...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

TikTok rusza z programem „TikTok Academy”

TikTok Academy

TikTok mając na uwadze potrzeby brandów i firm działających na platformie uruchomił nowy program edukacyjny dla marketerów pod nazwą „TikTok Academy”. W ramach globalnego programu, który został zainagurowany przez zespół TikToka w Polsce, platforma zaprosi wybrane agencje marketingowe do udziału w szkoleniach online, aby przekazać wiedzę i kluczowe wskazówki na temat TikToka.

Pomogą one w pełni wykorzystać możliwości platformy i zapewnić markom jak najlepsze wyniki, jednocześnie dbając o najlepsze doświadczenia użytkowników platformy. Program jest odpowiedzią na szybki rozwój TikToka i spore zainteresowanie platformą wśród marek i osób związanych z marketingiem.

Bardzo cieszymy się, że globalny program „TikTok Academy” ruszył w Europie Centralnej. Pokazuje to ogromny potencjał rozwoju TikToka w regionie nie tylko wśród użytkowników, ale również marek. Program „TikTok Academy” jest tworzony z myślą o partnerach agencyjnych. To nie tylko warsztaty – to szyte na miarę podejście, które ma pomóc marketingowcom stać się ekspertem TikToka.

Sylwia Chada, Dyrektor Generalna TikTok w Polsce i Europie Centralnej

Globalny program edukacyjny „TikTok Academy” ma na celu zapewnienie kompleksowej wiedzy, aby pomóc w rozwoju pracowników agencji jako wytrawnych marketerów związanych z TikTokiem. Podczas spotkań, będą mieli oni okazję dowiedzieć się nie tylko o tym, w jaki sposób przygotować kampanię na TikToku, ale również lepiej poznać samą platformę, jej DNA i społeczność. Zespół TikToka podzieli się wiedzą z zakresu wprowadzenia marki na platformę, bezpieczeństwa, najlepszych praktyk, produktów i narzędzi, case studies i przeglądu reklam aukcyjnych.

Pierwsze szkolenia TikTok ma już za sobą. Zostały one zorganizowane dla Httpool.

 „Po pierwszej rundzie spotkań z Httpool, będziemy zapraszać kolejnych partnerów do udziału w naszym wyjątkowym programie, aby razem z nami mogli rozwijać swoje kompetencje w zakresie promowania marki na TikToku.

Sylwia Chada, Dyrektor Generalna TikTok w Polsce i Europie Centralnej

Cieszymy się, że możemy uczestniczyć w rozwoju TikToka, który szybko staje się jedną z najpopularniejszych platform. Httpool jest pierwszym partnerem, który bierze udział w TikTok Academy. Dzięki temu, nasze zespoły ekspertów z Europy Środkowej otrzymują ekskluzywne porady, dostęp do szkoleń i możliwość wspierania reklamodawców w ich działaniach związanych z promowaniem marki na TikToku, co przekłada się na wyniki biznesowe.

Aljoša Jenko, Httpool CEO

Spotkania z Httpool obejmowały dwa dni szkoleń. W programie wzięli udział pracownicy Httpool z Regionu Europy Centralnej i kilka innych krajów. Było to pierwsze szkolenie na żywo, natomiast wirtualna platforma edukacyjna „TikTok Academy” wystartuje globalnie latem tego roku. Agencje, które ukończą program otrzymają certyfikat „TikTok Academy”.


Źródło: TikTok

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF