...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Home Couture – limitowana kolekcja domu mody Bolt Food

Bolt Food Home Couture_

Bolt Food stworzył limitowaną kolekcję bluz do pracy w domu. Home Couture to rewolucyjne rozwiązanie - zaprojektowane, by pozwolić użytkowniczkom i użytkownikom skupić się na pracy, a nie niepokoju, że zaplamią się podczas jedzenia swoich ulubionych potraw.

Praca z domu nadal pozostaje dla wielu preferowanym rozwiązaniem w czasie pandemii. Badania wskazują, że niektóre pracowniczki i pracownicy mogą nawet nigdy nie wrócić do biur w takim samym wymiarze czasu jak przed pandemią COVID-19. Dlatego Bolt Food połączył najnowsze trendy i funkcjonalność, by zaprezentować kolekcję bluz Home Couture. Unikalne wzornictwo kolekcji konfekcji nawiązuje do najpopularniejszych dań zamawianych przez mieszkanki i mieszkańców Warszawy, Krakowa i Gdańska w aplikacji Bolt Food. Sprawia ono, że nawet gdy w pośpiechu czy przez nieuwagę jedzenie ubrudzi bluzę, plama będzie niewidoczna.

Kolekcja składa się z trzech stylowych wersji bluz:

  • Special Sauce – uwielbiana przez wszystkich mieszanka keczupu i majonezu, sprawdzi się podczas szybkiej przerwy na lunch w postaci burgera,
  • Pomodoro Rosso – klasyczny sos do pizzy z włoskich pomidorów San Marzano, kiedy serwetki zostały w torbie a masz tylko 10 minut między callami,
  • Kebab z Cebulą – świeże warzywa i aromatyczny sos zawinięte w delikatną pitę, ale nie zawsze w niej zostają.

Maksymilian MalickiPraca z domu ma swoje zalety i wady. Obserwujemy przyzwyczajenia naszych użytkowników, wsłuchujemy się w potrzeby i chcemy by stała się dla nich bardziej komfortowa. Dlatego zaprojektowaliśmy Home Couture, wierzymy, że to rewolucyjne podejście do stylizacji podczas pracy z domu pozytywnie wpłynie na poczucie komfortu podczas wykonywania codziennych obowiązków służbowych w domu.

Maksymilian Malicki, Global Brand Manager w Bolt

Jest to pierwszy projekt tego typu Bolt Food. Premierze kolekcji towarzyszy akcja – 3 osoby, które opublikują InstaStory potwierdzające, że zamówiły coś pysznego z Bolt Food do 27 czerwca, będą miały szansę otrzymać swój własny egzemplarz. Więcej informacji: @bolt_poland.


Źródło: Bolt

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Najbardziej ekologiczny sposób transportu już dostępny na platformie Bolt

aplikacja bolt

Bolt Walk to najbardziej ekologiczny rodzaj transportu w aplikacji. Będzie dostępny tylko dziś do północy w wybranych polskich miastach. Zachęcenie użytkowników do spacerów to kolejny krok w staraniach platformy miejskiej mobilności, który ma na celu zmniejszenie emisji CO2 do atmosfery.

Z okazji Światowego Dnia Zerowej Emisji Dwutlenku Węgla do aplikacji Bolt wprowadzony został nowy rodzaj transportu. Bolt Walk to jedyna w swoim rodzaju kategoria „pieszych przejazdów”, stworzona z myślą o pokonywaniu krótkich dystansów i jednoczesnym dbaniu o planetę.

Bolt Walk charakteryzuje:

  • najbardziej atrakcyjna cena – 0 zł za minutę, 0 zł za kilometr,
  • najlepszy wybór dla środowiska – niemal zerowa emisja CO2/km.

Już rok temu podjęliśmy pierwsze działania mające na celu wzięcie odpowiedzialności za wpływ platformy Bolt na środowisko. Poprzez wprowadzenie Bolt Walk, czyli zachęcenie użytkowników, by zrezygnowali z przejazdów autem na rzecz spaceru, pokazujemy, jak poważnie traktujemy naszą deklarację.

Maksymilian Malicki, Global Brand Manager w Bolt

By skorzystać z kategorii wystarczy po uruchomieniu aplikacji na smartfonie i wyszukaniu miejsca docelowego wybrać ikonę Bolt Walk. Następnie użytkownik platformy może się cieszyć darmową i ekologiczną podróżą w swoim mieście. Bolt Walk będzie dostępny w wybranych miastach.

Dotychczas Bolt podjął już dwa kluczowe kroki w ramach „zielonych porządków”, czyli brania odpowiedzialności za wpływ platformy na środowisko naturalne. W minionym tygodniu zadeklarował, że do końca 2020 wszystkie przejazdy hulajnogami Bolt będą miały ujemna emisję CO2, a od października 2019 realizuje Green Plan, w ramach którego zobowiązał się do zrównoważenia wkładu platformy w emisję CO₂ dla europejskiego sektora transportu o co najmniej 5 milionów ton do 2025.

źródło: Bolt

Źródło: Informacja prasowa Bolt

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF