...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Pora na Pola rozwija codzienne dostawy. Już działa hub logistyczny w Łodzi

Pora na pola

Pora na Pola to spożywczy e-commerce, który dostarcza świeże, starannie wyselekcjonowane produkty od 90 rolników i wytwórców żywności rzemieślniczej do e-klientów w całej Polsce. Firma właśnie rozwija bazę logistyczną, aby zapewniać dostawy jedzenia w cyklu codziennym.

Do tej pory spółka Pora na Pola realizowała dostawy na terenie całego kraju z magazynu w Warszawie. W planie ma otwarcie sieci lokalnych hubów logistycznych w największych ośrodkach w Polsce. Jako pierwszy punkt na mapie, po stolicy, wybrała Łódź. Łódzka inwestycja pozwala na przyspieszenie cyklu dostaw. Teraz klienci z Warszawy, Łodzi i okolic mogą zamówić produkty z dnia na dzień, a paczkę otrzymają od wtorku do piątku. Z kolei do Krakowa, Wrocławia, Katowic, Poznania, paczki od Pora na Pola trafiają trzy razy w tygodniu.

Adrian PiwkoNowe centrum logistyczne umożliwi rozszerzenie współpracy z wytwórcami z woj. łódzkiego i zwiększenie częstotliwości dostaw nie tylko w Łodzi, ale także w kilku pobliskich aglomeracjach. Dzięki temu paczki z wrażliwymi na transport produktami będą w trasie maksymalnie do kilku godzin od spakowania. Łódź ze względu na swoje centralne położenie przy głównych szlakach komunikacyjnych stanowi dla nas doskonałą bazę wypadową do dalszej ekspansji. Docelowo będzie działać w sieci logistycznej, która obejmie codziennymi dostawami największe aglomeracje w kraju.

Adrian Piwko, prezes Pora na Pola SA

Otwarcie magazynu chłodniczego w Łodzi i wdrożenie szybkich dostaw to dwa z priorytetów trzeciej rundy inwestycyjnej Pora na Pola SA. W emisji crowdfundingowej promowanej przez Crowdway.pl spółka pozyskała 2,61 mln zł. Z tej sumy 1,45 mln zł przeznacza właśnie na rozruch łódzkiego hubu i wdrożenie szybkich dostaw w całej Polsce.

Adrian PiwkoWszystkie strategiczne kroki i obietnice złożone inwestorom realizujemy zgodnie z harmonogramem lub szybciej. Proces wdrożenia dostaw z dnia na dzień chcemy zamknąć do końca trzeciego kwartału br. Pierwszy po stolicy hub otworzyliśmy pół roku przed planowanym terminem. Na podstawie wyników sprzedażowych oraz efektywności pracy magazynu z Łodzi wybierzemy kolejną lokalizację i zaplanujemy termin realizacji.

Adrian Piwko, prezes Pora na Pola SA

Od kwietnia firma rozpoczęła też współpracę z platformą Everli. Dzięki niej produkty z oferty poranapola.pl można codziennie zamawiać przez stronę internetową oraz aplikację Everli. Po zakończeniu fazy testowej na terenie Warszawy, usługa obejmie kolejne lokalizacje.

Adrian PiwkoRównolegle pracujemy nad stroną technologiczną poranapola.pl. W czerwcu ruszyła nowa odsłona serwisu, wdrożyliśmy integrację e-sklepu z systemem magazynowym. Dobiegają końca prace nad modelem subskrypcyjnym połączonym z autorskim algorytmem predykcji koszyka.

Adrian Piwko, prezes Pora na Pola SA

Dzięki temu wkrótce firma zaoferuje klientom możliwość dokonywania regularnych zakupów na abonament.

Spółka notuje dynamiczny wzrost niemal wszystkich kluczowych wskaźników biznesowych. W I kwartale 2021 r. przychody Pora na Pola SA przekroczyły 0,8 mln zł, czyli trzy razy więcej r/r. – W kwietniu br. przebiliśmy wartość zamówień wobec analogicznego miesiąca 2020 roku, który był obciążony lockdownem. Po raz pierwszy osiągnęliśmy miesięczny obrót na ponad 0,5 mln zł – dodał prezes.

