...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Polsat, TVN i TVP po raz pierwszy razem w najnowszym odcinku IAA POWER HOUR

Po raz pierwszy w historii polskiego rynku reklamy, szefowie biur reklamy Polsatu, TVN i TVP zasiedli przy okrągłym stole i rozmawiali o perspektywach reklamy telewizyjnej. Wyjątkowe wydanie IAA POWER HOUR zostało zrealizowane przez IAA Polska w ramach obchodów 30 lat rynku reklamy i wolnych mediów w Polsce oraz trzech dekad istnienia Stowarzyszenia.

 

Na zaproszenie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy pozytywnie odpowiedzieli i wzięli udział w dyskusji:
– Ewelina Czuba, Dyrektor Biura Reklamy TVP S.A.,
– Marcin Idzik, Dyrektor Sprzedaży TVN Media,
– Magdalena Niewińska, Dyrektor Sprzedaży Polsat Media.
Panel moderował Jakub Bierzyński, CEO OMD, agencji mediowej z najdłuższą historią, który na wstępie podzielił się wspomnieniami z czasów pionierskich, gdy gotówkę za emisję reklamy telewizyjnej dostarczało się do kasy… w reklamówkach. Potem było już tylko poważnie.

Wyjątkowe grono gości starało się wskazać kamienie milowe w rozwoju rynku reklamy telewizyjnej, takie jak np. wprowadzenie polityk handlowych, czy pojawianie się nowych formatów rozrywkowych, które znacząco zwiększały oglądalność. Paneliści zastanawiali się także, dlaczego reklama telewizyjna w Polsce wciąż jeszcze jest prawie najtańsza w Europie w stosunku do siły nabywczej oraz czym spowodowana jest specyficzna dla Polski strategia całkowitej wyprzedaży zasobów reklamowych.
Na ile telewizja linearna oraz VOD to konkurencyjne kanały dystrybucji, a na ile się dopełniają?
Czy młodsze pokolenia, które dziś odwróciły się od telewizji – kiedyś do niej „dorosną”?
Jakie nadzieje lub obawy towarzyszą nadawcom telewizyjnym w związku z nieuchronną zmianą standardu pomiaru konsumpcji mediów?
Jaki jest preferowany model rozwoju poszczególnych nadawców?

Zapraszamy do obejrzenia IAA POWER HOUR i poznania szczegółów trzech różnych strategii realizowanych przez największych nadawców telewizyjnych w Polsce:
https://www.youtube.com/watch?v=DyD3kspX6VM (uwaga: link będzie aktywny od niedzieli 21 maja, od godz. 16.00).

IAA POWER HOUR to nowy format branżowej dyskusji, proponowany przez IAA Polska.

———————————————————————————————————————————-

Obchodzące w tym roku 30-lecie istnienia IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy, jest najszerszą, najbardziej wpływową reprezentacją branży reklamowej w Polsce. To jedyna organizacja w kraju, która skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji marketingowej: z mediów, agencji oraz reklamodawców z rozmaitych branż. Aktualnie jest ich ponad 170 i to grono stale się powiększa. Misją IAA Polska jest kształtowanie zrównoważonego rozwoju rynku komunikacji marketingowej – z poszanowaniem zasad etycznych. Kluczowe wartości dla IAA Polska to transparencja, inkluzywność  i współpraca, a przede wszystkim dialog: z partnerami
zewnętrznymi, ale też wewnątrz branży.

IAA Polska jest częścią największego stowarzyszenia marketingowego na świecie, istniejącego od 1938 roku. W Polsce działa nieprzerwanie od 1993 r.
Oficjalna strona IAA Polska: www.iaa.org.pl

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF