Tag
marka
Wyobraźmy sobie mecz piłkarski, w którym wszyscy piłkarze grają w koszulkach bez nazw klubów i swoich nazwisk, albo szare puszki, na których znajduje się jedynie nazwa napoju. To wyobrażenie to świat bez marek. Czy jest możliwy?
KISZLUK ROZMAWIA #3 Maciej Herman, Dyrektor Zarządzający, Wedel
Z Maciejem Hermanem rozmawiamy o historii Wedla, o tym jak marka z wielką i długą historią odnalazła się w zaskakujących czasach pandemii, a także o... e-sporcie. Zapraszamy!
Nagradzaj klientów, którzy polecają Twoją markę
Ludzie, którzy są zadowoleni z zakupionych produktów lub usług, chętnie podzielą się swoimi wrażeniami ze znajomymi. Wykorzystaj to, by zaangażować ich jeszcze bardziej! Program polecający pomaga zwiększyć lojalność obecnych klientów oraz…
KISZLUK ROZMAWIA #2 Darek Maciołek, CMO, BNP Paribas Bank Polska S.A.
Rozmawiamy z Darkiem Maciołkiem o ostatnich sukcesach, o przemyślanej i przynoszącej biznesowe wyniki strategii marki i o kreatywności. Zapraszamy do wysłuchania!
Dlaczego fani (nie) przywiązują się do organizacji esportowych?
Jak wskazują wszelkie możliwe raporty - fanów esportu przybywa z roku na rok. Gołym okiem widzę to na transmisjach, na twitch czacie, widzę to również na profilach profesjonalnych zawodników, ale nie widzę tego na fanpage'ach organizacji…
Covid-19: Rekomendacje ze świata brand experience od Allegro
Zespół Allegro Brand Experience Agency przygotował przewodnik dla marketerów po najlepszych praktykach brand experience w czasach obecnego kryzysu.
Jak zadbać o wizerunek marki w dobie pandemii i jak przełożyć go na sukces biznesowy po
Wizerunek marki w świadomości konsumentów nie tworzy się nagle, z dnia na dzień – dlatego też, gdy jednym ruchem wstrzymamy działania marketingowe, marka nie odbuduje się po kryzysie jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki.
Czwartkowy kącik | odc. 3 | Marka pracodawcy – od obietnic po uszczęśliwianie na siłę
W każdej branży, od firm usługowych, produkcyjnych po administrację publiczną, postrzeganie organizacji przez pryzmat pracodawcy staje się coraz bardziej istotne i dostrzegane przez top management jako istotne w kształtowaniu wizerunku…
Marketingowe zamknięcie roku z DIMAQ VOICE
Już 10 grudnia ostatnie w tym roku spotkanie DIMAQ VOICE. Tym razem zapraszamy do siedziby IAB, żeby w świątecznym nastroju podzielić się dawką merytorycznej wiedzy.
6 cech, które powinien posiadać kandydat do programu Employee Advocacy
W erze, w której jesteśmy zasypywani reklamami, zaczęliśmy być głusi na wszelkiego rodzaju treści generowane przez marki. Jednocześnie nadal jesteśmy zainteresowani contentem publikowanym przez ludzi. Potwierdzają to badania – okazuje się,…