Tag
market research
Każda istniejąca na rynku branża podlega nieustannym, dynamicznym zmianom. Poszczególne firmy konkurują między sobą o odbiorcę oferowanych przez siebie usług – zabiegają o uwagę konsumenta, reagują na zmieniające się preferencje i usiłują…
Buduj silną markę wykorzystując analizy rynku
Analizy rynku dostarczają wiedzy niezbędnej do strategicznego dostosowania marki do aktualnych trendów na rynku.
Badania market research – rozwój firmy na podstawie danych
Oparta na danych wiedza o rynku, konsumencie i produkcie – to podstawa skutecznej strategii marketingowej konkurencyjnej firmy. Poznaj zwyczaje konsumentów i bądź o krok przed konkurencją.
Jak dokonać segmentacji rynku w badaniach marketingowych online
Dlaczego segmentacja rynku jest ważna? Jakie niesie ze sobą korzyści? I jak jej dokonać w badaniu marketingowym online?
Badania marketingowe – sztuka zadawania pytań
Badanie marketingowe nie jest opcją – jest niezbędnym, krytycznym spojrzeniem firmy na klientów i konkurentów. Powodzenie badań marketingowych zależy od metody i poprawnie sformułowanych pytań. Jak uniknąć błędów w konstruowaniu…