...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

ESL partnerem Rocket League

ESL Psyonix

ESL poinformowało o zawarciu długoterminowej umowy z firmą Psyonix. Firma pomoże przy organizacji turniejów w ramach Rocket League Championship Series (RLCS).

Dotychczasowym jedynym partnerem w organizacji eventów Psyonix, był DreamHack. Firmy współpracowały od roku 2017. W 2019 utworzyły DreamHack Pro Circuit, który był cyklem turniejów Rocket League. Teraz do współpracy dołączy firma ESL, znana z tworzenia takich wydarzeń jak Intel Extreme Masters czy ESL Major.

ESL oraz DreamHack będą współpracować przy produkcji turniejów w ramach turniejów RLCS.  Współpraca pozwoli także rozszerzyć rozgrywki o kolejne regiony, m.in. Bliski Wschód i Afrykę Północną. Obie firmy będą wspierać Psyonix przy przywracaniu oficjalnych turniejów z udziałem publiczności. Pierwszym eventem na żywo ma być Major organizowany w Sztokholmie, rozpoczynający się już dziś.

 

 

Adam Daniluk

Valve ustala zasady Dota Pro Circuit na sezon 2021/22

Dota_Pro_Circuit

Valve poinformowało o tym, jak będzie wyglądać terminarz rozgrywek w nadchodzącym sezonie. Będą zmiany w formacie Dota Pro Circuit (DPC).

Dota Pro Cicuit to profesjonalny system rozgrywek turniejowych Dota 2. Zadebiutował w roku 2017. Celem DPC jest wyłonienie drużyn, które pojadą na turniej The International, który jest najważniejszym turniejem Dota 2.

Sezon DPC trwa niecały rok. Rozpoczyna się na jesień i kończy latem. Od teraz każdy sezon będzie składał się z trzech turnusów, wcześniej były one dwa. Pojedynczy turnus składa się z turnieju ligi regionalnej i turnieju typu major. Każda liga regionalna oferuje zwycięskim drużynom uczestnictwo w Majorze, który jest turniejem eliminacyjnym.

Cały system opiera się na zdobywaniu punktów DPC. Po zakończeniu trzech turnusów, dwanaście drużyn, które zdobędą wystarczającą liczbę punktów DPC mają zagwarantowany udział w The International. Drużyny, które nie uzyskają wystarczającej liczby punktów, mają szansę na awans z kwalifikacji regionalnych. Po ich zakończeniu rozpoczynają się zwieńczające sezon mistrzostwa.

Adam Daniluk

Faza pucharowa PGL nie dla Polaków

Major 2021

Faza legend PGL Major Stockholm 2021 dobiega końca. Niestety w rozgrywkach nie zobaczymy żadnego Polaka.

W turnieju mieliśmy okazję zobaczyć 3 Polaków rozrzuconych po dwóch drużynach, Evil Geniuses (Michał MICHU Müller) i Ence (Olek „hades” Miśkiewicz, Paweł dycha Dycha). Z 24 drużyn, które rozpoczęły zmagania, po pierwszym etapie zostanie ich 16, a na koniec dzisiejszego dnia pozostanie 8 najlepszych. W pucharowej 8 niestety nie zobaczymy ani jednego z naszych rodaków, którzy brali udział w zmaganiach. Drużyny wraz z Polakami w składzie wywalczyły 15 i 16 lokatę. Tym samym na każdego zawodnika z zespołu przypada około 3000 dolarów. Na pewno jest to atrakcyjna premia w zamian za tydzień zmagań. Jednak musi boleć myśl o głównej nagrodzie w turnieju, równo milionie dolarów do podziału na 5 zawodników trenera i organizacje.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Rocket League i sześć milionów dolarów w puli nagród za jeden sezon

RLCS 2021

Psyonix, producent Rocket League ogłosił szczegółowe zmiany dotyczące infrastruktury e-sportowej. Będzie nowa forma turnieju kwalifikacyjnego, a pula nagród za sezon 2021-22 będzie rekordowa w historii tytułu.

Deweloper ogłosił, że wróci do wydarzeń osobistych (powiązanych wyłącznie z ich tytułem),w tym roku zaczynając od jesiennego Majora odbywającego się w Sztokholmie. Wydarzenie będzie dostępne jedynie w formie online, jednak Psyonix planuje wrócić do turniejów z udziałem fanów już w roku 2022.

Psyonix będzie gospodarzem wydarzeń regionalnych w Afryce, zapewniając afrykańskim drużynom dwa miejsca w nowym turnieju “Wildcard”. „Dzika karta” pozwoli zakwalifikować się ekipom z mniejszych regionów na najważniejsze turnieje. Wraz z przejściem na bardziej otwarty system turniejowy, deweloper otworzył sklep z przedmiotami dostępnymi w grze a związanymi z drużynami e-sportowymi. Gra otrzyma największą w historii jednosezonową pulę nagród w wysokości 6 milionów dolarów.


Autor: 

Adam Daniluk 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF