Tag
Maspex
Marka Tiger zmieniła swój avatar w social mediach na wizerunek misia z kolekcji Fancy Bears Metaverse. To oficjalny komunikat oznaczający wejście firmy w NFT.
Maspex kupuje Żubrówkę
W wyniku planowanej transakcji Maspex stanie się liderem rynku wódki w Polsce i powiększy swoje portfolio o kolejne kultowe polskie marki - Żubrówkę, Soplicę, Absolwent oraz Bols. Dzięki transakcji powstanie także największa polska grupa…
Maspex ze wsparciem dla Wadowickiego Szpitala oraz lokalnych placówek opiekujących się osobami…
Maspex przekazuje wsparcie finansowe dla Wadowickiego Szpitala na zakup niezbędnych środków ochrony indywidualnej dla personelu medycznego oraz produkty spożywcze dla pracowników i pacjentów. Wadowicka firma przekaże również swoje produkty…
Trzy statuetki MIXX Awards 2018 dla Funbota Tymbarku!
Tymbark to zabawa, orzeźwienie i… innowacyjne projekty. Doceniają je konsumenci oraz branża marketingowa. Jedynym z nich jest Funbot, który dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji, pozwala internautom otrzymać od Kapsla unikalny…
MakoLab autorem nowej odsłony serwisu kulinarnego Uwielbiam.pl od Grupy Maspex
Od początku września, zarówno pasjonaci, jak i początkujący entuzjaści gotowania mają do dyspozycji całkowicie odmieniony serwis Uwielbiam.pl. To innowacyjne miejsce wirtualnych spotkań, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie. Tysiące…
Tiger kontra odpowiedzialność – komentarz ekspercki Web Talk
Kto powinien wziąć odpowiedzialność za wpadkę agencji z nieetyczną kampanią? Pracownik czy pracodawca? Niefortunną kampanię Tigera i reakcję agencji komentuje Michał Dunin, Dyrektor Zarządzający WebTalk.