#WspieramBiznesZDomu – BRIEF i DIMAQ partnerami strategicznymi akcji

Obecna sytuacja na świecie pokazała, że ciężko jest zachować stabilność i płynność finansową zwłaszcza firmom z branż: turystyki, rozrywki czy transportu. Wówczas trzeba działać kreatywnie, podjąć wszelkie działania, które pomogą zminimalizować szkody, które mogą być następstwem epidemii. DIMAQ został partnerem akcji #WspieramBiznesZDomu szerząc w ten sposób ideę wsparcia i pomocy w dobie koronowirusa. BRIEF także został partnerem strategicznym kampanii.

Najbardziej zagrożone są małe i średnie przedsiębiorstwa, które nawet w najśmielszych snach nie wyobrażały sobie obecnego scenariusza. Jednak umiejętność wspierania się w tych trudnych chwilach jest kluczowa, udowadnia to akcja #WspieramBiznesZDomu zainicjowana przez Łukasza Smolarskiego , autora projektu „Biznes Misja” będącego cyklem inspirujących wywiadów z ludźmi sukcesu.

Dlatego tym bardziej nam miło, że DIMAQ dołączył do partnerów akcji, pokazując, że wzajemna promocja może okazać się złotą receptą na aktualną sytuację przedsiębiorstw na rynku polskim:

Pomysł zrodził się po tym, jak zostałem zaproszony do poprowadzenia webinaru na temat związany z biznesami i ich przyszłością.

Szukaliśmy rozwiązań i wiele osób zaczęło do nas pisać i zgłaszać swoje potrzeby. Tak narodził się pomysł #WspieramBiznesZDomu. Jednym z celów akcji jest znalezienie nowych kanałów sprzedaży, a być może reorganizacji firmy, przeanalizowanie albo znalezienie nowego modelu biznesowego, a także ogólnopolska reklama działalności, aby w dobie epidemii docierać do większego grona klientów.

Kolejny to zebranie społeczności różnych branż, która za darmo, lub w postaci barteru pomaga sobie w tych kwestiach, które są dla innego przedsiębiorcy największym wyzwaniem w czasach koronawirusa. Dołączamy także społeczność biznesową, zgromadzoną podczas 6 letniej działalności Biznes Misji.

Łukasz Smolarski, pomysłodawca projektu

Aby również jak najbardziej zmniejszyć skutki powyższej sytuacji, wszystkie szkolenia w ramach Akademii DIMAQ zostały przeniesione do świata online. Szkolenia odbywają się w formie interaktywnych live’ów i całkowicie realizują program szkoleń stacjonarnych. Trener na żywo prowadzi zajęcia, włączając w to ćwiczenia indywidualne dla uczestników.

Firmy mogą liczyć na wsparcie oraz kreatywne rozwiązania, które pomogą zachować płynność finansową. Może to być pomoc fizyczna czy tworzenie oprogramowania.

Są to konkretne działania: zaczynając od reklamy w Ogólnopolskim Portalu Biznes Misja, poprzez każdą pracę na którą zgłosi zapotrzebowanie przedsiębiorca i tak może to być np. postawienie sklepu online, szkolenie z social media, czy nauka modeli 3D aby przestawić się na druk 3D i dalej sprzedawać produkty. Kolejna forma to zachęcanie do współpracy, barteru i innych form aby nadal biznes mógł funkcjonować.

Łukasz Smolarski, pomysłodawca projektu

Akcja wystartowała dopiero 22 marca a już coraz więcej osób ze świata biznesu zostaje Ambasadorami akcji.

Już na etapie koncepcji dołączył do kampanii Twórca Wyższej Szkoły Biznesu-National Louis University Krzysztof Pawłowski, m.in Przedsiębiorca Roku wg Ernst&Young, Współzałożyciel Business Centre Club i wieloletni Rektor WSB-NLU.

Akcję zainicjowaną przez Łukasza Smolarskiego wspierają  m.in. Prezes i Założyciel firmy WIMED , Youtuberka i Influencerka Red Lipstick MonsterLech Kaniuk ,Marek Zmysłowski – Biznesman i autor ksiązki “Goniąc Czarne Jednorożce” ,  Sebastian Margalski – członek zarządu IFR,  Petra Berg-Szychułda – Właścicielka firmy Emanuel Berg 

Krzysztof Pwałowski Lech Kaniuk #WspieramBiznesZDomu Marek Zmysłowski Sebastian Margalski #WspieramBiznesZDomu Zofia Bydałek Michał Sadowski #WspieramBiznesZDomu

Na tę chwilę coraz więcej osób do nas dołącza. Zostają Ambasadorami akcji drukując #WspieramBiznesZDomu i robiąc sobie zdjęcia. Jest to miłe widzieć jak w trudnych chwilach potrafimy się jednoczyć i widać, że to ma sens.

Łukasz Smolarski, pomysłodawca projektu

W ramach współpracy DIMAQ przekaże szkolenia marketingowe online, dzięki którym przedsiębiorcy będą mogli podnieść swoje umiejętności z digital marketingu w zaciszu swojego domu w myśl hasła przewodniego #WspieramBiznesZDomu.

Wiemy, że wielu z Was musiało odwołać spotkania, meetupy, szkolenia, warsztaty, a nawet duże konferencje lub Wasz udział w konferencjach organizowanych przez innych. Szukacie sposobów dotarcia i komunikowania się z rynkiem, zdobywania klientów, mówienia o swoich rozwiązaniach, produktach czy ideach w czasach turbulencji.
Jako BRIEF od 20 lat, jesteśmy dla Was po to, aby pokazywać najlepsze rozwiązania i ekspertów. Wspólnie inspirujemy innych. Od 2 lat oferujemy możliwość dzielenia się eksperckim contentem za pośrednictwem mikroblogów w ramach strony głównej. Dziś, w tych szczególnych okolicznościach, chcemy Wam zaproponować BEZPŁATNĄ możliwość docierania do klientów za pośrednictwem mikroblogów. Zapraszamy zainteresowanych: redakcja@brief.pl.

Jeśli jesteś Przedsiębiorcą i chcesz wystąpić w Biznes Misji, w której opowiesz o biznesie, a my będziemy szukali dla Ciebie rozwiązań, być może poznasz ludzi, którzy będą chętni Ci pomóc, to zgłoś się poprzez poniższe linki:

Partnerzy Strategiczni: BRIEF.PL, Lideruj.pl, WSB-NLUDIMAQInicjatywa Firm RodzinnychBRAND24

Partner Medialny: Dobry Tygodnik Sądecki 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Michał Sołowow:”Mamy za mało polskich firm i za mało bogactwa”

Michał Sołowow

Milioner mówi, że polscy przedsiębiorcy nie potrzebują żadnych ulg, tylko tego samego boiska, tych samych warunków do rozwoju.

Michał Sołowow udzielił ciekawego wywiadu Biznes Misji.  Biznesmen od paru lat zajmuje pierwsze miejsce na liście 100 najbogatszych Polaków.

Rozmowa podzielona jest na dwie części i zaczyna się dzieciństwem milionera i tym co go ukształtowało. Następnie Michał Sołowow dzieli się wiedzą biznesową, problemami jakie mają polskie firmy oraz możliwymi rozwiązaniami. Na koniec garść inspiracji od Najbogatszego Polaka.

Ale aby nie streszczać zapraszam do wywiadu:

Część 1

Część 2

 

Jednocześnie oficjalnie rozpoczynamy współpracę z Brief.pl i będziemy publikować kolejne rozmowy z przedsiębiorcami.

Łukasz Smolarski – Founder Biznes Misji


Autor: 

Łukasz Smolarski

Łukasz SmolarskiInnovation Project Manager IKEA, Absolwent Wyższej Szkoły Biznesu-National Louis University, Akademii Leona Koźmińskiego a także Szkoły Głównej Handlowej. Stypendysta elitarnego programu dla Liderów, ufundowanego przez GE oraz Międzynarodowy Instytut Edukacji. Przez wiele lat związany z IT, gdzie sprawował kierownicze role. Pracował w globalnych firmach jak Gtech, Roche czy Hewlett Packard jako IT MANAGER, gdzie odpowiadał za międzynarodowe projekty m.in. Dubai Smart City, Vodafone NL, P&G. Ekspert w dziedzinach BIG DATA, AI i Innowacjach. Pasjonat nowych technologii, współtwórca programu lojalnościowego HP BADGE. Aktualnie odpowiedzialny za Projekty Innowacyjne w IKEA POLSKA, gdzie z sukcesem wprowadził m.in. KIOSK (Punkt Szybkich Zamówień). Z pasji twórca programu BIZNES MISJA, gdzie m.in. rozmawia ze znanymi osobistościami świata biznesu m.in: Michał Sołowow, dr Irena Eris, Michał Kiciński, Steve Woźniak(Apple) i ponad 160 innych gości. Autor bestsellerowej książki „Jestem Szalony”. Wykładowca, Mówca na konferencjach m.in. Puls Biznesu, członek Jury na Innowacyjny Biznes organizowany przez SAR. Prywatnie tata bliźniaków.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF