam z ekspertami z różnych dziedzin związanych z biznesem, z marketingiem, z komunikacją marketingową…

Lukasz Iwanek, CEO Internetica.

● Po okresie ostatnich zawirowań w gospodarce i w komunikacji marketingowej, wynikających z pandemii teraz wojny w Ukrainie, trudno prognozować że ten najbliższy rok nie przyniesie jakiegoś czarnego łabędzia…

● Z punktu widzenia biznesu zaletą internetu w działaniach komunikacji marketingowej jest mierzalność tych działań.

● Doskonałe efekty wykorzystania internetu objawiają się też w zautomatyzowaniu wielu procesów zarówno wewnątrz firmy jak i na zewnątrz.

● To internet właśnie umożliwił – w czasie pandemii – zastosowania pracy zdalnej, która weszła już na stałe w funkcjonowanie biznesu.

● Wbrew licznym w ostatnim okresie przewidywań, że nadchodzi zmierzch facebooka, właśnie ten portal macie dobrze i trudno wróżyć jego upadek w najbliższym czasie.

● Rynek portali internetowych nadal się rozwija i obserwujemy wzrost zainteresowania biznesu zarówno instagramem jak ostatnio TikTokiem szczególnie.

● Bardzo symptomatyczne jest przesunięcie się w poszukiwaniach informacji biznesowych z Google na portale społecznościowe.

● Rozwój portali internetowych zaznaczony jest ucieczką młodych od starych…

● Przy planowaniu kampanii promocyjnej w internecie ważne jest najpierw określenie celu takiego działania a później dostosowania do tego budżetu.

● Media internetowe są bardzo dobrym wehikułem do budowania marki osobistej.

Grzegorz Kiszluk