Tag
martech
Adform – uznany przez Gartner za lidera branży adtech, opracował pierwszą na świecie w pełni niezależną i całkowicie zintegrowaną platformę technologiczną pozwalającą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym na osiągnięcie…
Adobe Campaign Standard i rekomendacje produktowe
Zobaczcie jak prosto można połączyć każdy system rekomendacyjny z Adobe Campaign Standard i jak pokazać rekomendacje w komunikacji z klientami. Chcę też odczarować temat rekomendacji, Machine Learning i Ai, tak żeby każdy wiedział że nie…
Venture Capital coraz chętniej inwestują w branżę marketingową
Niewiele spółek z branży marketingowej zdaje sobie sprawę, że dzięki własnym produktom martechowym mogą sięgnąć po finasowanie venture capital. Wiedza o VC bazuje często na tym, co znamy z amerykańskich mediów. Jeżeli my mówimy VC to…
Inwestorzy VC otwierają się na branżę marketingową
Branża marketingowa liczy straty związane z pandemią, a prognozy nie pozostawiają złudzeń – będzie jeszcze trudniej. Gdy wiele agencji świadczących usługi marketingowe, brandingowe czy public relations rozgląda się za sposobami uniknięcia…
KnowledgeHub zainwestuje w startupy ponad 60 mln zł
KnowledgeHub uruchomił nowy fundusz, który w ciągu najbliższych czterech lat zainwestuje 62 mln zł w ponad 40 spółek, na początkowym etapie ich rozwoju. Swoje środki zaangażowali w niego prywatni inwestorzy oraz PFR Ventures. To jeden z…
[m]spark szuka innowatorów z rynku MarTech – ruszyła rekrutacja do II edycji programu dla startupów
23 maja br. w Warszawie rozpocznie się druga edycja programu akceleracyjnego spark, realizowanego przez GroupM i KnowledgeHub Akcelerator. Program kierowany jest do startupów, które tworzą innowacyjne rozwiązania z obszaru marketingu i…
Era Mad Mana dobiega końca, nadchodzi czas martechu. Rozmowa z Piotrem Krauscharem z faceADDICTED
Co różni agencje sieciowe od małych, niezależnych? Jakie zalety może mieć korzystanie z usług niezależnej agencji? Jak agencje interaktywne, wywodzące się z mediów społecznościowych, odnajdują się w świecie, w którym mamy do czynienia z…