Tag
marketerzy
Dlaczego lider nie może dziś być ekspertem w każdej dziedzinie, jaki wpływ na marketing mają nowe technologie, czemu marketerzy są ambasadorami klientów oraz jak wykorzystać dane zebrane z lodówki – na te i inne pytania odpowiada Kamila…
Matki gamerki na celowniku marketerów
Głównym decydentem, zarówno przy większych jak i mniejszych zakupach w przeciętnym domu są zazwyczaj kobiety. Jest to zatem doskonały target dla marketerów. Jak się jednak okazuje, aż 76 proc. pań uważa, że sposób w jaki kobiety są…
YouTube Works – przedłużenie zgłoszeń do 19 września
Termin zgłoszeń do pierwszej polskiej edycji konkursu YouTube Works Awards zostaje przedłużony do północy 19 września br.
Pandemiczni zwycięzcy, reklama internetowa doceniona jak nigdy wcześniej [BADANIE]
Sektor reklamy online z tęsknotą wracać będzie do 2020 roku. Promocja w sieci była bazą sukcesu przedsiębiorców w trudnym dla wielu pandemiczny czasie. Co trzeci z nich nie ma wątpliwości: to reklama online stoi za osiągniętymi przez nich…
Czołowe agencje marketingowe, dom mediowy i agencja badawcza tworzą Instytut Inbound Marketingu
Na początek dzielą się wynikami badania świadomości inbound marketingu wśród polskich marketerów.
Badanie poziomu świadomości na temat strategii marketingowej wśród przedstawicieli biznesu [RAPORT]
Strategia marketingowa determinuje wiele działań firmy. Jest drogowskazem dla managerów, odgrywa kluczową rolę w prowadzeniu biznesu, a jej brak ma negatywny wpływ na rozwój przedsiębiorstwa. Wyniki ogólnopolskiego badania strategii…
Ad World Masters ogłasza listę marketerów i marek roku
AdWorldMasters.com, platforma łącząca 11 000 agencji w 160 krajach z marketerami, opublikował listę najlepszych marketerów i marek na całym świecie. MOTYs i BOTYs, odpowiednio, „Marketers Of The Year” i „Brands Of The Year”, to wyróżnienie…
5 powodów, dla których już nigdy nie rozpoczniesz działań marketingowych bez briefu
Z tego artykułu dowiesz się: – dlaczego posiadanie briefu to podstawa rozpoczęcia działań marketingowych,
– co tak naprawdę stoi za stworzeniem tego dokumentu,
– jakie elementy, powinny się znajdować w briefie,
– co może się stać,…
#KiszlukRozmawia 21 – Robert Nowakowski, Spencer Stuart
Grzegorz Kiszluk rozmawia z Robertem Nowakowskim, Partnerem w Spencer Stuart o konferencji CMO Summit, raporcie CMO 2025, o pozycji marketingu w firmach, o różnicach w kompetencjach marketingowców na przestrzeni czasu, o tym jak pandemia…
SAR MBS by Effie – droga na najwyższe piętro
Tradycyjnie pojmowana rola marketera to dziś zdecydowanie za mało, aby realnie wpływać na rozwój biznesu. Dlatego Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, utworzyło MBS by Effie – przestrzeń kształcenia współczesnych marketerów – ludzi…