...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Edukacyjny startup Novakid zamknął rundę finansowania o wartości 29,4 mln EUR

Novakid_

Novakid Inc. to internetowa szkoła językowa założona w 2017 roku w Stanach Zjednoczonych, która pomaga dzieciom w wieku 4-12 lat w nauce języka angielskiego online. Program nauczania łączy interaktywne ćwiczenia z indywidualnymi lekcjami na żywo, podczas których uczniowie i nauczyciele native speakerzy posługują się wyłącznie językiem angielskim. Komunikacja na platformie opiera się o metodę pełnego fizycznego reagowania (tzw. total physical response), która polega na użyciu gestów i mimiki i odpowiada procesowi przyswajania języka ojczystego. Proces nauczania wzbogacony jest m.in. o wirtualną rzeczywistość (wirtualne wycieczki online) i grywalizację, aby zapewnić dzieciom pełne zaangażowanie i atrakcyjne przyswajanie wiedzy. Rdzeniem platformy jest zautomatyzowana metoda oceny postępów ucznia za pomocą uczenia maszynowego, oparta na ponad 900 parametrach, testach oraz innych komponentach wielkoskalowych, pozwalających na uzyskanie precyzyjnych wskaźników efektywności uczenia się.

Potencjał dostrzeżony przez inwestorów

Runda finansowania serii B została przeprowadzona przez Owl Ventures, największy na świecie fundusz venture capital skoncentrowany na rynku technologii edukacyjnych oraz Goodwater Capital, firmę venture capital skupiającą się na technologiach konsumenckich. Do rundy dołączyli również dotychczasowi inwestorzy serii A: PortfoLion, TMT Investments, Xploration Capital i LearnStart, a także inwestorzy zalążkowi: LETA Capital i BonAngels. Przedstawiciele firm zgodnie podkreślali zadowolenie z decyzji o wsparciu finansowym Novakid, zwracając przy tym uwagę na prężny rozwój startupu, zdolności ekspansji i innowacyjny program nauczania.

Przeznaczenie pozyskanych funduszy

Max Azarov_W Novakid chcemy wspierać komunikację prawdziwie bez granic, opartą na języku angielskim, społecznie traktowanym jako język międzynarodowy. Popularność nauki angielskiego online rośnie wykładniczo, m.in. przez ogromne zapotrzebowanie na pracowników działających w międzykulturowym środowisku i skok technologii edukacyjnych w trakcie pandemii. Wszystkie prognozy wskazują na to, że branża EdTech będzie stale się rozwijać. Dlatego też zebrane fundusze wykorzystamy na ekspansję geograficzną i kolejne innowacje produktowe. Dzięki inwestorom zrealizujemy nasz cel wprowadzania nowatorskich metod nauki angielskiego dla dzieci, jednocześnie osiągając wysoką satysfakcję użytkowników i wysoki wskaźnik retencji.

Max Azarov, współzałożyciel i dyrektor generalny Novakid

Novakid przeznaczy pozyskane fundusze na ekspansję na nowe rynki, szczególnie azjatyckie, wzmocnienie pozycji firmy na istniejących rynkach (Europa, kraje Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej), działania marketingowe, opracowanie nowatorskich treści edukacyjnych, hiperpersonalizację ścieżki nauczania, rozwój technologii gamingowych i dalszą współpracę z laboratoriami lingwistycznymi.

Dynamiczny rozwój platformy

Obecnie Novakid świadczy usługi dla uczniów z ponad 30 krajów, w tym Polski, Rosji, Hiszpanii, Niemiec i Turcji. Podczas gdy na całym świecie szkoła posiada bazę 50 tys. stale aktywnych użytkowników, to w Polsce suma ta przekracza 11 tys. dzieci. Wszyscy uczniowie mają do dyspozycji ponad 1700 anglojęzycznych nauczycieli, dla których język angielski jest ich językiem ojczystym (native) albo drugim ojczystym (near-native). ​​W przeprowadzonym w tym roku badaniu “English Language Learning Market, 2021. ESL for Kids: Online-Schools and Trends” eksperci J’son & Partners dokonali przeglądu rynku szkół, które nauczają języka angielskiego metodą ESL. Szkoła Novakid otrzymała wówczas najwyższe noty.

W 2021 r. tempo wzrostu aktywnej bazy klientów Novakid wyniosło prawie 700 proc. r/r, przy wzroście miesięcznym na poziomie 14,8 proc. Liczba zajęć prowadzonych przez Novakid przekroczyła w czerwcu 2021 r. 2,2 mln, osiągając liczbę ponad 410 tys. nowych zarezerwowanych zajęć miesięcznie. Startup szacuje, że do końca 2021 r. kadra dydaktyczna osiągnie 3 000 rodzimych użytkowników języka angielskiego. Obecnie 80 proc. klientów firmy pochodzi z Europy, 15 proc. z regionu MENA (Bliski Wschód i Afryka Północna), a z obszaru Azji Pacyficznej – 5 proc. Polska zajmuje jedno ze strategicznych miejsc na biznesowej mapie Novakid.


Źródło: Novakid

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Polscy uczniowie w specjalnym projekcie z okazji Dnia Dziecka w międzynarodowej stacji Euronews

dzień dziecka

Innowacyjna platforma do nauki języka angielskiego Novakid łączy nowe technologie z praktycznym, angażującym nauczaniem w formie quizów, gier i konwersacji, które prowadzą native speakerzy. Szkoła często zachęca dzieci do udziału w kreatywnych konkursach i zabawach, które łączą małych uczniów na całym świecie. Tym razem Novakid zrealizowała międzynarodową kampanię #KidsTalkFuture, w której dzieci z dziewięciu krajów – Polski, Rosji, Włoch, Hiszpanii, Niemiec, Francji, Turcji, Arabii Saudyjskiej i Izraela – mogły podzielić się wizją swojej wymarzonej przyszłości.
Z okazji Dnia Dziecka najmłodsi zostali zaproszeni do opowiedzenia, czym jest szczęśliwa przyszłość dla nich i dla całej planety. Choć zazwyczaj to dorośli przekazują wiedzę młodszym pokoleniom, tym razem to dzieci podzielą się swoją perspektywą i przemyśleniami dotyczącymi przyszłości, którą to przecież oni będą budować i kształtować.
Max AzarovDostaliśmy wiele zgłoszeń od dzieci z różnych krajów. Wszystkich z przyjemnością wysłuchaliśmy i bardzo dziękujemy za takie zaangażowanie. Co ciekawe, dzieci z całego świata zwracały uwagę na podobne zagadnienia. Szczęśliwa przyszłość to według wielu z nich pokój, dostatek, nowoczesny transport ułatwiający ekologiczne podróżowanie i brak zanieczyszczeń środowiska. Teraz pora na nas, dorosłych, byśmy wyciągnęli wnioski i stworzyli taki świat, w którym nasze pociechy będą jeszcze szczęśliwsze. To w końcu od dzieci zależy przyszłość nas wszystkich.
Max Azarov, CEO Novakid
Wśród filmów publikowanych w serwisach społecznościowych, oznaczonych hasztagami kampanii, specjalne jury wyłoniło najbardziej kreatywne i oryginalne wypowiedzi. Zostaną one wyemitowane przez Euronews, jedną z największych stacji telewizyjnych na świecie. Dzieci, dzielące się swoją wizją przyszłości z dorosłymi, możemy oglądać 1 czerwca w kilku blokach godzinowych: o 04:53, 07:50, 15:09, 18:08, lub o 20:53.
Szczególowe informacje o akcji znajdują się na stronie: https://new.novakid.pl/kidstalkfuture.

Źródło: Novakid

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF