Tag
marki
Niemiecki gigant odzieżowy szykuje się do wielkiej inwestycji logistycznej, która obejmie prawie 250 tys.mkw. powierzchni magazynowej. Inwestycja powstanie w Bydgoszczy i zapewni cztery tysiące miejsc pracy.
UOKiK wszczyna postępowanie w sprawie polityki prywatności Apple
Na przestrzeni kilku tygodniu bardzo głośno mówi się o aktywnej działalności Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, która prześwietla różne firmy i działalności gospodarczej. Niedawno resort zabrał się za polskich influencerów, tym razem…
Dlaczego nikt nie kupuje mojej marki?
Stworzenie dobrze sprzedającej się marki produktów to droga z wieloma zakrętami, na których łatwo się wykoleić. W większości przypadków odcinek, który jest najbardziej stromy i kręty, to sam początek, kiedy to o istnieniu firmy wie głównie…
Kryzys – szansa czy wyzwanie? Forum Biznesu – 7 Kluczy do Sukcesu pod patronatem…
30 polskich przedsiębiorców otrzymało 11 czerwca, podczas gali kończącej Forum Biznesu 7 kluczy do Sukcesu, wyróżnienia w kategoriach: Top Polish Brands, Top Global Brands i Diamenty Biznesu. „Promujemy polską przedsiębiorczość, topowe…
Ad World Masters ogłasza listę marketerów i marek roku
AdWorldMasters.com, platforma łącząca 11 000 agencji w 160 krajach z marketerami, opublikował listę najlepszych marketerów i marek na całym świecie. MOTYs i BOTYs, odpowiednio, „Marketers Of The Year” i „Brands Of The Year”, to wyróżnienie…
OPPO wśród najmocniejszych globalnych chińskich marek w 2021 roku
10 maja, w Shenzhen został zaprezentowany raport Top 50 Kantar BrandZ™ Chinese Global Brand Builders Ranking 2021, opublikowany wspólnie przez Google i KANTAR. OPPO uplasowało się na szóstej pozycji i otrzymało tytuł Outstanding Globalizing…
Dlaczego marki są ważne? Światowa kampania przygotowana przez polską agencję marketingową
Wyobraźmy sobie mecz piłkarski, w którym wszyscy piłkarze grają w koszulkach bez nazw klubów i swoich nazwisk, albo szare puszki, na których znajduje się jedynie nazwa napoju. To wyobrażenie to świat bez marek. Czy jest możliwy?
Marki z rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100 osiągnęły łączną wartość 5 bilionów USD
Kluczowe znaczenie dla odbudowy firm po kryzysie wywołanym pandemią COVID-19 mają inwestycje w marketing i budowanie marek. Najważniejszymi motorami wzrostu są innowacyjność i kreatywność, a dodatkowy wzrost wartości marek z rankingu BrandZ…
Wakacyjne aktywacje marek
Czy warto inwestować w niestandardowe letnie aktywacje? Jaki będą miały efekt i zasięg? Jak mierzyć ich efektywność? Z badania świadomości, rozpoznawalności i atrakcyjności, realizowanych tego lata niestandardowych aktywacji,…
Fans.Passions.Brands.: Muzyka to jedno z najlepiej postrzeganych przez Polaków narzędzi komunikacji…
Grupa Havas oraz Universal Music Polska przeprowadziły nową falę badania Fans.Passions.Brands. Jego celem było zrozumienie nawyków, przekonań i postaw Polaków w obszarze muzyki, a następnie przełożenie ich na korzyści dla marek.