Tag
marketing automation
W ciągu ostatniego roku pandemia koronawirusa znacznie zmieniła podejście i nawyki zakupowe klientów. Z powodu ograniczonego działania sklepów stacjonarnych, ludzie coraz chętniej kupują produkty online, a głównym kanałem komunikacji marki…
Adobe Campaign Standard i rekomendacje produktowe
Zobaczcie jak prosto można połączyć każdy system rekomendacyjny z Adobe Campaign Standard i jak pokazać rekomendacje w komunikacji z klientami. Chcę też odczarować temat rekomendacji, Machine Learning i Ai, tak żeby każdy wiedział, że nie…
Adobe Campaign Standard – Zaawansowana Personalizacja Treści
Dzisiaj chcemy pokazać Wam jak możemy wykorzystać dane zgromadzone o użytkownikach do personalizacji treści w Adobe Campaign Standard. Dane zazwyczaj są trzymane w Data Warehouse'ach albo innych korporacyjnych bazach danych ale za pomocą…
Adobe Campaign Standard – Personalizacja treści
Zapraszam na prezentację pokazującą jak w prosty sposób można personalizować komunikaty za pomocą Adobe Campaign Standard - narzędzia do Marketing Automation.
Gastronomia w czasie pandemii — aplikacja do zbierania zamówień
Lokale gastronomiczne nie poddały się w czasie narodowej kwarantanny, skutecznie realizując zamówienia z dowozem i odbiorem osobistym. Jednak w dzisiejszych czasach przyjmowanie zamówień telefonicznie powoli już nie wystarcza. W marcu 2020…
#6 spotkanie DIMAQ VOICE Online już we wtorek
Pojęcie marketing automation (MA) służy do określenia działań w zakresie automatyzacji procesów komunikacji z potencjalnymi i obecnymi klientami. Dlatego kolejne spotkanie z cyklu DIMAQ VOICE Online poświęcimy właśnie temu zagadnieniu.
Umiejętności marketera w dobie marketing automation
Jaki jest marketer przyszłości? Marketing Automation to w tej chwili jednak z najprężniej rozwijających się branż. Nic dziwnego zatem, że coraz więcej osób próbuje w niej swoich sił. Warto wtedy wiedzieć jakie umiejętności są potrzebne…
Zupełnie nowa aplikacja dla restauracji
Digitree Group wychodzi naprzeciw aktualnym oczekiwaniom i dylematom lokalnych restauracji w dobie kryzysu związanego z COVID-19, udostępniając im za darmo narzędzie do skutecznej promocji lokali i składania zamówień online przez klientów.…
6 kroków do wzmacniania lojalności swojego klienta w czasach lokautu
Gospodarka została sparaliżowana przez koronawirusa. Kwarantanna dotknęła wszystkich Polaków, utrudniając a nawet uniemożliwiając funkcjonowanie wielu biznesom. Wiele firm jest już zamkniętych od kilku dniu. To zamknięcie ma swoje…
Jak podnieść wyniki sprzedaży o 60% w 6 miesięcy dzięki marketing automation?
Czy pozyskiwanie nowych klientów jest jedynym sposobem na utrzymywanie wysokich wyników sprzedaży? Okazuje się, że obecnie kluczem do zapewnienia stałego wzrostu przychodu w e‑commerce jest retencja dotychczasowego klienta i budowanie z nim…