...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

PwC: dla 80% światowego przemysłu model e-commerce to najważniejsze wyzwanie najbliższych 2 lat

e-commerce

Według PwC*, aż 80% światowych producentów sektora przemysłowego uważa marketing cyfrowy i sprzedaż cyfrową za najważniejsze wyzwania biznesowe najbliższych 2 lat. Zarówno z segmencie B2B jak i B2C, pandemia stała się katalizatorem zmian i większego otwarcia na internetowe platformy sprzedaży i marketingu. Odsetek sprzedaży „bezdotykowej” będzie rósł także ze względu na coraz bardziej powszechną pracę zdalną, zarówno wśród nabywców jak i sprzedawców.

Zmiana strategii i przejście w większym stopniu na sprzedaż online pozostaje w centrum zainteresowania większości producentów przemysłowych. Kanały handlu elektronicznego otwierają szereg możliwości, w tym zachowanie płynności sprzedaży w przypadku kolejnego kryzysu podobnego do pandemii, zwiększenie zasięgu w nowych segmentach klientów (oraz danych o ich zwyczajach i potrzebach), a także zwiększenie przychodów i obniżenie kosztów obsługi poprzez ograniczenie wydatków na marketing i sprzedaż bezpośrednią. Sprzedaż większej ilości produktów i usług online pozwala też na nałożenie większej marży.

Osiągnięcie ambicji i celów związanych z handlem elektronicznym wymaga fundamentalnych zmian w modelach operacyjnych i biznesowych zarówno producentów, jak i ich dystrybutorów. Ten proces już trwa. Firmy przemysłowe inwestują w skuteczne platformy e-commerce, zmieniają też swoje podejście do asortymentu i opakowań produktów, marketingu cyfrowego, merchandisingu i obsługi klienta. Przejście całego procesu transformacji daje wymierne korzyści, jednak najpierw trzeba się do takiej zmiany przygotować. Udane programy transformacji do e-commerce są realizowane stopniowo, z każdym kolejnym krokiem zwiększając możliwości wielokanałowego handlu B2B i B2C.

Zsolt Balogh, General Manager na Europę Środkowo-Wschodnią (CEE)

infografika

Co sprzedawać online a co offline

W przeciwieństwie do tradycyjnych detalistów, większość producentów będzie prawdopodobnie korzystać z takich modeli sprzedaży jak bezpośrednia sprzedaż online (research i zakup online) oraz Ro/Po (research online, zakup offline). Oba modele wymagają od producentów, dystrybutorów i kanałów sprzedaży stworzenia platformy internetowej bogatej w informacje o produktach, łatwe funkcje zakupowe i wsparcie klienta (call center, boty) – na wzór tego co funkcjonuje na rynku produktów konsumenckich czy usług finansowych.

Model sprzedaży w zależności od złożoności produktu

Jednym z wyzwań jest podjęcie decyzji, które proste produkty, takie jak części zamienne, będą kandydatami do handlu elektronicznego, a które elementy złożone będą wymagały sprzedaży osobistej i obsługi posprzedażowej.

Dla wielu firm przemysłowych będzie to nowe terytorium i może okazać się bardzo złożonym przedsięwzięciem. Po analizie swojego portfolio produktowego, firmy najpewniej będą musiały dokonać segmentacji jednostek SKU (ang. Stock Keeping Unit) w zależności od tego, czy mają być one nisko/niedotykowe czy wysokodotykowe. Innymi słowy, które produkty i usługi, takie jak uzupełnianie zamówień lub MRO (Maintenance Repair Operations), mogą być rozsądnie i łatwo sprzedawane online przy niewielkim kontakcie z człowiekiem, a które z nich wymagają bardziej zaangażowanych konsultacji pomiędzy kupującym a sprzedającym. Część tej inwentaryzacji będzie zależała od złożoności danego produktu.

Doświadczenia cyfrowe jakich oczekują klienci

Coraz częściej klienci B2B oczekują szybkiej, spersonalizowanej obsługi 24/7, podobnej do tej do jakiej przyzwyczaili się kupując produkty konsumenckie. To coś więcej niż tylko katalogi produktowe i ceny. Nowoczesny cyfrowy CX (Customer Experience) to m.in.: wizualizacje produktów, informacja o dostępności, ukierunkowane promocje i marketing, dostęp do historii zamówień, śledzenie produktów, wsparcie produktowe i posprzedażowe.

Poza samą sprzedażą, wartością dodaną z takiego modelu relacji z klientem są przede wszystkim informacje jakie można pozyskać w celu zwiększenia skuteczności marketingu ukierunkowanego, jak dane o ich preferencjach zakupowych i potrzebach.

Handel elektroniczny zmienia dynamikę kanałów w łańcuchach dystrybucji i dostaw

Jedną z najbardziej znaczących konsekwencji rozwoju platformy e-commerce w handlu B2B i B2C jest jej wpływ na istniejące kanały i sieci dystrybucji, które będą musiały zostać przekonfigurowane. Może to oznaczać konflikty z dystrybutorami, którzy nie są w stanie dostosować się do nowej hybrydy
e-handlu online i offline. Niektórzy dystrybutorzy, chcąc pozostać w grze, zwiększyli nakłady na technologie cyfrowe w sposób, który jest zgodny zarówno z oczekiwaniami producentów, jak
i użytkowników końcowych. Takie konflikty wymagają zarządzania.

Wkraczać w świat e-handlu, ale powoli

Przedsiębiorstwa powinny zdawać sobie sprawę, że znajdują się na progu bezprecedensowej transformacji, w której stawką jest wiele. Dobre zaplanowanie początkowego etapu budowanie nowej strategii pomoże zapobiec potencjalnie kosztownym niedociągnięciom i rozczarowaniom w przyszłości.

Krótkoterminowe wyzwania są warte długoterminowych korzyści

Pomimo wyzwań, jakie się z tym wiążą, dążenie do rozwoju cyfrowej sprzedaży i marketingu jest nieuniknione. Jeśli zostanie to zrobione prawidłowo, budowanie cyfrowych kanałów B2B i B2C otworzy nowe możliwości, w tym m.in.: obniżenie kosztów obsługi przy jednoczesnym podniesieniu jej poziomu, uzyskanie przewagi konkurencyjnej, zwiększenie lojalności wśród aktualnych klientów i rozbudowanie bazy nowych.

Podjęcie powyższych kroków pozwoli określić, w jaki sposób tradycyjny marketing i sprzedaż mogą się zmienić na lepsze oraz jak dużą rolę w organizacji odegra nowy, internetowy kanał marketingu, sprzedaży i dystrybucji. Na koniec pozostaje pytanie czy firma, w zależności o charakteru swojej działalności, powinna stworzyć własną platformę e-commerce, czy współpracować z firmą zewnętrzną.

* PwC: Chief Operating Officer (COO) Manufacturing Survey 2021


Źródło: Liferay

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Pandemiczni zwycięzcy, reklama internetowa doceniona jak nigdy wcześniej [BADANIE]

pandemiczni zwycięzcy - reklama online

Sektor reklamy online z tęsknotą wracać będzie do 2020 roku. Promocja w sieci była bazą sukcesu przedsiębiorców w trudnym dla wielu pandemiczny czasie. Co trzeci z nich nie ma wątpliwości: to reklama online stoi za osiągniętymi przez nich sukcesami, wynika z badania The CMO Survey 2021.

Niewiele jest firm, które nie odczuły na własnej skórze skutków pandemii. Jeszcze mniej jest takich, które mogą powiedzieć, że w trudnych czasach wiodło im się lepiej. Do tych drugich z pewnością możemy zaliczyć sektor reklamy online.

Zmienił się model pracy, konsumpcji treści, a także to, w jaki sposób realizujemy potrzeby zakupowe. Uzależniliśmy się od sieci. Nic dziwnego, że wraz z nowymi nawykami, firmy musiały zmienić swoje sposoby komunikacji z odbiorcami i mocno postawiły na rozwiązania e-commerce.

Michał Chlewiński, współtwórca Linkhouse – popularnej platformy do content marketingu i link buildingu

Natomiast w badaniu zrealizowanym przez Harris Poll i OpenX, zatytułowanym „The New Normal: Marketing in 2020 and Beyond” wykazano, że trzech na czterech marketerów wprowadziło podczas pandemii zmiany w strategii komunikacyjnej, które zamierzają utrzymać przez dłuższy czas.

Antidotum na COVID

Z opublikowanego w lutym raporcie The CMO Survey wynika, że to marketing cyfrowy walnie przyczynił się do wyników, jakie osiągnęły firmy w ciągu minionego roku. Twórcy badania, m.in. firma doradcza Deloitte, skontaktowali się z blisko trzema tysiącami marketerów, których poprosili o ocenę w jakim stopniu w 2020 marketing cyfrowy wpłynął na wyniki ich przedsiębiorstw. Ankietowani odpowiadali w skali od 1 do 7.
Najwięcej osób (32,5%), wskazało na najwyższą wartość. Mediana zaś wyniosła 5,5, co skłania do wniosku, że marketerzy regularnie wykorzystują taktyki marketingu cyfrowego i dostrzegają zależność między wydatkami na promocję, a kondycją firmy. Nie powinien więc dziwić fakt, że w pandemicznym 2020 roku blisko trzech na czterech (72%) ankietowanych twierdzi, że rola marketingu zyskała na znaczeniu.

Respondenci zostali również poproszeni o ocenę wiedzy i umiejętności w zakresie marketingu cyfrowego w swojej firmie (w skali od 1 do 10). Średnio, ankietowani ocenili swoje zespoły na 6.6, co było znacznie wyższą notą niż zeszłoroczna średnia 5,2.

Rzeczywiście możemy zauważyć wzrost świadomości tego, że tworząc treści sprzedażowe firmy zwracają już uwagę na SEO, kampanie banerowe, czy potrzebę tworzenia artykułów sponsorowanych bądź umieszczania w już gotowych tekstach linków. Content marketing daje nam sporo narzędzi, żeby zdobyć potencjalnych klientów. Warto pamiętać, że firmy są dziś bardziej wiarygodne od mediów czy rządów, więc rzetelnie i ciekawie stworzona treść zwiększa naszą konkurencyjność.

Michał Chlewiński, współtwórca Linkhouse

Pandemia COVID-19 zmieniła preferencje marketerów. Co drugi (56%) z respondentów ankiety Harris Poll i OpenX deklaruje, że nawet po jej zakończeniu, zachowa nowe “pandemiczne” nawyki i nie przestanie koncentrować się na kanałach cyfrowych, natomiast około połowa (46%) ankietowanych zapowiada, że utrzyma zmiany, które wprowadzili w swoim media mixie, czyli strategii wykorzystywanych kanałów komunikacji marketingowej.

Biznes jest coraz bardziej skupiony na działaniach reklamowych w sieci, do których chętnie wykorzystuje sztuczną inteligencję i wielkie zbiory danych. Powierzchnie reklamowe można nabywać przy użyciu narzędzi do automatyzacji, co pozytywnie wpłynie na efektywność każdej wydanej złotówki. Nie dotyczy to wyłącznie klasycznej reklamy typu display. Coraz większą popularnością cieszą się platformy marketingowe do dystrybucji treści, które również stają się coraz bardziej zaawansowane technologicznie.

Michał Chlewiński, współtwórca Linkhouse

Ekspert dodaje, że firmy będą musiały opracować taką strategię, która w sposób trwały podniesienie kompetencje cyfrowe i zwiększy udział nowoczesnych technologii na szeroką skalę, również w zakresie komunikacji.

Jest przecież o co walczyć, jak wynika z marcowych badań firmy doradczej PWC w ciągu ostatnich 12 miesięcy, już cztery na dziesięć osób przynajmniej raz w tygodniu zamówiło coś z sieci, wykorzystując do tego celu np. smartfona czy tablet.


Źródło: Linkhouse

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Reklama mądrzejsza niż kiedykolwiek wcześniej. Firmy w Polsce inwestują rekordowe kwoty w dane [RAPORT]

ziemia z satelity swiatla

Zaangażowanie klientów w kanały cyfrowe rośnie od lat, a pandemia tylko spotęgowała ten trend. Nie umknęło to uwadze reklamodawców, którzy w tym roku wydali rekordowe kwoty na cyfrowy marketing oparty na danych. Tylko w tym roku i tylko w Polsce na cyfrowe informacje przeznaczymy 32 mln USD, wynika z raportu Cloud Technologies. Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies został wyróżniony w 7. edycji rankingu 50. Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

Zapraszamy do reklamy – mówi stary slogan radiowej Trójki. I chociaż ta forma przyciągania uwagi konsumentów przez lata ewoluowała, to zawsze zachowała swój pierwotny cel: wspieranie sprzedaży. Jednak nieprzewidywalny 2020 zafundował nam wiele niespodzianek i coś wyraźnie się zmieniło.

wielkosc rynku danych na swiecie

Jak pokazują ostatnie badania CMO: Special Covid-19 Edition, pandemia zmieniła nawyki klientów, którzy obecnie na pierwszym miejscu stawiają doświadczenia cyfrowe. Aż 84% ankietowanych przez CMO marketerów twierdzi, że odbiorcy przykładają znacznie większą wagę do reklamowego user experience. Specjaliści od komunikacji nie mają złudzeń, że zwiększone skupienie się na wirtualnych kanałach komunikacji będzie trwałą zmianą w zachowaniu konsumentów.

Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies

Nic więc dziwnego, że rosną wydatki na Big Data, czyli anonimowe informacje, które pozwalają zdefiniować aktywności realizowane w sieci. W odpowiedzi na oczekiwania rynku firmy śmielej inwestują w dane, które pomogą im nie tylko w opracowaniu skuteczniejszych reklam, ale również usprawnią cały ekosystem, w którym funkcjonuje biznes.

Digitalizacja po polsku

Global Data Market Size to cykliczny raport opracowany przez warszawską spółkę z segmentu nowych technologii – Cloud Technologies. Twórcy skupiają się w nim na analizie całego rynku danych, a ten z roku na rok rośnie jak na drożdżach.

Powodem jest stale rosnące zapotrzebowanie na informacje. Segment marketingu analizowany przez warszawską spółkę każdego roku rozwija się w dwucyfrowym tempie. W listopadzie 2020 miała miejsce premiera najnowszej wersji, która została zaktualizowana o prognozy na obecny i przyszły rok.

Z publikacji dowiadujemy się, że mimo iż kryzysy zdrowotny i ekonomiczny wciąż trwają, to nadwiślański rynek danych zanotuje rekordową wartość wyceny. Polskie wydatki na cyfrowe informacje wyniosą w 2020 aż 32,1 mln USD, co oznacza wzrost o 17,5% rdr.

W porównaniu z innymi europejskimi państwami to wynik plasujący nas w połowie stawki, pomiędzy skrajnie wstrzemięźliwym gospodarkami, jak Rumunia (4,0 mln USD), Bułgaria (0,2 mln USD), czy Węgry (0,9 mln USD), a informacyjnymi pionierami, do których należą między innymi nasi zachodni sąsiedzi, Niemcy (826,3 mln USD), Wielka Brytania (3 064,2 mln USD) czy Francja (912,5 mln USD).

Nie da się ukryć, że zaangażowanie w nowe technologie w biznesie, szczególnie te ukierunkowane na wspieranie sprzedaży, związane jest z potencjałem nabywczym danego społeczeństwa. Jak wynika z najnowszego raportu GfK Purchasing Power Europe 2020, który porównuje możliwości nabywcze danych gospodarek, purchasing power index, czyli wskaźnik możliwości nabywczych, jest w Polsce 3 razy niższy niż w Niemczech. Jednocześnie jest wyższy niż węgierski czy rumuński.

Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies

Praca analityków warszawskiej spółki nie ograniczyła się wyłącznie do podsumowania 2020. Szacuje się, że przyszłoroczna wartość rynku danych wyniesie blisko 40 mln USD, co oznacza ponad 22% wzrost w porównaniu z rokiem obecnym. Podany wynik pozwoli nam zmniejszyć dystans do znacznie bogatszych od nas nacji: Szwajcarów (64,8 mln USD), Holendrów (70,3 mln USD) czy Hiszpanów (72,3 mln USD).

Sztuczna Inteligencja na straży

Dziś najpopularniejszym sposobem wykorzystania danych behawioralnych, czyli takich, które charakteryzują zachowanie internauty w sieci, jest dystrybucja treści reklamowych w sieci.

Służą one do budowy nowej strategii, tworzenia produktów, bądź też przewidywania trendów, ale dziś ich głównym zastosowaniem jest komunikacja. Dlatego wzięliśmy pod uwagę kondycję rynku reklamy programmatic. Rozwiązanie to jest dziś najpopularniejszą formą zakupu powierzchni displayowych w sieci.  W okresie, który poddajemy analizie, czyli w latach 2017-2021, wartość polskiego rynku programmatic dynamicznie rośnie z roku na rok. Od 2018 roku zwiększa się ona w tempie dwucyfrowym.

Maciej Sawa, CEO OnAudience.com, spółki należącej do grupy Cloud Technologies

Jak szacują twórcy raportu, mimo trwającej pandemii i wbrew polityce „zaciskania pasa”, która stosowana jest w wielu organizacjach, wartość nadwiślańskiego rynku programmatic wzrośnie w porównaniu z poprzednim rokiem o ponad 10% i wyniesie w tym roku 216 mln USD.

To nie koniec pomyślnych prognoz, które dotyczą sektora reklamy programowalnej w Polsce. Nadchodzący 2021 ma być rekordowy pod względem wyceny rynku programmatic, szacuje się, że jego wartość wyniesie nieco ponad 250 mln USD. To o 15% więcej niż w trwającym 2020. Wystarczyły zaledwie 4 lata, by zdublować wartość wyceny z 2017 (126 mln USD w 2017).

wielkosc rynku danych w Europie
wielkosc rynku danych w Polsce

Złoty sektor

Analizując raport Cloud Technologies zauważymy, że dobra koniunktura rynku danych wykracza daleko poza granice Polski. Od czasu pierwszego opublikowanego przez warszawską spółkę podsumowania w 2017 roku, wartość tego sektora wzrosła ponad dwukrotnie i szacuje się, że w 2020 wyniesie 41,4 mld USD.

Mimo trwającej pandemii, wydatki nie przestaną rosnąć. Już w przyszłym roku możemy spodziewać się kolejnych rekordów. Prognozowana wartość rynku danych w 2021 ma wynieść 52,3 mld USD (wzrost o 26,2%). A jak wygląda sytuacja w poszczególnych regionach?

Biorąc pod uwagę wartość rynku danych, Stary Kontynent z wynikiem 6,3 mld USD tylko nieznacznie wygrywa z Chinami (5,4 mld USD). Swoją dominację kolejny rok potwierdzają Amerykanie. Stany Zjednoczone będą w 2020 największym na świecie lokalnym rynkiem danych – 24,7 mld USD to blisko 4 razy więcej niż prognozowany europejski wynik.

Układ sił może ulec wkrótce przetasowaniu .O ile pozycja lidera, wydaje się niezagrożona, o tyle obserwując dynamikę, z jaką rozwija się chiński rynek, powinniśmy się spodziewać, że już za rok, wyniki osiągane przez Pekin zrównają się z europejskimi.

Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies

Analitycy warszawskiej spółki przewidują, że już w 2021 różnica pomiędzy rynkiem europejskim a chińskim stanie się symboliczna i wyniesie zaledwie 0,3 mld USD na korzyść Starego Kontynentu (7,6 mld do 7,3 mld USD). Chiny będą mogły pochwalić się 35% dynamiką wzrostu w nadchodzącym roku. To o 13 p.p. więcej niż wyniesie europejski wynik.

Dyskusja o tym, czy informacja zdominuje naszą rzeczywistość, wydaje się bezzasadna, to już się stało. Dziś, posługiwanie się danymi staje się tak powszechne, że dla wielu jest wręcz niezauważalna – i to świadczy o sukcesie tego rozwiązania.

Zobacz pełną wersję raportu Global Data Market Size 2017-2021


Źródło: informacja prasowa Cloud Technologies

 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Adform FLOW: technologia do nowoczesnego marketingu cyfrowego

adfrom flow oprogramowanie

Adform – uznany przez Gartner za lidera branży adtech, opracował pierwszą na świecie w pełni niezależną i całkowicie zintegrowaną platformę technologiczną pozwalającą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym na osiągnięcie jeszcze lepszych wyników biznesowych.

adform

Adform, jedyna niezależna globalna platforma reklamowa do zarządzania wszystkimi aspektami cyfrowych kampanii, poinformowała o udostępnieniu swojego nowego pakietu produktów pod nazwą Adform FLOW.

Zaprojektowany pod kątem intuicyjnej obsługi system ułatwia: planowanie, zakup oraz aktywację kampanii cyfrowych. Platforma Adform FLOW oferuje wszystko to, czego potrzebują marketerzy: DSP, DMP, SSP, DCO oraz serwer reklamowy, w jednym łatwym do użycia miejscu.
Dzięki wyjątkowemu komfortowi użytkowania systemu oraz nawigacji poprawiającej współpracę na linii człowiek – komputer, Adform FLOW zapewnia obsługę tzw. rozszerzonej inteligencji (augmented intelligence) pozwalającej na uzyskanie jeszcze lepszych wyników biznesowych.

Wśród wyróżniających się funkcji Adform FLOW znajduje się:

  • Płynna i w pełni zintegrowana obsługa procesu kampanii, na każdym jej etapie i we wszystkich kanałach,
  • Technologia SaaS (oprogramowanie jako usługa), zapewniająca kontrolę i elastyczność; włączając otwarty interfejs programowania aplikacji (API) oraz modułowe komponenty platformy zwiększające kontrolę kosztów dzięki opłatom bazującym na licencjach,
  • Gotowość uzyskania natychmiastowego efektu skali w oparciu o dane 1st-Party, w zgodzie z najnowszymi zasadami prywatności i nadchodzącej nowej rzeczywistości reklamowej w świecie bez plików cookie.
  • Neutralność obsługiwanych mediów oraz brak konfliktu interesów, dostawca technologii nie jest właścicielem mediów, ani nie udostępnia danych o użytkownikach innych reklamodawców.

adform flow

Badania przeprowadzone przez Adform we współpracy z Dynata (globalną internetową firmą badawczą z USA) obejmujące ponad tysiąc specjalistów marketingu cyfrowego wykazały, że blisko 74% ankietowanych chciałoby móc wydajnie kierować działaniami z poziomu pojedynczego interfejsu, gdzie wśród największych korzyści wymieniono optymalizację danych, obniżenie kosztów oraz pełną kontrolę działań.

Po ponad trzech latach prac oraz dwóch dekadach doświadczeń i wdrażania innowacji w branży ad tech stworzono Adform FLOW – oprogramowanie dla firm, służące do prowadzenia działań marketingowych w nowoczesny sposób. Jest to niezależna i zintegrowana platforma dającą zespołom marketingowym zwiększony poziom kontroli nad swoimi danymi, który nie był dostępny w ramach dotychczasowych rozwiązań rynkowych. System umożliwia indywidualną konfigurację, zapewniając transparentność, bezpieczeństwo i płynne zarządzanie działaniami marketingowymi.

Zespoły zajmujące się marketingiem cyfrowym od dawna zmagały się z widocznym brakiem efektywności zastosowania wielu różnych rozwiązań martechowych i adtechowych. W obecnej rzeczywistości gospodarczej wydajność staje się coraz bardziej istotnym elementem. Niektóre firmy korzystają z zamkniętych rozwiązań tzw. ‘walled gardens’ natomiast inne, z różnym dla nich skutkiem, podjęły próbę połączenia ze sobą najlepszych niszowych technologii.
Adform FLOW zapewnia bogactwo złożonych funkcjonalności pojedynczego narzędzia ze skalą, łatwością użycia i wydajnością rozwiązań największych platform z kategorii ‘walled gardens’.

Jestem pod wrażeniem tego, jak Adform rozwija swoją platformę. Zauważamy jednocześnie istotny wzrost poziomu wydajności. Dzięki takim rozwiązaniom dostrzegam strategiczne korzyści, szczególnie w czasach, gdy złożona sytuacja na rynku zbiega się z rosnącą potrzebą zastosowania identyfikatorów tzw. ‘1st Party’ – ta możliwość wyróżnienia się na rynku zdaje się mieć kluczowe znaczenie.

Samir Shah, partner zarządzający ds. danych i technologii programatycznych w Zenith Optimedia Group

Obecnie zespoły marketingowe potrzebują kompleksowego rozwiązania, które mogą dostosowywać do swoich indywidualnych potrzeb. Jesteśmy przekonani, że możemy zaoferować naszym klientom dużą wartość dodaną, umożliwiając im robienie rzeczy, które dotychczas były niemożliwe. Jako jedyna niezależna, w pełni zintegrowana platforma marketingowa, Adform zapewnia transparentność, prywatność i własność danych. Dzięki sprostaniu tym wyzwaniom, klienci Adform zyskują na korzystaniu z unikalnej architektury Adform FLOW i mogą uzyskiwać znacznie lepsze wyniki.

Troels Jensen, dyrektor generalny Adform

Więcej informacji na stronie: www.adform.com

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Weź udział w DIMAQ DAY i poszerz kompetencje w obszarze digital marketingu

DIMAQ DAY konferencja Katorice Wrocław Poznań

DIMAQ DAY to wydarzenie, podczas którego kompleksowo pokażemy najskuteczniejsze obecnie możliwości promocji online dla Twojej firmy. Podczas dwunastu praktycznych wystąpień dowiesz się m.in. jak tworzyć kreatywny content w kanałach social media, jak planować skuteczne kampanie digitalowe, a także na czym polega programmatic i automatyzacja w SEM. Konferencja odbędzie się już na początku marca aż w trzech miastach. Zapraszamy!

Jeśli chcesz zgłębić tajniki marketingu cyfrowego oraz szukasz praktycznych wskazówek i inspiracji, DIMAQ DAY jest dla Ciebie. Wybierz dogodny dla siebie termin i lokalizację.

Konferencja odbędzie się w:

  • Katowicach (4 marca 2020 r.),
  • Wrocławiu (5 marca 2020 r.),
  • Poznaniu (6 marca 2020 r.).

Co w programie?

Podczas DIMAQ DAY nasi eksperci – praktycy z branży – wygłoszą w każdym mieście 12 inspirujących prelekcji z zakresu kluczowych obszarów digital marketingu, m. in.: SEM, content marketing, analityka, programmatic, mobile marketing, e-commerce. Nie zabraknie case studies oraz najważniejszych trendów, którymi żyje branża digital. Wszystko po to, aby pokazać Ci, jak skutecznie zarządzać marketingowym budżetem.

Po konferencji odbędą się warsztaty na których dowiesz się m.in. jak efektywnie prowadzić profil na Instagramie, jak szybko zbudować landing page do generowania leadów, a także jak zarządzać panelem reklamowych na Facebooku.

Szczegółowa agenda oraz rejestracja dostępne są na stronie: https://day.dimaq.pl/

Program wydarzenia jest zgodny z DIMAQ – międzynarodowym standardem kwalifikacji e-marketingowych.

Dla kogo?

Na DIMAQ DAY zapraszamy szczególnie:

  •  osoby odpowiedzialne za działania marketingowe w firmach;
  •  właścicieli i zarządzających firmami, którzy chcą się dowiedzieć, jak wdrożyć skuteczną strategię marketingową, wykorzystując kanały cyfrowe;
  •  project managerów, analityków, pracowników działów zakupów, IT i HR, którzy są zaangażowani w procesy cyfryzacji;
  •  osoby początkujące w e-marketingu oraz takie, które na co dzień nie zajmują się e-marketingiem, ale chcą/muszą się dowiedzieć na czym polega.

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w nim, posiadacze certyfikatu otrzymują punkty recertyfikacyjne i mogą skorzystać z dodatkowego rabatu na zakup biletu.

Patroni medialni: Brief, Gazeta.pl, Korpo Voice, Medialna Perspektywa, My Company, Nowa Sprzedaż, Nowy Marketing, Online Marketing Magazyn, Poradnik Pracownika, Poradnik Przedsiębiorcy, portalmedialny.pl, studentnews, Wirtualna Polska.
Partnerzy: Sektorowa Rada ds. Kompetencji, Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego, Collegium da Vinci.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF