Tag
Marta Chalimoniuk-Nowak
Wielu ekspertów wieszczy, że nowo rozpoczęty 2021 r., po wielu miesiącach pokory i przewartościowania potrzeb i celów (i po stronie popytowej i podażowej) będzie niczym nowe rozdanie, w domyśle – lepsze (choć oczywiste jest, dla których…
Zdrowo, zdrowiej, najzdrowiej – byle nie na siłę
O zdrowiu wciąż mówi się w kategorii trendu – czy to w branży spożywczej, środków higieny, suplementów diety czy kosmetyków. To nie tyle trend, ile naturalny etap rozwoju świadomości konsumentów, za którą w ślad podążają ich potrzeby.
Więcej nie znaczy lepiej – overchoice i nadużycia
W pandemicznych czasach różne koncerny z sektora FMCG bardziej niż kiedykolwiek weryfikują swoje portfolio. To nie jedynie kwestia lepszego zarządzania kosztami i stres związany z oczekiwaniem na zwroty z inwestycji z okresu przed covidem,…
Za nami inauguracja Dream Employer
Debatą ekspertów oraz cyklem webinarów tematycznych rozpoczęła się pierwsza edycja Dream Employer, programu realizowanego z inicjatywy BRIEF.
Czwartkowy kącik | odc. 17 | Covidowa pomoc na trudne czasy – czyli o korzystaniu z zewnętrznego…
Posiłkowanie się pomocą zewnętrznych specjalistów ds. zarządzania zmianą, brandem czy portfolio w covidowych czasach bywa nierzadko źle widziane. Szczególnie wówczas, gdy firma narzuciła redukcję płac czy zwolniła część kadry. Wydawanie na…
Czwartkowy kącik | odc. 16 | Covidowa wspólnotowość i empatia chadza krętymi ścieżkami
W obecnych covidowych czasach tak wiele w biznesowych realiach mówi się o rozwoju wspólnotowości, empatii, głębszym zrozumieniu potrzeb innych, otwartości na nie, wręcz konieczności pomocy usługodawcom, począwszy od tych, z których usług…
Czwartkowy kącik | odc. 15 | Zachowawczo czy z przytupem?
Obserwując polskie firmy, z którymi współpracuję w ostatnich trzech miesiącach, średnie i całkiem duże, dostrzegam wiele pomysłów na działania w tym trudnym pandemicznym czasie i zgoła podejścia do rynku.
Czwartkowy kącik | odc. 14 | Siła oddziaływania mediów – wpływ straszenia na psychikę
Coraz więcej medioznawców i psychologów na całym świecie zgłębia tematykę siły wpływu doniesień medialnych na nas, na odbiorców. Obecnie tych negatywnych jest na tyle dużo, że psychoterapeuci długo będą mieli „ręce pełne roboty”.
Czwartkowy kącik | odc. 13 | Ostatnie wrażenie – o wartościowaniu pracowników i wizerunku…
W wielu średnich i dużych firmach uważa się, że nie ma obecnie sensu prowadzić jakichkolwiek działań employer brandingowych, gdy najważniejsza jest zagrożona płynność, a działy HR bywają odchudzane jako pierwsze z pierwszych w strukturze.…
Czwartkowy kącik | odc.12 | Poradzić sobie w czasie pandemii
Zarówno pracownicy, jak i pracodawcy stanęli w ostatnich tygodniach przed ogromem wyzwań, a nawet desperackich decyzji.