Pora na Pola działa na pograniczu rynków e-grocery, czyli zakupów spożywczych z dostawą do domu oraz targu z żywnością ekologiczną, gdzie rolnicy ustalają własne ceny za swoje produkty. W sklepie poranapola.pl można kupić mięsa, ryby, warzywa i wypieki, domowe przetwory, po naturalne kosmetyki. Aktualnie za pośrednictwem serwisu poranapola.pl swoje produkty sprzedaje już ponad 90 wytwórców.

Spółka przeprowadziła w sumie trzy rundy inwestycyjne w formie emisji crowdfundingowych. Łącznie od 2019 roku spółka pozyskała 3,77 mln zł od ponad 1630 inwestorów społecznościowych. Planuje debiut na NewConnect na koniec 2023 roku.


Źródło: Pora na Pola

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Nowy magazyn dla branży e-commerce już dostępny!

magazyn online

Clue – magazyn Grupy Domodi to kwartalnik, który jest wydawany od Q III 2020. Punktem wyjścia oraz swoistym motto każdego z numerów magazynu staną się hasła, dopasowane do panującej w danym momencie sytuacji rynkowej. Celem publikacji jest przede wszystkim edukacja i przedstawianie przynoszących korzyści rozwiązań dla biznesu. Tematyka magazynu skoncentrowana jest wokół trzech głównych obszarów: biznesu, komunikacji oraz trendów. Dlatego na jego łamach cenną wiedzę odnajdą zarówno przedstawiciele działów PR i marketingu, sklepy oraz marki prowadzące swoje e-commerce jak i ludzie pasjonujący się obiema branżami.

Zależało nam, aby stworzyć przede wszystkim materiał edukacyjny, a na jego potrzeby pozyskać ekspertów o różnorodnych doświadczeniach i punktach widzenia. Całość chciałyśmy obudować w minimalistyczną publikację, na łamach której zebrałyśmy wnioski i refleksje na temat kondycji branży – tak właśnie narodziło się Clue, definiowane jako wskazówka, klucz do sukcesu.

Martyna Głowińska, redaktor naczelna Clue

 

magazyn Clue
źródło: Domodi Sp. z o.o.

Treści w publikacji każdorazowo będą przygotowywane przez ekspertów oraz autorytety świata mody i designu. Już w pierwszym numerze swoje obserwacje przedstawili: Sonia Przybył – badaczka trendów z Agencji Metaphor; Paulina Smaszcz – marketingowiec, mentorka, #kobietapetarda; Adela Ochman – dyrektorka kreatywna marki Argument; Aleksandra Kasza – właścicielka bloga Olcykowe; Dagmara Pakulska – marketerka, szkoleniowiec, autorka Niby-Prasówki; Ewelina Saja – specjalistka ds. PR i marketingu w Grupie Domodi; Marta Budziarek – copywriterka w Grupie Domodi; Piotr Sobieś Google Ads & retargeting section lider w Grupie Domodi; Paweł Piekarski – B2B marketing manager w Grupie Domodi; Jan Sikora – profesor gdańskiej ASP, właściciel pracowni Sikora Wnętrza; Michał Piernikowski – dyrektor Łódź Design Festival; Katarzyna Księżnopolska – redaktor naczelna Magazif.com czy Justyna Siejka – współwłaścicielka Home Sweet Home PR.

Pierwszy numer to 63 stron publikacji, na których zaproszeni goście i eksperci zawarli swoje przemyślenia pod hasłem: OD NOWA.

To właśnie przyszłość i to, co przed nami stały się tematem naszej publikacji. Z autopsji znamy sytuację, w jakiej znalazła się cała branża, dlatego nasz magazyn ma być odpowiedzią na jej potrzeby związane z poszukiwaniem rozwiązań lub inspiracji do działania.

Martyna Głowińska, redaktor naczelna Clue

Treść magazynu jest darmowa i dostępna tutaj.


Źródło: Informacja prasowa Domodi Sp. z o.o.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Forbes Women wchodzi na polski rynek

Wraz z magazynem została uruchomiona platforma komunikacyjna forbes.pl/forbeswomen oraz oficjalne profile na Facebooku i Instagramie. W ramach inicjatywy Forbes Women planowana jest również organizacja cyklicznych wydarzeń, szkoleń i spotkań.

Forbes Women to światowa marka powstała w 2008 roku z inicjatywy Moiry Forbes, wnuczki Malcolma Forbesa, założyciela magazynu Forbes. W Stanach Zjednoczonych Forbes Women zrzesza społeczność kobiet sukcesu, porusza sprawy, które dotyczą kobiet i globalnej gospodarki. Forbes Women to platforma, której częścią jest magazyn, portal internetowy, media społecznościowe oraz Forbes Akademia, czyli warsztaty, szkolenia, spotkania i konferencje. Za wprowadzenie marki na polski rynek odpowiada Anna Kaczmarska, dyrektor wydawnicza segmentu premium w Ringier Axel Springer Polska.

Forbes jest marką zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. Forbes Women jest naturalnym rozwojem brandu Forbes, zgodnym ze strategią rozwoju marki na całym świecie. Dzięki temu projektowi poszerzamy grupę odbiorców – docieramy do pracowników korporacji, środowisk startupowych i młodszych czytelników. Chcemy wspierać kobiety w sukcesie i pokazywać pozytywne przykłady współpracy kobiet i mężczyzn – mówi Anna Kaczmarska.

Nad polską edycją platformy Forbes Women pracowaliśmy wiele miesięcy, projekt został doceniony przez wiele środowisk w Polsce i w USA, a Moira Forbes wspiera nas w inicjatywie. Nawiązaliśmy kontakty z wieloma organizacjami kobiecymi, są to m.in.: Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką, Sieć Przedsiębiorczych Kobiet, Vital Voices, Klub SheXO Deloitte, Women in Tech Summit, Girls go Startup Academy, Kluby Kobieta i pieniądze – dodaje Anna Kaczmarska.

Polska edycja Forbes Women będzie się składać z kilku sekcji tematycznych. Pierwszą z nich jest Strefa Liderek, w której będą prezentowane przykłady kobiet sukcesu. Kolejna to  Strefa Pracy, która będzie poświęcona zagadnieniom związanym z biznesem, inwestowaniem i wszelkimi aspektami dotyczącymi życia zawodowego. Strefa Rozwoju to materiały dotyczące nauki, trendów technologicznych, psychologii ale też kultury. W każdym numerze znajdą się również wywiady z prezeskami dużych korporacji i właścicielkami firm, historie branż tworzonych przez kobiety, informacje o trendach w zarządzaniu i biznesie, inspiracje, raporty, rankingi i felietony.

Twórcami magazynu i redaktorami prowadzącymi są Aleksandra Karasińska (szefowa Forbes.pl i Newsweek.pl) i Konrad Sadurski (zastępca redaktora naczelnego Forbes’a). Redaktorem naczelnym magazynu Forbes oraz Forbes Women jest Paweł Zielewski.

Premierze magazynu będzie towarzyszyć zewnętrzna kampania promocyjna w telewizji, prasie i mediach online oraz promocja w mediach należących do Ringier Axel Springer Polska. Planowana jest także kampania w mediach społecznościowych oraz współpraca z wybranymi influencerami.

W 2019 r. planowane jest 5 wydań Forbes Women. Nakład pierwszego to 40 tys. egzemplarzy, objętość 164 strony, z ceną okładkową 17,90 zł.

5 kwietnia br. w Pałacu Sobańskich w Warszawie odbędzie się prezentacja magazynu oraz platformy Forbes Women. Partnerem pierwszego wydania magazynu Forbes Women jest BNP Paribas.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF