Duże wzmocnienia w zespołach na dziesięciolecie Galaktusa

Galaktus

W maju Galaktus obchodzi dziesięciolecie swojego istnienia. Przez ten czas agencja kompleksowo wspierała wiele znanych marek growych i technologicznych, a także poszerzała spektrum swojego działania. W ostatnim czasie szeregi Galaktusa zasiliło grono specjalistów, którzy przyczynią się do dalszego umacniania agencji gamingowej na pozycji lidera.

Mateusz SzukajtKiedyś to były agencje, teraz już nie ma agencji… takich jak kiedyś.

śmieje się Mateusz Szukajt, CEO Galaktus

Przez dziesięć lat wiele się zmieniło w kwestiach związanych z komunikacją. Przede wszystkim zwiększyły się potrzeby klientów i poszerzył się obszar działań, a także wzrosło zapotrzebowanie na skoordynowane kampanie obejmujące różne typy mediów.

Mateusz Szukajt, CEO Galaktus

Maciej Szamborski

Wraz ze zdobywanym doświadczeniem rosły nasze kompetencje oraz apetyty na dalszy rozwój.

Cały czas poszukujemy nowych wyzwań, w których nie tylko możemy się sprawdzić, ale również działać wydajniej, odpowiadając na potrzeby stale zmieniającego się rynku.

Maciej Szamborski, CMO Galaktus

Jednym z takich projektów jest Galaktus Games, które skupia się na tworzeniu gier planszowych. Najnowszą produkcją jest Green Hell: The Board Game – adaptacja popularnej gry survivalowej, która w całości została opracowana przez zespół Galaktusa.

Od listopada zeszłego roku prężnie działa też zespół QA, którego powstanie jest odpowiedzią na zapotrzebowanie klientów. Zwiększa on ponadto kompetencje firmy jako agencji gamingowej.

Galaktus Quality Assurance

Galaktus QA zajmuje się prowadzeniem testów funkcjonalnych i lingwistycznych gier wideo na PC i konsole. Zadaniem pięcioosobowego zespołu pod przewodnictwem Dawida Kozłowskiego jest dbanie o to, aby gry ukazywały się jak najlepiej dopracowane. Aktualnie Galaktus QA współpracuje z trzema studiami gamedevowymi, wykonując testy funkcjonalne ich tytułów.

Dla Dawida ważne jest także wsparcie regionu, z którego wywodzi się Galaktus.

Dawid KozłowskiCieszę się, że mogliśmy zbudować zespół QA w głównym biurze Galaktusa w Białymstoku. Proces rekrutacji potwierdził wysoki poziom umiejętności i potencjał kandydatów z regionu. Sądzę że ich wykorzystanie w ramach Galaktus QA może przyczynić się do rozwoju branży gamedev na Podlasiu. Dla mnie osobiście jest to ciekawe wyzwanie zawodowe i szansa stworzenia od podstaw zespołu, który efektywnie i bezpośrednio pomaga studiom developerskim w procesie produkcji gier wideo.

Dawid Kozłowski, Head of Quality Assurance Department

Nad jakością gier czuwa Monika Orłowska, Marcin Zadykowicz, Adam Mroczek i Michał Krawczeniuk – ludzie, których łączą wspólne zainteresowania, miłość do gier i talent w wynajdywaniu błędów.

Social Media Department

Mateusz CzerwińskiŻadna kampania komunikacyjna nie będzie efektywna bez działań w mediach społecznościowych.

Trąci to banałem, ale osiągnięcie odpowiednich wyników i sukces w dotarciu do dobrze sprofilowanych odbiorców wcale banalne nie jest. Kiedyś wystarczyło wrzucić post na Facebooka; obecnie zaplanowanie i przeprowadzenie efektywnej kampanii wymaga nie tylko znajomości stale rotujących trendów, ale też umiejętności analizy danych, wyciągania z nich wniosków i posługiwania się odpowiednimi narzędziami.

Mateusz Czerwiński, Head of Social Media Department

Niedawno zespół odpowiedzialny za działania social media został wzmocniony przez Karola Skindziera, który już od ponad dekady rozwija swoje umiejętności w zakresie komunikacji w internecie. Przez ten czas Karol z powodzeniem współpracował między innymi z takimi markami jak Biedronka, Cyfrowy Polsat czy Durex. Swoim doświadczeniem wspierał mniejsze firmy lokalne, ale i ogólnopolskie, doskonale kojarzone brandy.

Mateusz CzerwińskiDotychczasowe doświadczenie Karola oraz jego nietuzinkowa osobowość pozwalają wierzyć, że w roli Social Media Specialist odnajdzie się najlepiej, jak to tylko możliwe.

Przełoży się ono również na lepiej sprofilowaną opiekę nad naszymi klientami.

Mateusz Czerwiński, Head of Social Media Department

PR Department

Mateusz SzukajtOd samego początku istnienia Galaktusa stawialiśmy na kompleksowość. Nasi klienci otrzymują maksymalnie szeroki wachlarz działań, który ma spełniać założone przez nich cele.

W zakresie komunikacji bardziej tradycyjne działania public relations dalej są ważne, ale ich zakres został znacznie poszerzony.

Mateusz Szukajt, CEO Galaktus

Do Michała Filipka i Mateusza Gołębia z polskiego zespołu Public Relations dołączył Paweł Kozierkiewicz, związany z branżą gier od ponad 20 lat. Karierę zaczynał jako autor w magazynach Reset i Secret Service, prowadził redakcje w takich serwisach jak gry.wp.pl, Niezgrani.pl, czy gram.pl. Był także współzałożycielem cyfrowego magazynu o grach wideo – Gamer.mag. W ostatnim okresie pracował w ECC Games S.A. na stanowisku menedżera ds. Marketingu i PR.

Mateusz Szukajt

Działania public relations już od dawna nie ograniczają się do informowania mediów o nowościach. Coraz częściej obejmują także bliską współpracę z influencerami.

Z roku na rok pojawia się coraz więcej gier, które muszą walczyć o atencję odbiorcy. Większe szanse na sukces mają te produkcje, którym prowadzone są profesjonalne kampanie komunikacyjne. Podobna sytuacja ma również miejsce w segmencie sprzętowym.

Mateusz Szukajt, CEO Galaktus

Business Development

Zadaniem działu prowadzonego przez Miłosza Białasa jest pozyskiwanie nowych klientów lokalnych i zagranicznych. Do weterana polskiej branży gier wideo dołączyły dwie osoby – Karolina Kowalewska i Piotr Modzelewski.

Karolina przez sześć lat pracowała w Grupie Interia na stanowisku Senior Account Managerki, gdzie zajmowała się obsługą domów mediowych i sprzedażą produktów digitalowych. Piotr Modzelewski z grami wideo jest związany od kilkunastu lat. Pierwsze poważniejsze kroki dziennikarskie stawiał w podcastach i artykułach publikowanych na blogu konsolowiec.pl, następnie był odpowiedzialny za cykl „Gość Niedzielny” na portalu PSX Extreme, oraz jego kontynuację i podcasty, publikowane w ramach PaD TV. W ostatnich latach pracował na stanowisku Player Support Specialist w 11 bit studios oraz jako Project Manager w Roboto.

Miłosz BiałasNa przestrzeni ostatniego roku Galaktus znacząco zwiększył swoje kompetencje oraz zakres oferowanych usług – naturalnym, kolejnym krokiem było więc zasilenie działu Business Development.

Nowi surferzy Karolina i Piotr umożliwią dotarcie z naszą ofertą nawet na kraniec Układu Słonecznego.

Miłosz Białas, Head of Business Development Department

Galaktus i gamingowy wszechświat

Agencja cały czas rozwija się na polskim i międzynarodowym rynku. Wzmocnienie na rynku rosyjskim już jest widoczne – od kilku miesięcy Galaktus kompleksowo obsługuje tam także markę PNY. Jest to wynik rozwoju współpracy z marką, którą Galaktus od ponad roku obsługuje na rynku polskim.

Mateusz SzukajtNaszym celem od zawsze było tworzenie długoterminowych relacji z klientami biznesowymi i końcowymi oraz tworzenie i rozwijanie najlepszych produktów.

Od kilkunastu miesięcy prowadzimy sprzedaż dystrybucyjną i detaliczną produktów gamingowych naszych klientów. Wierzymy, że dzięki naszej wiedzy o świecie graczy, a także doświadczeniu w prowadzeniu kampanii 360 i rozwijaniu sprzedaży najlepszy okres w historii firmy mamy jeszcze przed sobą.

Mateusz Szukajt, CEO Galaktus


Źródło: Galaktus

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF