...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Victoria Abramova zastępuje Macieja Wysockiego na stanowisku Prezesa Zarządu Mars Polska sp. z o.o.

Victoria_Abramova_Mars

Victoria Abramova została nową Prezes Zarządu Mars Polska sp. z o.o. (odpowiedzialną za segment Mars Wrigley), zastępując na tym stanowisku Macieja Wysockiego, który pełnił tę funkcję przez ostatnie lata.

Victoria Abramova posiada ponad 19-letnie doświadczenie w obszarach sprzedaży, marketingu oraz zarządzania, zdobyte w sektorze FMCG na różnych rynkach. Swoją karierę rozpoczęła od pracy w L’Oréal, w którym po kilku latach została Dyrektorem Generalnym działu Active Cosmetics w Rosji. W 2014 roku dołączyła do Mars Central Eurasia & Belarus jako dyrektor kategorii czekolady i produktów dla zwierząt domowych, a następnie w 2017 roku została dyrektorem zarządzania kategorią i marketingu dla Mars Wrigley w Wielkiej Brytanii.

Z firmą Mars jestem związana od 2014 roku, a każda rola była dla mnie niesamowitym doświadczeniem. Kultura firmy, jej cele oraz wartości zdefiniowane przez Pięć Zasad są podstawą wszystkich moich działań i dają mi niekończącą się motywację do osiągania jak najlepszych wyników. Wierzę w autentyczne przywództwo i wyjątkową moc bycia sobą w pracy. Nie mogę się doczekać, aby angażować, rozwijać oraz inspirować nasz zespół w Polsce. Chciałabym, abyśmy byli możliwie najlepszymi partnerami dla naszych kontrahentów  handlowych, a przede wszystkim sprawiali radość naszymi wspaniałymi produktami jak największej liczbie polskich konsumentów. Jestem pewna, że wspólnie będziemy wspierać Mars Wrigley w dalszym rozwoju.

Patrzę na polski rynek, jak na miejsce, gdzie czekolady, batony, lody, gumy i miętusy – a więc wszystko, co oferuje Mars Wrigley – mają fantastyczne perpsektywy wzrostu. Mamy już wiele wspaniałych osiągnięć, a przed nami wciąż ogrom szans dla rozwoju.

Victoria Abramova, nowa Prezes odpowiedzialna za Mars Wrigley w Polsce

Jestem niezwykle dumny z  drogi jaką Mars Wrigley przeszedł w Polsce w ciągu ostatniej dekady. Z optymizmem patrzę w przyszłość i nie mam wątpliwości, że tak wspaniały zespół ludzi będzie odnosił kolejne sukcesy. Wszystkie nasze działania zawsze cechowała  kreatywność, ambitne lecz realistyczne cele, a przede wszystkim niesamowita energia i zapał naszych Współpracowników. To oni zawsze byli i są inspiracją do działania – bez względu na to, gdzie wykonują swoją pracę: w Janaszówku, Poznaniu, Warszawie czy też w zespole sprzedaży terenowej w całej Polsce. Bardzo się cieszę, że ten fantastyczny biznes przejmie teraz Victoria, którą osobiście bardzo cenię i znam od wielu lat. Jestem przekonany, że pod jej przywództwem biznes Mars Wrigley, tak jak i obroty całej branży, w której operujemy, będą szybko rosnąć. Równocześnie – co jest charakerystyczne dla kultury Mars – nasi Współpracownicy będą ciągle  mieli  możliwości do doskonalenia się i rozwoju.

Maciej Wysocki, dotychczasowy Prezes Zarządu Mars Polska odpowiedzialny za segment Mars Wrigley

Podczas swojej 18-letniej kariery w firmie, Maciej Wysocki był szeroko docenianym liderem biznesu Mars Wrigley w Polsce, Europie i na globalnych rynkach wschodzących, zajmując różne stanowiska w obszarach sprzedaży, rozwoju biznesu i zarządzania. Przez ostatnie kilka lat był również odpowiedzialny za koordynację działań wszystkich biznesów Mars Inc. w Polsce. Maciej i Victoria będą współpracowali, aby zapewnić płynne przekazanie polskiego biznesu Mars Wrigley nowej Prezes Zarządu w ciągu najbliższych kilku miesięcy.


Źródło: Mars Wrigley w Polsce

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

50 Kreatywnych AD 2020 #historie | Robert Stachurski – GlucoActive

Robert Stachurski GlucoActive

Czy można zmierzyć poziom cukru we krwi bez nakłuwania palca, by zdobyć kropelkę krwi? GlucoActive ma sprawić, że tak właśnie będzie. Robert Stachurski został wyróżniony w 10. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie za projekt glukometru, który umożliwia nieinwazyjny pomiar stężenia glukozy we krwi.

Jak powstała marka GlucoActive?

Pomysł powstał jeszcze na studiach. Robert studiował Inżynierię Biomedyczną na Politechnice Wrocławskiej i razem ze swoim obecnym wspólnikiem Maciejem Wysockim zainteresowali się tematem bezinwazyjnych glukometrów.

Na podstawie o dostępnych publikacji, wiedzy naszej oraz naszych pracowników udało nam się stworzyć projekt, który mamy nadzieję, już niebawem będzie pomagał cukrzykom w ich codziennym życiu.

Cele i misja projektu

Celem firmy jest poprawa komfortu życia pacjentów chorych na cukrzycę oraz zmniejszenie kosztów leczenia. Zespołowi Roberta ponadto, zależy na zwiększeniu wykrywalności cukrzycy i stanów przedcukrzycowych, a co za tym idzie uchronieniu części ludzi przed zachorowaniem na tą przewlekłą chorobę.

Tworzymy rozwiązania z zakresu nowoczesnej medycyny, nieinwazyjnego pomiaru stężenia glukozy we krwi, ale także w przyszłości chcielibyśmy skupić na bezinwazyjnej diagnostyce innych wskaźników, takich jak cholesterol, hemoglobina, nawodnienie i wiele innych.

glucoactive bezinwazyjny glukometr
Źródło: GlucoActive

Droga do sukcesu

Pierwsze kroki, jakie postawili w procesie budowy rozwiązania to prace na dużych urządzeniach laboratoryjnych używanych w placówkach naukowych. Zespół Roberta pracował wtedy nad udowodnieniem, że ich metodologia i koncepcja działania autorskiej technologii jest właściwa. Po znalezieniu dowodów na tę tezę przystąpili do budowy miniaturowych układów do bezinwazyjnego pomiaru glukozy we krwi.

Zdecydowanie, przełomem były pierwsze wyniki. Kiedy na własne oczy zobaczyliśmy, że to faktycznie działa i lata pracy nad technologią przynoszą pierwsze efekty. Zrozumieliśmy, że nasza ciężka praca ma sens i nie możemy tego teraz porzucić.

Myślę, że pozyskanie pierwszej inwestycji było najtrudniejszym krokiem. Przekonanie inwestorów do naszego pomysłu nie było proste. Zawsze słyszeliśmy to samo: „Przecież Google i Apple też próbowali, ale im się nie udało. Dlaczego niby Wam ma się udać?”.

Jednak dzięki wytrwałości i latom inwestowania z własnej kieszeni udało im się znaleźć pomoc w postaci funduszu inwestycyjnego, dzięki czemu mogli wynająć biuro, laboratorium, zatrudnić pracowników i kupić potrzebny sprzęt.

zespol glucoactive
Źródło: GlucoActive

Pomocna dłoń

Mamy to szczęście, że współpracujemy ze wspaniałymi naukowcami i lekarzami, których wiedza i wsparcie pomogło nam rozwiązać niezliczoną ilość problemów. Taką osobą jest na pewno prof. dr hab. inż. Marek Langner, wyjątkowy specjalista w dziedzinie biochemii organizmu człowieka.

Jak pandemia wpłynęła na GlucoAvctive?

Pandemia mocno pokrzyżowała ich plany. Wywołała opóźnienia w ukończeniu badań klinicznych na GlucoStation, co zadziałało lawinowo i spowodowało przesunięcie kolejnych działań. Wiele wyjazdów, spotkań z potencjalnymi partnerami biznesowymi musiało zostać odwołane. Oczywiście wiele spotkań oraz eventów branżowych odbyło się online, jednak spotkania „na żywo” zawsze dają więcej możliwości.

Praca w trybie homeoffice dała nam jednak możliwość zresetowania swoich głów. Dzięki temu pojawiły się nowe pomysły i rozwiązania.

Inspirują mnie…

Inspiracją dla mnie jest nie tylko robienie dochodowego biznesu, ale również robienie czegoś nowego, ważnego, co pomoże ludziom i przyczyni się do rozwoju nas jako społeczeństwa. Dlatego też zajmuje się innowacyjnymi technologiami medycznymi. Uważam, że w tej dziedzinie jest jeszcze bardzo dużo do zrobienia.

Co dalej?

Robert planów ma wiele m.in. stworzenie mikrosensorów do pomiaru glukozy, które mogłyby być umieszczane we wszelakich urządzeniach, bezbolesne glukometry dla zwierząt i wiele innych, jednak tym największym jest wprowadzenie pierwszego bezinwazyjnego glukometru na rynek.

Wiemy, jak wiele ludzi na niego czeka. Jak wielkie jest zapotrzebowanie na ten produkt, dlatego to jest nasz cel numer jeden.

Na pytanie jakiej rady udzieliłby startującym biznesom, na podstawie własnego doświadczenia odpowiada:

Może nie jest to odkrywcza rada, ale u mnie się sprawdziła: nie odpuszczać. W naszym przypadku pozyskanie pierwszej inwestycji zajęło 3 lata! Wiele razy chciałem już odpuścić i zrezygnować z projektu. Cieszę się, że tego nie zrobiłem ☺

partnerzy rankingu 50 kreatywnych

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF