Tag
marketing
Prezentujemy Wam II część trendów na 2023 rok.
Na pytanie co przyniesie 2023, odpowiadają reprezentanci Executive Partners Team z 180heartbeats + Jung v Matt. Grono ekspertów uzupełnia się w kompetencjach, a w reklamie wyróżnia…
CO PRZYNIESIE 2023 w reklamie?
W miarę jak klienci dokonując zakupów stają się bardziej uważni na skutek sytuacji ekonomicznej, marketerzy muszą uwzględnić ją w komunikacji na 2023 roku.
Na pytanie co przyniesie 2023, odpowiadają reprezentanci Executive Partners Team…
Jaki jest stan polskiego marketingu? RAPORT CIMO
Jak marketing odpowiada na spowolnienie gospodarcze? Czy strategiczna przezorność polskich firm to ostrożność rynkowa czy zapowiedź cięcia kosztów i inwestycji?
Odpowiedzi przynoszą badania ekspertów CIMO (Chartered Institute of Marketing…
Fuzja na startupowym szczycie – WhitePress® i Senuto łączą siły
Założony blisko dekadę temu polski startup, WhitePress stał się na przestrzeni lat wiodącą platformą content marketingową w Europie. We wrześniu spółka świętowała wejście z usługą na 27. i jednocześnie jeden z największych rynków na świecie…
„Nowa normalność – w kierunku brandingu cyfrowego” CIMO Standards & Foresight – pierwszy raport…
Badania pokazują, że ponad 80% prezesów i właścicieli jest przekonanych o kluczowej roli marketingu w budowaniu sukcesu organizacji. Jednocześnie marketing często nie jest pozytywnie postrzegany; zarzuca mu się m.in. niskie kompetencje czy…
Niezbędne kompetencje do pracy w marketingu
Marketing od lat uchodzi za atrakcyjną specjalizację, bowiem kojarzy się z kreatywnością oraz rozwojem. Dodatkowo, przyjęła się opinia, że w marketingu może pracować każdy. Czy faktycznie tak jest? Sprawdź, jakie kompetencje powinien…
[WYWIAD] Czy gry mobilne to miejsce na reklamy?
Rynek gier mobilnych można określić jako czarną owcą w branży gier. Pomimo bycia największą jej częścią, masa graczy uważa, że "mobilki" stały się banerem reklamowym. Jest to po części prawdą. Stale rosnąca popularność gier na telefon…
Wskaźniki marketingowe, które są istotne w social mediach
Planowanie i realizacja działań w social mediach to nie tylko wymyślanie ciekawych i chwytliwych treści oraz budowanie relacji z klientami. Oczywiście, to niezwykle ważny element naszej aktywności w mediach społecznościowych, ale w jaki…
Czy Brief.pl odkrył pierwiastek wariactwa w marketingu?
Retransmisja z dyskusji EKSPERCI - Jak radzić sobie z rozwojem osobistym w biznesie i nie zwariować
31 maja w FOOD TOWN w Fabryce Norblina, odbyło się 5 Śniadanie z cyklu EKSPERCI. Tym razem rozmawialiśmy wraz z naszymi gośćmi, o rozwoju…
Rozwój osobisty w marketingu – jak, po co i gdzie?
Podsumowanie debaty: „Jak rozwijać się w marketingu i nie zwariować”. Myśl na początek: prawdziwie fajna wiedza wychodzi z rozmowy, słuchania i interakcji.