Rusza premierowa odsłona konkursu Storymakers od endorfina events

Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.

Agencja endorfina events istnieje na rynku już 15 lat. Z okazji swojego jubileuszu, postanowiła stworzyć nowy format, zbliżający osoby z nietuzinkowymi pomysłami do branży eventowej.

Storymakers to 3-etapowy konkurs na najlepsze wydarzenie biletowane, podczas którego uczestnicy opiszą własny pomysł kreatywny oraz wspólnie z pomocą ekspertów endorfina events, opakują go w profesjonalną prezentację. Następnie zaprezentują ją przed jury złożonym ze specjalistów z branży marketingowej, a także przedstawicieli patronów konkursu, Akademii Leona Koźmińskiego – dr. Krzysztofa Kuźmicza, oraz redakcji MeetingPlanner – Magdaleny Kondas.

Kreatywność nie ma ograniczeń wiekowych, dlatego konkurs skierowany jest zarówno do osób dopiero rozpoczynających swoją ścieżkę zawodową, czy też poszukujących drogi przebranżowienia, jak i tych w pełni kariery zawodowej, którzy mają odwagę na nowo pisać swój rozdział.

– W endorfinie kluczową wartością są ludzie. To oni stoją za wspaniałymi historiami, które mamy okazję tworzyć już od 15 lat. Z okazji jubileuszu chcieliśmy zrobić coś wyjątkowego. Wierzymy, że kreatywność nie ma granic i chcemy zachęcać kolejne osoby, do jej rozwijania. Ideą Storymakers jest motywowanie ludzi do działania i próbowania nowych obszarów, które dotychczas były poza ich zasięgiem mówi Michał Kaleta, Managing Director & Partner endorfina events

Etapy konkursu:

Pierwszy etap: wymyśl interesujące i możliwe do zrealizowania wydarzenie biletowane, zastanów się, dlaczego miałoby być ciekawe dla odbiorcy. Liczy się kreatywność – wydarzenie może mieć dowolny charakter. Projekt muzyczny, immersyjna wystawa, wydarzenie dla 100 a może 10 000 osób? Ty nam powiedz! Pomysł przedstaw w formie prezentacji, zawierającej maksymalnie 10 slajdów.

Drugi etap to spotkanie wybranych uczestników z jury, podczas którego dostaniesz jasny feedback na temat projektu oraz merytoryczne wsparcie od zespołu kreatywnego oraz producenckiego. Dzięki tej współpracy, od 20 maja, w ciągu 4 tygodni, stworzysz finalną wersję Twojej wizji, rozbudowaną o pełny koncept, oprawę graficzną, wizualizacje oraz scenariusz wydarzenia. Twój pomysł nabierze kształtów! Wersja ta weźmie udział w wielkim finale, podczas którego przedstawisz i obronisz swój pomysł na żywo przed jury złożonym z profesjonalistów z różnych branż – klientów i partnerów endorfiny. To właśnie podczas finału poznamy laureata zwycięskiej koncepcji!

– Rozwój jest kluczowym elementem i jednocześnie naturalną konsekwencją dalszych kroków na ścieżce kariery. Otwierając 15 lat temu agencję opartą na wartościach, kreatywności i tworzeniu nieszablonowych rozwiązań, ważna była dla nas wizja. Wierzymy, że każda wizja może przeistoczyć się w coś przekraczającego wyobrażenia, jeżeli tylko mamy do tego odwagę i odpowiednie narzędzia. Dlatego zależy nam, by zaoferować uczestnikom konkursu na dalszym etapie wsparcie ekspertów, by niezależnie od ostatecznego wyniku, sam udział również stanowił dla nich cenne doświadczenie, naukę i możliwość rozwojumówi Maciej Ledzion, Co-founder & Partner endorfina events.

Oficjalnym patronem merytorycznym wydarzenia jest Akademia Leona Koźmińskiego. Patronem medialnym został Meeting Planner, redakcja publikująca najważniejsze i najświeższe informacje z branży eventowej oraz organizator najważniejszego konkursu w branży – MP Power.

Etap pierwszy trwa do 14 maja. Swój unikalny pomysł można zgłaszać za pomocą dedykowanego formularza na stronie https://konkurs.endorfina.eu//.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

2022/2023… jaki był?/jaki będzie? w branży eventowej

Mądrzy ludzie powiadają, że w życiu najważniejsza jest chwila obecna i nie warto zajmować się przeszłością - bo już minęła i nie możemy nic w niej zmienić, nie ma sensu zajmować się przyszłością - bo jest nieprzewidywalna czego nauczyło nas kilka ostatnich lat. A mimo to moja ciekawość zwyciężyła i zapytałem kilku ekspertów o stan polskiego biznesu na przełomie 2022 i 2023.

 

Na przełomie 2022 i 2023 rozmawiam z ekspertami z różnych dziedzin związanych z biznesem, z marketingiem, z komunikacją marketingową…
Mądrzy ludzie powiadają, że w życiu najważniejszs jest chwila obecna i nie warto zajmować się przeszłością – bo już minęła i nie możemy nic w niej zmienić, nie ma sensu zajmować się przyszłością – bo jest nieprzewidywalna czego nauczyło nas kilka ostatnich lat.
Zapytałem więc, najlepszych ekspertów w poszczególnych branżach, o ich osobiste doświadczenie minijającego roku oraz prawdopodobieństwo wydarzeń w 2023.

 

 

Maciej Ledzion, partner w Endorfina Events powiedział mi:

● 2022 dla firm eventowych był bardzo nadspodziewanie dobry;

● odnotowaliśmy bardzo duże „odbicie pocovidowe”, szczególnie od drugiego kwartału obserwujemy znaczny wzrost aktywności firm w wykorzystaniu medium jakim są wydarzenia;

● naszej firmie – i wielka to zasługa dobrej współpracy z moim partnerem biznesowym, Michałem Kaletą – ale też wielu innym firmom eventowym udało się, po bardzo złym czasie dwóch poprzednich lat, bardzo dobrze przygotować się do tego wzrostu aktywności na rynku.

● 2023 to wielka niewiadoma…. Powszechnie uważa się, że „cash is king”, ale mamy niespotykanie – w ciągu ostatnich 30 lat – wysoką inflację w Polsce;

● Nasi klienci – po doświadczeniu covidowego zamknięcia – nie rezygnują ze spotkań face to face i są przekonani, że osobiste kontakty mają bardzo wielkie znaczenie dla efektywności prowadzonego przez nich biznesu;

● ostatnie trzy lata nauczyły nas, że spotkania online oraz eventy offline potrafią bardzo dobrze uzupełniać się i dzięki temu mamy większą umiejętność dostosowywania formy wydarzeń do konkretnych potrzeb naszych klientów oraz ich konsumentów.

Grzegorz Kiszluk

Ludzie 50-tki: Maciej Ledzion, endorfina events/WebTalk/Next Level Agency – co go inspiruje?

Maciej Ledzion Gala

Jak Maciej Ledzion, jeden z członków Kapituły rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie buduje swój zespół? Gdzie według Macieja warto szukać inspiracji do sukcesu w biznesie?

Z jakimi wyzwaniami będzie musiała się zmierzyć Twoja firma w 2022 roku?

Na pewno, tak jak większość rynku, zmierzymy się ze wszystkimi kwestiami i zmianami związanymi z tzw. “Nowym Polskim Ładem”. Poza tym odczujemy inflację, wzrost stop procentowych, cen surowców, oraz ograniczenia w łańcuchu dostaw.

Czy marzenia daje się realizować w pojedynkę? Jak budujesz swój zespół, który wspiera Cię w swoim pomyśle? Jak znajdujesz ludzi, z którymi chcesz pracować? Czy Twoja firma może podzielić się ciekawymi case’ami hr/eb?

W pojedynkę możemy realizować marzenia osobiste i dotyczące naszego własnego rozwoju czy zmian dotyczących nas samych. W biznesie marzenia osiągają zespoły. Dobry team to różnorodność kompetencji, zaufanie – a więc autonomia jego członków i wreszcie chemia. Warto pracować z ludźmi, których się lubi. Ciekawe case’y HRowe – jest ich wiele, ale jeden z najciekawszych to kariera Michała Kalety, który zaczynał w endorfinie, która zatrudniała wtedy około 5 osób, a dziś nią zarządza i jest współwłaścicielem 3 spółek w naszej grupie, w której łącznie pracuje 100 osób.

Czym inspirować się do sukcesu w biznesie?

Inspirację możemy czerpać, czytając, obserwując innych, ale też patrząc na siebie i własne potrzeby. Motywujmy się wzajemnie, nie bójmy się czerpać z opinii ludzi spoza naszego codziennego otoczenia. Warto też słuchać dzieci – ich wyobraźnia i sposób rozwiązywania problemów są nieograniczone i nieprzesiąknięte schematami myślenia dorosłych.

 

Przeczytaj także:

Ludzie 50-tki: Maciej Ledzion, endorfina events/WebTalk/Next Level Agency – kim jest i co robi?

Ludzie 50-tki: Maciej Ledzion, endorfina events/WebTalk/Next Level Agency – jak wygląda jego praca w Kapitule 50 Kreatywnych?

 

 


Maciej Ledzion

Maciej Ledzion – współwłaściciel i członek zarządu grupy marketingowej składającej się z trzech agencji: endorfina events (eventy online, hybrydowe oraz offline), WebTalk (full service digital), Next Level Agency (gaming marketing).

Według Media Marketing Polska endorfina piastowała tytuł agencji eventowej roku w latach 2016 i 2017, następnie w 2019 roku tytuł najlepszej agencji eksportującej swoje usługi poza Polskę a w 2021 została wyróżniona jako solidny partner. WebTalk również został doceniony przez MMP jako agencja roku w kategorii social media w 2016, następnie w 2017 i 2018 otrzymał nagrodę za imponujący wzrost. Maciej zainicjował i przeprowadził proces połączenia obu agencji w grupę w 2017 roku. Od końca 2020 współtworzy nową firmę zajmującą się marketingiem w świecie gamingu – Next Level Agency.

Maciej w 2018 roku otrzymał statuetkę MP Power Awards® w kategorii Meeting Planner – agencja eventowa, aktywnie udziela się na rzecz rozwoju branży komunikacji marketingowej w Polsce i za granicą. W ramach SKM SAR był członkiem grupy tworzącej przez 2 lata Białą Księgę Komunikacji Marketingowej – opracowanie zawierające zbiór dobrych praktyk przetargowych we wszystkich kategoriach zakupów marketingowych. Prowadził liczne prelekcje w Polsce i za granicą. Od 2019 roku jest członkiem kapituły plebiscytu „50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie” tworzonego przez Brief.pl, a od 2021 jej przewodniczącym.

Jest absolwentem Wydziału Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Uwielbia dobrą architekturę, sport i podróże.

partnerzy 50

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Ludzie 50-tki: Maciej Ledzion, endorfina events/WebTalk/Next Level Agency – jak wygląda jego praca w Kapitule 50 Kreatywnych?

Maciej Ledzion Gala 50

Jak wygląda praca w Kapitule rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie? Dlaczego takie inicjatywy są potrzebne rynkowi? Czym jest 50 Kreatywnych dla rynku według Macieja Ledziona, jednego z członków Kapituły?

Dlaczego Twoim zdaniem inicjatywy takie jak ranking 50 Kreatywnych są potrzebne rynkowi? Czym ranking 50 Kreatywnych jest dla rynku?

Przede wszystkim ze względu na nagrodzenie szeroko rozumianej kreatywności na rynku. 50 Kreatywnych nie zamyka się jedynie na wąskie grono, jak np. jedynie na start upy, a patrzy szerzej, wyróżniając przede wszystkim ludzi – ich dokonania i inicjatywy. Właśnie dlatego, co roku wśród 50 Kreatywnych znajdziemy zarówno przedsiębiorców, pracowników, jak i osoby, których praca polega na społecznym zaangażowaniu.

Jakimi kryteriami kierujesz się podczas głosowania Kapituły?

Kreatywność oznacza nietuzinkowe podejście do rozwiązywania problemów biznesowych, adresowania potrzeb klientów czy konsumentów oraz tworzenia zupełnie nowych kategorii w biznesie. Takie projekty oceniam najwyżej.

Jaką dałbyś radę firmom, które chciałyby znaleźć się w gronie Laureatów 50 Kreatywnych?

Aby się nie obawiały i zgłaszały inicjatywy, projekty i biznesy, które cechuje „kreatywność zastosowana”. Czyli takie, w których nastąpiło już wdrożenie i widać, że miało ono sens, tzn. znalazły swoje grono odbiorców niezależnie od tego, czy był to zupełnie nowy biznes, projekt w ramach dużej korporacji czy też działanie w ramach tzw. NGO. Celowo nie mówię o tzw. „sukcesie”, jest on subiektywną kwestią.

Przeczytaj także:

Ludzie 50-tki: Maciej Ledzion, endorfina events/WebTalk/Next Level Agency – kim jest i co robi?


Maciej Ledzion

Maciej Ledzion – współwłaściciel i członek zarządu grupy marketingowej składającej się z trzech agencji: endorfina events (eventy online, hybrydowe oraz offline), WebTalk (full service digital), Next Level Agency (gaming marketing).

Według Media Marketing Polska endorfina piastowała tytuł agencji eventowej roku w latach 2016 i 2017, następnie w 2019 roku tytuł najlepszej agencji eksportującej swoje usługi poza Polskę a w 2021 została wyróżniona jako solidny partner. WebTalk również został doceniony przez MMP jako agencja roku w kategorii social media w 2016, następnie w 2017 i 2018 otrzymał nagrodę za imponujący wzrost. Maciej zainicjował i przeprowadził proces połączenia obu agencji w grupę w 2017 roku. Od końca 2020 współtworzy nową firmę zajmującą się marketingiem w świecie gamingu – Next Level Agency.

Maciej w 2018 roku otrzymał statuetkę MP Power Awards® w kategorii Meeting Planner – agencja eventowa, aktywnie udziela się na rzecz rozwoju branży komunikacji marketingowej w Polsce i za granicą. W ramach SKM SAR był członkiem grupy tworzącej przez 2 lata Białą Księgę Komunikacji Marketingowej – opracowanie zawierające zbiór dobrych praktyk przetargowych we wszystkich kategoriach zakupów marketingowych. Prowadził liczne prelekcje w Polsce i za granicą. Od 2019 roku jest członkiem kapituły plebiscytu „50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie” tworzonego przez Brief.pl, a od 2021 jej przewodniczącym.

Jest absolwentem Wydziału Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Uwielbia dobrą architekturę, sport i podróże.

partnerzy 50

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Ludzie 50-tki: Maciej Ledzion, endorfina events/WebTalk/Next Level Agency – kim jest i co robi?

Maciej Ledzion

Za sukcesem rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie stoją nie tylko organizatorzy i wyróżnieni. Projekt co roku wspiera wspaniała Kapituła, której zadaniem jest opracowywanie systemu zgłoszeń i oceny. Od kilku edycji to właśnie Kapituła decyduje o ostatecznym zestawieniu rankingu i aktywnie uczestniczy w tworzeniu projektu 50 Kreatywnych. W cyklu Ludzie 50-tki chcemy przedstawić Wam nie tylko Laureatów, ale także członków Kapituły i firmy. Zapraszamy do przeczytania pierwszej części rozmowy z Maciejem Ledzionem, współwłaścicielem i członkiem zarządu grupy marketingowej składającej się z trzech agencji: endorfina events, WebTalk oraz Next Lexel Agency.

Czym zajmuje się Twoja firma? Na jakie zapotrzebowania rynku odpowiada? Do kogo kieruje swoją ofertę?

Jestem współwłaścicielem niezależnej grupy komunikacji marketignowej, na którą składają się:

  • Agencja digitalowa WebTalk, skoncentrowana na działaniach w sieci, ale realizująca również kampanie w pozostałych mediach (TV, radio, outdoor, itd.). Łączy kompetencje analityczne (strategia i performance) z produkcją wysokiej jakości contentu (wideo, grafika, animacje, współpraca z influencerami czy community management), dzięki czemu tworzy kampanie równie skuteczne, co kreatywne.
  • endorfina events – agencja eventowa, której misją jest, by każde wydarzenie, niezależnie czy offline, hybrydowe, czy online opowiadało unikalną historię. W 2021 po raz kolejny endorfina została wyróżniona przez MMP jako jedna z najlepszych agencji eventowych w Polsce.
  • Next Level Agency, łącząca świat gamingu, esportu i marketingu. Pracuje dla producentów i wydawców gier z całego świata, ale również dla firm, które funkcjonując w zupełnie innych branżach, chcą promować się wśród graczy. Agencja już w pierwszym roku działalności otrzymała złotą statuetkę Stevie za kampanię KIA Polska.
    Portfolio naszych klientów nie koncentruje się na jednej ścisłej grupie, dzięki szerokiemu spektrum działań. Pracujemy zarówno dla firm z branż m.in.: odzieżowej, motoryzacyjnej, FMCG, technologicznej, gamingowej, jak i sektora agro, bankowości, czy kryptowalut.

Z jakiego produktu Twoja firma jest najbardziej dumna?

Tercet naszych firm łączy wspólna cecha – oferujemy działania komunikacyjne odpowiadające na konkretne potrzeby klientów, ale też jesteśmy w stanie dostarczyć wartość dodaną, często wykraczającą poza założenia briefu. Zespół 100 specjalistów oferuje działania bardzo komplementarne. Jesteśmy dumni właśnie z tego, że dzięki połączeniu kompetencji digitalowych, eventowych, oraz gamingowych możemy oferować klientom skuteczne działania marketingowe oparte na najnowszych trendach.

Przeczytaj także:

Ludzie 50-tki: Maciej Ledzion, endorfina events/WebTalk/Next Level Agency – jak wygląda jego praca w Kapitule 50 Kreatywnych?

 

 


Maciej Ledzion

Maciej Ledzion – współwłaściciel i członek zarządu grupy marketingowej składającej się z trzech agencji: endorfina events (eventy online, hybrydowe oraz offline), WebTalk (full service digital), Next Level Agency (gaming marketing).

Według Media Marketing Polska endorfina piastowała tytuł agencji eventowej roku w latach 2016 i 2017, następnie w 2019 roku tytuł najlepszej agencji eksportującej swoje usługi poza Polskę a w 2021 została wyróżniona jako solidny partner. WebTalk również został doceniony przez MMP jako agencja roku w kategorii social media w 2016, następnie w 2017 i 2018 otrzymał nagrodę za imponujący wzrost. Maciej zainicjował i przeprowadził proces połączenia obu agencji w grupę w 2017 roku. Od końca 2020 współtworzy nową firmę zajmującą się marketingiem w świecie gamingu – Next Level Agency. 

Maciej w 2018 roku otrzymał statuetkę MP Power Awards® w kategorii Meeting Planner – agencja eventowa, aktywnie udziela się na rzecz rozwoju branży komunikacji marketingowej w Polsce i za granicą. W ramach SKM SAR był członkiem grupy tworzącej przez 2 lata Białą Księgę Komunikacji Marketingowej – opracowanie zawierające zbiór dobrych praktyk przetargowych we wszystkich kategoriach zakupów marketingowych. Prowadził liczne prelekcje w Polsce i za granicą. Od 2019 roku jest członkiem kapituły plebiscytu „50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie” tworzonego przez Brief.pl, a od 2021 jej przewodniczącym. 

Jest absolwentem Wydziału Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Uwielbia dobrą architekturę, sport i podróże.

partnerzy 50

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Obejrzyj relację video z Finału 11. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie!

Znamy laureatow 11. edycji

We wtorek 9 listopada w ESPORT SPOT w Elektrowni Powiśle odbył się Finał 11. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie. Wśród wyróżnionych znalazły się takie marki jak BIOTTS, Kubota, YOPE, PayEye, Runvido, Novakid.

Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie od 10 lat wspiera sektor kreatywnych i innowacyjnych biznesów w Polsce. Kapituła rankingu zwraca uwagę na przedsiębiorców i managerów szczególnie wyróżniających się na rynku nieszablonowym podejściem do prowadzenia i rozwoju firmy, tworzenia nowych produktów i usług oraz ich promocji. Ranking wyróżnia ludzi, którzy inspirują innych do działania i konsekwentnie budują swoją markę.

Tegoroczna edycja 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie była wyjątkowa. Po pierwsze pandemia spowodowała wzmożoną kreatywność, co pokazuje, że polscy przedsiębiorcy są waleczni i nie poddają się łatwo. Po drugie widać po zgłoszeniach świadomość ekologiczną. Dużo było projektów działających w zrównoważonym rozwoju i ze świadomością dbania o planetę. Jestem zainspirowany przede wszystkim postawami społecznymi i mam zamiar w tym duchu prowadzić swój biznes. W kolejnej edycji liczę też na więcej projektów z branży gamingowej.

Wojciech Krzemień, Gaming Media, członek Kapituły

Do rankingu mogą zgłosić się przedstawiciele wszystkich sektorów: MŚP, startupów, dużych firm i korporacji, a także osoby prowadzące jednoosobową działalność.

Jak co roku, wśród wyróżnionych znaleźli się przedstawiciele wielu różnorodnych branż: technologicznej, medycznej, marketingu, edukacji, finansów, ekologiczna, modowej, gastronomicznej czy inicjatywy społeczne. Laureaci rankingu swoimi działaniami i wdrażanymi innowacyjnymi rozwiązaniami realnie wpływają na ich rozwój.

Praca kapituły co roku średnio zajmuje każdemu z jej kilkudziesięciu członków ponad 20 godzin roboczych, to dużo biorąc pod uwagę fakt, że wszyscy jesteśmy bardzo aktywni biznesowo na co dzień. Mowa tu o weryfikacji dziesiątek zgłoszeń, ich ocenie i na koniec spotkaniu całej kapituły, kiedy to podsumowujemy wyniki, omawiamy każdą firmę pozycja po pozycji od numeru 1 do 50. Mam poczucie, że rokrocznie wszystkim nam sprawia to ogromną radość, pomimo trudu związanego z czasem, jaki musimy poświęcić procom w Kapitule. Tym razem nie było inaczej. Obrady przebiegły nadzwyczaj sprawnie. Niemal wszystkie firmy, jakie typowałem w ramach top 10 zostały tam ujęte. Bardzo cieszy mnie również fakt, że nie wytypowaliśmy tylko bardzo innowacyjnych firm, które bazują głównie na technologii, ale również bardziej tradycyjne biznesy, które wyróżniają się właśnie kreatywnością. Wyróżniliśmy też konkretnych ludzi, którzy potrafią przebić się dzięki nietuzinkowemu sposobowi myślenia niezależnie od tego czy są przedsiębiorcami, czy pracują w korporacjach, czy też w NGO-sach. O tym własne jest ten konkurs!

Maciej Ledzion, endorfina events, członek Kapituły

Laureaci 11. edycji rankingu:

  1. Paweł Biernat – Biotts
  2. Karolina Borner – Vocaly Pro
  3. Monika Pobrotyń – North.pl
  4. Kuba Matyka, Kamila Staszczyszyn – MELT
  5. Katarzyna Zielińska, Alicja Stankiewicz, Marek Turkiewicz, Małgorzata Zielińska – coat-it
  6. Kamil Sabatowski, Konrad Krawczyk, Michał Krawczyk – NaturalAntibody
  7. Krystian Kulczycki, Daniel Jarząb, Radosław Ruda – PayEye
  8. Iga Czubak – Planteris
  9. Paweł Jabłoński – MEETING15
  10. Dominika Szot – IT’S HER GAME
  11. Paweł Sieczkiewicz – Telemedi
  12. Krzysztof Klimczak, Marek Rogoziński, Jarek Sygitowicz – Authologic
  13. Anna Wójcicka – WARSAW GENOMICS
  14. Eugeniusz Adintsov – Breadpack
  15. Aleksander Matecki, Marek Matecki – Mateko
  16. Majka Lipiak – Fundacja Leżę i Pracuję
  17. Dawid Leśniakiewicz, Radosław Kulesza, Piotr Pełka, Sebastian Langa – Giganci Programowania
  18. Paulina Walkowiak, Kamil Walkowiak – cux.io
  19. Kasjan Szemiako – GeneMe
  20. Mariusz Łobejko – Bambino.AI
  21. Monika Kowal – SOTI Natural
  22. Max Azarov – Novakid
  23. Piotr Chomczyk – Renderro
  24. Paweł Kasperek – KSK Developments
  25. Mikołaj Krzemiński, Piotr Urbanowski, Maciej Szurek – insbay
  26. Arkadiusz Sadowski – Pasieki Rodziny Sadowskich
  27. Grzegorz Ciosek – Runvido
  28. Bartosz Robaszewski – 4soft
  29. Piotr Wawrysiuk – PsiBufet
  30. Michał Matuszewski – AILIS Care
  31. Tomasz Wileński – Islay
  32. Adam Majewski – Questpass
  33. Igor Marczak, Przemysław Mroczek – SeniorApp
  34. Mateusz Pniewski – TransactionLink
  35. Łukasz Smoliński – DESEO Polska
  36. Rafał Witkowski – Indico Plus
  37. Bartłomiej Lubiatowski – RSQ Technologies
  38. Jarosław Śmietana, Tomasz Piekarski – ESPORT SPOT
  39. Paweł Urbański, Katarzyna Ślęzak – CENTRUM PRALNICZE I BADAWCZO ROZWOJOWE
  40. Karolina Kuklińska – Kosowicz, Paweł Kosowicz – YOPE
  41. Łukasz Paciorkowski – A4BEE
  42. Kamila Stachowiak, Michał Wieczorek, Michał Sosnowski – CASC
  43. Tomasz Miś – Radium Energy
  44. Łukasz Pawłowski – Ogólnopolska Grupa Badawcza
  45. Paulina Wardak – Osnowa
  46. Alina Sztoch, Joanna Kwiatkowska, Piotr Kwiatkowski – Kubota
  47. Katarzyna Łakińska – Flexi.pl
  48. Tomasz Ogrodzki – REDD Real Estate Digital Data
  49. Marta Wilczek Łukasz Wilczek – Woskowijki by Malu
  50. Mirosław Bieniecki – Fundacja Bieg Rzeźnika

W tym roku postanowiliśmy wydać raport, który jest swoistym barometrem trendów wyrażonym „kreatywnością zastosowaną”. Zachęcamy do pobrania raportu i zapoznania się z sylwetkami Laureatów.

Pobierz TRENDBOOK „Ludzie 50tki”

O ostatecznym kształcie rankingu decyduje Kapituła, w której skład wchodzą przedstawiciele świata biznesu i doświadczeni managerowie: Marek Kłoczko (Krajowa Izba Gospodarcza), Ewa Janus-Khouri (Centrum kreatywności Targowa), Jarosław Sroka (Incredibles powered by Sebastian Kulczyk), Bartosz Sokoliński (ARP), Maciej Herman (Lotte Wedel), Paweł Patkowski (Orange Polska), Artur Sikora (Santander), Monika Constant (Fracusko-Polska Izba Gospodarcza), Maciej Ledzion (endorfina events, WebTalk, Next Level), Dariusz Żuk, Javier Sosnowski (Polsko-Hiszpańska Izba Gospodarcza), Wojciech Krzemień (Vigilant Magazine/ESPOT), Stefan Btory (Booksy), Sebastian Hejnowski, Rafał Plutecki, Michał Sadowski (Brand24), Magdalena Marcinkowska (Workin), Andrzej Matuszyński, Zbigniew Klonowski (Trias), Mateusz Sobieraj (adCookie), Piotr Bartecki (BCP Law), Michał Kramarz (Google for Startups), Dariusz Mioduski (Legia Warszawa), Jarosław Ziębiński (Publicis Groupe), Tomasz Dławichowski (Timecode Film Production), Artur Adamowicz (Legia Warszawa), Jowita Michalska (Digital University), Judyta Mojżesz-Zimończyk (Digitree Group), Jakub Kaliciński (Kalicińscy.com), Mikołaj Placek (Oknoplast), Tomasz Snażyk (Startup Poland), Stefan Batory (Booksy), Anna Zielińska (Stor9), Łukasz Jaronik (Columbus Energy), Agata Wydmańska (DHL Supply Chain), Michał Kliszczak (EACTIVE), Ewa Łabno-Falęcka (Mercedes-Benz Polska), Andrzej Karasowski (TVN Media), Bartosz Kwieciński (Generali Polska), Justyna Szafraniec (Generali Polska), Kamil Szymański (Kongres 60 Milionów), Dariusz Maciołek (BNP Paribas), Adrian Furman (Grupa AF), Martin Kaczmarski (Kaczmarski Group).

50 Kreatywnych to także całoroczny program, którego celem jest wspieranie Laureatów w promocji i rozwoju ich biznesów. Bazuje on na cyklicznych spotkaniach eksperckich i networkingowych, webinarach i publikacjach w mediach własnych BRIEF prezentujących Laureatów i ich firmy.

plansza 50

Anita Florek