...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

PUMA prezentuje komplet strojów piłkarskich w grze Roblox

Firma PUMA wraz z drużyną Manchesteru City prezentują trzeci komplet strojów na rozgrywki sezonu 2022/23. Nowy zestaw zostanie przedstawiony w grze Roblox w ramach akcji "PUMA and the Land of Games"

Całkowicie nowego doświadczenia można doznać w grze Roblox tylko przez określony czas. Wydarzenie pozwoli użytkownikom zdobyć całkowicie nowe elementy ubioru. Podczas trwania wydarzenia, w grze zostanie otwarty specjalny portal przenoszący gracza prosto do świata Man City’s Blue Moon.

Dodatkowo gracze, którzy rywalizują w Football Rush w PUMA Land of Games będą mogli pozyskać cyfrową koszulkę Manchesteru City za darmo. Pozostali będą mogli zakupić ją w sklepie Roblox z rzeczami sygnowanymi marką PUMA.

Trzeci komplet „The Citizens” to mieszanka kolorów Fizzy Light i  Parisian Night. Dodatkowo pojawiają się liczne nawiązania do sztuki ulicznej Paryża. Zestaw można już zakupić w Land of Games Robloxa i na stronie internetowej firmy PUMA.

 

Adam Daniluk

Manchester City i Heineken przeciw „plastikowym” kibicom

NoPlasticFansHere

Manchester City połączy siły z firmą Heineken, aby wyeliminować "plastikowych" kibiców z futbolu. Co to oznacza?

W ramach kampanii #NoPlasticFans przed stadionem Etihad postawiono rzeźbę przedstawiającą kibiców. Została wykonana w stu procentach z odzyskanych i nadających się do recyklingu odpadów z tworzyw sztucznych. Celem postawienia jest zwiększenie świadomości ekologii i zrównoważonego rozwoju wśród fanów drużyny.

To nie pierwszy raz kiedy klub z Manchesteru promuje zrównoważony rozwój. Już wcześniej na stadionie m.in. zrezygnowano z plastikowych naczyń, a nawierzchnię boiska zaczęto podlewać wyłącznie wodą deszczową.

Partner kampanii, Heineken również wzywa pozostałe kluby do podobnych działań i uświadamiana kibiców czym jest zrównoważony rozwój.

Pete BradshawKampania #NoPlasticFansHere to pozytywna i angażująca inicjatywa, która, miejmy nadzieję, odbije się na naszych fanach i zwiększy świadomość potrzeby ograniczenia ilości odpadów i zanieczyszczeń w naszych dzielnicach, miastach, oceanach i planecie. Mamy nadzieję, że wielu naszych fanów odwiedzi rzeźbę podczas weekendowego spotkania.

 

Pete Bradshaw, Manchester City, Dyrektor ds. Zrównoważonego Rozwoju

Adam Daniluk