Tag
marketing miejsc
XV Konferencja PR w Samorządzie i Administracji Państwowej to prawdopodobnie jedyne takie wydarzenie w Polsce w całości poświęcone promocji i marketingowi terytorialnemu. Konferencja odbędzie się w dniach 30 września – 2 października w…
Polscy fani Gry o Tron ruszają do Dubrovnika – miasta, w którym wylądował król
Jak wynika z danych Avis Polska, lidera rynku wynajmu aut w Polsce, aż o 50%* wzrosła liczba internautów, którzy chcieli wypożyczyć samochód w Dubrowniku – miejscu, które posłużyło jako sceneria lądowania króla w przedostatnim odcinku…
Eindhoven – najlepsza marka miejska na świecie
Podczas tegorocznego konkursu dla place marketerów „City / Nation / Place Awards 2018” w Londynie (pisałem o nim poprzednio) główną nagrodę – Najlepsze marka miasta roku - zgarnęło holenderskie miasto Eindhoven.
Czy ‘placemaking’ to nowy ‘place marketing’?
Niedawno zakończyła się w Londynie, międzynarodowa konferencja CITY NATION PLACE 2018 (http://www.citynationplace.com/global), która rokrocznie gromadzi kilkuset praktyków marketingu i brandingu miejsc z całego świata, głównie…
Trudna sztuka wyróżnienia: PLACES + SPACES ponownie w Warszawie
Rywalizacja miast i budynków, które mają ambicje stać się ich współczesnymi ikonami, nabiera tempa. Lokalne władze oraz uczestnicy rynku nieruchomości coraz częściej łączą siły w staraniach o pieniądze inwestorów i życzliwość mieszkańców.…
Portal poznan.pl po ukraińsku
Poznań jest pierwszym miastem w Polsce, które uruchomiło specjalną podstronę dedykowaną obywatelom Ukrainy. Ci stanowią największą w Wielkopolsce mniejszość narodową, a na nowej stronie znajdą informacje dotyczące miasta, osiedlania się w…
John Deere inwestuje w Poznaniu
120 nowych miejsc pracy pojawi się na poznańskim rynku, dzięki otwarciu John Deere Business Service Centre. Przedstawiciele światowego potentata w branży maszyn rolniczych wspólnie z prezydentem Poznania Jackiem Jaśkowiakiem zainaugurowali…
Forum Rozwoju Miast w Poznaniu
W środę rozpoczęło się pierwsze poznańskie Forum Rozwoju Miast. Polscy i zagraniczni eksperci debatują przy udziale publiczności nad wykorzystaniem potencjału miasta i współczesnych wizjach jego rozwoju.
Poznań przyciąga maturzystów
Po raz kolejny miasto będzie zachęcać maturzystów z różnych stron Polski do studiowania na poznańskich uczelniach. W ramach kampanii "Poznań Przyciąga" poznaniacy odwiedzą 50 szkół ponadgimnazjalnych i spotkają się z kilkoma tysiącami…
Organizacja eventów a wizerunek miasta
Ładne logo i chwytliwy slogan to za mało, by ukształtować i utrwalić pozytywne wyobrażenie o danej miejscowości. Nad wizerunkiem miast czuwają dziś całe sztaby ekspertów podejmujących wielokierunkowe działania promocyjne. Jednym z nich może…