Tag
marka pracodawcy
Grzegorz Kiszluk rozmawia z Anną Macnar (CEO HRM Institute) o budowaniu marki poprzez employer branding. Z rozmowy dowiesz się, czym jest EB i jak wyglądają działania employer brandingowe. Dlaczego jest to często oddzielny dział w firmie…
EMPLOYER BRANDING bez tajemnic [BRIEF PATRONUJE]
Anna Macnar, założycielka i szefowa HRM Institute wydała podręcznik employer braningu. Do tak usystematyzowanej wiedzy w jednym podręczniku jeszcze polscy EBowcy nie mieli dostępu.
W ocenie redakcji BRIEF ta książka to lektura obowiązkowa…
Employer branding w digitalu – this is the right place!
Honorowy profesor Katedry Marketingu Międzynarodowego w Kellogg School of Management na Northwestern University, Philip Kotler, powiedział kiedyś, że „w zaawansowanym technologicznie świecie tęsknimy za elementem ludzkim i…
3 szanse „przy okazji” pandemii, których marki nie mogą przegapić
Jak w pandemii prezentują się pracodawcy? Po czym oceniamy dziś atrakcyjność marek? Jakich pracodawców będziemy szukać na 2021? Jak zrobić dobre wrażenie na kandydatach, pracownikach i klientach?
Małe jest piękne, czyli o tym jak tworzyć świetne miejsca pracy nie mając wielkich budżetów
Webinar #1: Małe jest piękne, czyli o tym jak tworzyć świetne miejsca pracy nie mając wielkich budżetów
Webinar odbył się w ramach Inauguracji I edycji programu Dream Employer. Prelegentami byli Maciej Hassa i Patryk Adamczyk z Agencji Be…
Kiedy pracownicy są dumni z miejsca pracy?
Jak oceniamy firmy po wydarzeniach i zmianach wywołanych pandemią? Czy marki zdały egzamin na odpowiedzialnych pracodawców? Czy firmy dały nam powody do dumy? Które marki wygrały i co zyskały?
Organizacja powrotu do biura. Czy jest po co wracać?
Wszyscy uczymy się pracy zdalnej. A pracodawcy uczą się ufać pracownikom, że pracę wykonają. Od kilku tygodni przechodzimy przyśpieszoną digitalizację procesów i kontaktów międzyludzkich. Dla jednych postrzegana jako szansa na dobrą zmianę,…
Lider technologiczny WP Engine otwiera biuro rozwoju oprogramowania w Krakowie
WP Engine powstała w 2010 roku, to amerykańska firma technologiczna oparta o platformę WordPress (wiodący system zarządzania treścią CMS, który obecnie zasila 35 procent internetu), dostarcza produkty wspierające pracę programistów i…
Czwartkowy kącik | odc.4 | Gdy marka pracodawcy staje się najważniejsza w marketingu
Są takie sytuacje w realiach biznesowych, gdy popyt przekracza możliwości firmy, a głównym hamulcowym jest brak ludzi lub wysokie rotacje pracowników. Ogromny problem z niedoborem kadr mają placówki medyczne, z których wiele już kolejny rok…
Czwartkowy kącik | odc. 3 | Marka pracodawcy – od obietnic po uszczęśliwianie na siłę
W każdej branży, od firm usługowych, produkcyjnych po administrację publiczną, postrzeganie organizacji przez pryzmat pracodawcy staje się coraz bardziej istotne i dostrzegane przez top management jako istotne w kształtowaniu wizerunku…