Tag
marketing sensoryczny
Najważniejszym celem hotelu w obecnych czasach, oprócz przetrwania światowego kryzysu turystycznego oczywiście, jest wyróżnienie się spośród konkurencji. Aby to osiągnąć marka musi projektować wrażenia, które pokochają goście. Wówczas będą…
Marketing sensoryczny kreuje atmosferę w przestrzeniach biurowych
Nowoczesne rozwiązania audio, video oraz aromamarketingu coraz częściej wykorzystywane są wewnątrz polskich lokali biurowych. Działania sensoryczne w ramach employer brandingu, budują atmosferę w miejscu pracy, podnoszą wydajność zespołu…
Badanie Mood Media: Doznania sensoryczne podnoszą sprzedaż stacjonarną o 10 procent
Mood Media - światowy lider rozwiązań customer experience, opublikował nowy raport dotyczący wpływu marketingu behawioralnego na zachowania konsumentów. Badanie dowodzi, że marketing sensoryczny ma korzystny wpływ na emocje, funkcje…
Konsumenci kupują oczami
Marketing sensoryczny ma na celu wywołać pożądane decyzje zakupowe konsumenta, nasilić i wzbogacić jego emocjonalne przywiązanie do marki oraz pozytywnie wpływać na świadomość brandu, wyróżniając go na tle innych. Marketing sensoryczny…
Marketing zapachowy w placówkach opieki zdrowotnej
Umiejętna aromatyzacja pomieszczeń w placówkach medycznych, może pomóc pacjentom w szybszym powrocie do zdrowia, a personel pobudzić do bardziej efektywnej pracy i tym samym lepszej opieki nad podopiecznymi. Jakie zapachy sprawdzą się…
Animacja, dźwięk i wibracja – Visa zwiększa poczucie bezpieczeństwa konsumentów w zmieniającym się…
Visa (NYSE: V) ogłosiła wprowadzenie identyfikacji sensorycznej marki, która powstała w wyniku nawiązania kilkunastu partnerstw w 25 krajach. Pozwoli ona, by doświadczeniu płatniczemu z Visa towarzyszyły wrażenia dźwiękowe i dotykowe oraz…
9 na 10 klientów wraca do sklepu dzięki narzędziom marketingu sensorycznego
Mood Media – światowy dostawca rozwiązań w zakresie Expierience Design, wykonał kolejny etap globalnych badań związanych z wpływem marketingu sensorycznego na konsumentów w stacjonarnych punktach sprzedaży. Raport pokazuje nastawienie…
Marketing sensoryczny na stoisku targowym. Jak rozbudzić zmysły klientów i dać się zapamiętać?
Człowiek odbiera rzeczywistość poprzez zmysły, które są odpowiedzialne za blisko 80 proc. jego reakcji i przetwarza bodźce na poziomie nieświadomym kierując się głównie emocjami. Dlatego marketerzy chcąc wpływać na decyzje konsumentów…