...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Stowarzyszenie Sport Biznes Polska będzie integrować branżę biznesu sportowego i wspierać jej rozwój

Marcin-Herra

Nowo powstałe Stowarzyszenie Sport Biznes Polska ma za zadanie tworzyć przestrzeń do dyskusji dla środowiska sportowego, dostrzegać, doceniać i promować najlepsze praktyki w obszarze biznesu sportowego, a także dbać o szerzenie wiedzy na temat skutecznych strategii wzrostu. Stowarzyszenie powstało z inicjatywy trzynastu ekspertów reprezentujących różne sektory i organizacje.

Wartość rynku sportowego w Polsce systematycznie wzrasta. Dotyczy to zarówno wydatków na prawa sponsoringowe czy prawa telewizyjne, jak i inwestycji w infrastrukturę sportową. Ambicją Stowarzyszenia Sport Biznes Polska jest jak najszersza reprezentacja i zostanie znaczącym głosem branży sportowej, wsłuchującym się w problemy i potrzeby podmiotów działających na tym rynku oraz wspierającym ich rozwój.

W ostatnich latach obserwowaliśmy znaczny rozwój branży sportu i biznesu w Polsce, jednak w niektórych obszarach wciąż widzimy ogromny potencjał. Pandemia COVID-19 w negatywny sposób wpłynęła na większość branż, również na biznes sportowy. Z pewnością wiele zmian i obostrzeń pozostanie z nami na dłużej, jednak wierzymy, że po tym trudnym czasie, przyjdzie okres odbudowy i rozwoju. W ramach prac Stowarzyszenia będziemy również poruszać kwestie problemów i wyzwań z jakimi sport i biznes musiały zmierzyć się w tym roku. Jestem pewny, że dzięki współpracy z podmiotami i osobami ze świata biznesu sportowego, nawet pomimo pandemicznych okoliczności, jesteśmy w stanie tworzyć pozytywne środowisko dla ciągłego podnoszenia jakości i efektywności działań w tym ważnym sektorze polskiej gospodarki.

Prezes Stowarzyszenia SBP, Marcin Herra

Organizacja za swój podstawowy cel przyjęła również dbanie o interesy i wizerunek przedstawicieli środowiska. Zaplanowane inicjatywy, jak kongres, szkolenia, seminaria czy raporty rynkowe, będą platformą służącą branży sportowej i jej przedstawicielom, a także okazją do dyskusji na temat najbardziej efektywnych kierunków działań i rozwijania rynkowych kooperacji. Pierwsze wydarzenie organizowane przez SBP – Kongres Sport Biznes Polska, odbędzie się już 13-15 stycznia 2021 r. w formule online. Podczas konferencji poruszane będą najważniejsze tematy związane z przyszłością polskiego sportu i biznesu. Zaprezentowane zostaną również najnowsze trendy i rozwiązania, które będą dominowały w branży w nadchodzących miesiącach.

W najbliższych dniach Stowarzyszenie Sport Biznes Polska zaprezentuje również szczegółowy plan i obszary współpracy dla poszczególnych grup docelowych w branży. Przedstawione zostaną konkretne inicjatywy oraz działania jakie stowarzyszenie chcę podjąć względem firm sponsorujących polski sport, organizacji sportowych, sportowców, agencji i domów mediowych, ale również przedstawicieli samorządów odpowiedzialnych za sport.

Założycielami Stowarzyszenia Sport Biznes Polska są Marcin Herra, Wojciech Biliński, Łukasz Banaszak, Michał Gradzik, Łukasz Strzelecki, Ireneusz Kutyła, Tomasz Rożenek, Jakub Świsłowski, Seweryn Plotan, Krzysztof Kropielnicki, Aleksandra Marciniak, Tomasz Koprowski i Klaudia Czarniecka.

Stowarzyszenie SBP jest otwarte dla wszystkich osób, które działając w branży sportowej, chcą wspierać proces budowania jej pozycji w polskiej gospodarce.

Więcej informacji na temat Stowarzyszenia Sport Biznes Polska dostępne jest na stronie: www.sbpolska.pl


Źródło: informacja prasowa Stowarzyszenia Sport Biznes Polska 
 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Powstaje VYRAL – nowa agencja gaming marketingu

VYRAL to nowy gracz na rynku marketingu związanego z rozrywką elektroniczną. Agencję tworzą ludzie od wielu lat związani z gamingiem oraz esportem i mający w swoim zawodowym portfolio realizację wielkich, międzynarodowych wydarzeń sportowych, targowych, festiwalowych oraz esportowych, jakie odbywały się w ostatnich latach w Polsce.

Ludzie tworzący VYRAL nadzorowali i brali udział w organizacji m.in EURO 2012 w Piłce Nożnej, Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej 2016, Gymkhana GRiD czy Games Clash Masters. 

Misją VYRAL jest kompleksowa realizacja projektów związanych z esportem i gamingiem. Kampanie marketingowe “uszyte na miarę” dla klientów przy użyciu gier wideo jako środka komunikacji to główne założenie firmy – bez względu na to czy mówimy o streamingu rozgrywek z profesjonalnego studia nagraniowego czy turniejach organizowanych zarówno online jak i w wielkich halach widowiskowych. 

Członkowie VYRAL posiadają również bogate doświadczenie w kwestii rynku targowego. Indywidualna zabudowa, projekty stoisk oraz różnorakie aktywności promocyjne dla odwiedzających targi.

Nowa agencja świetnie wpisuje się w nowe trendy marketingu, gdzie gaming może być traktowany jako uniwersalny środek przekazu, a sam rynek gier i esportu jest dynamicznie rozwijającym się przemysłem rozrywkowym przyszłości.

Odpowiadając zapotrzebowaniu na dedykowane projekty gamingowe, szyte na miarę dla każdego klienta, stworzyliśmy VYRAL.  Dzięki połączeniu doświadczenia z różnych branż, przygotowujemy projekty 360 w oparciu o najpopularniejsze wśród młodego pokolenia media i środki komunikacji . Gaming to nowy sposób na promocję marek.

Daniel Piątek, Prezes VYRAL 

 

Rozrywka elektroniczna to morze możliwości – cały czas powstają nowe technologie oraz rozwiązania w dziedzinie zarówno samego gamingu, jak i transmisji internetowych. To bardzo obiecujący rynek, który nieprzerwanie się rozwija – coraz więcej firm i inwestorów dostrzega potencjał inwestycyjny drzemiący w tej branży.

Marcin Herra, Wiceprezes VYRAL 

 

Większość światowych marek nie tylko związanych z przemysłem elektronicznym dostrzegło już potencjał sponsoringowy wydarzeń esportowych. Panująca pandemia i długie okresy kwarantanny sprawiły, że również mniejsze firmy funkcjonujące na rynkach regionalnych i krajowych zaczynają korzystać z tego kanału dotarcia z przekazem promocyjnym do swoich klientów. Bez wątpienia w nieodległej przyszłości ta rozrywka dogoni tradycyjny sport w zakresie zasięgów i lokowanych budżetów promocyjnych.

Jacek Oryl, Współzałożyciel VYRAL

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF