Tag
media
Kantar, światowy lider w dziedzinie danych, wiedzy i doradztwa, przedstawia Media Reactions 2021 – drugą edycję swojego globalnego rankingu Ad Equity obejmującego kanały medialne i marki z rynku mediów. Nazwa Ad Equity (dosł. potencjał…
Podium najbardziej opiniotwórczych mediów w lipcu zajmują: Onet, WP i TVN24. Polskie Radio mocno w…
Najczęściej cytowanym medium przez inne redakcje w Polsce pozostaje Onet. Wzrostową pozycję o jedno oczko uzyskał portal WP, zajmując tym samym drugie miejsce. Podium zamyka stacja TVN24. Najwyższe zmiany odnotowały natomiast Polskie Radio…
Jak Lex TVN wpłynie na branżę Public Relations
Tegoroczne wakacje nie są spokojne na polskiej scenie politycznej. Przyczynami tych napięć, są m.in.: po pierwsze niewydanie polskiej koncesji przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji dla kanału informacyjnego TVN24. Po drugie proponowane…
Igrzyska Olimpijskie przez pryzmat popularności mediów
Igrzyska Olimpijskie w Tokio to kolejne, po Euro 2020, wydarzenie sportowe o globalnym zasięgu, które odbyło się tego lata. Podobnie jak święto futbolu, przyciągnęło przed ekrany komputerów i telewizorów rzesze kibiców, co przełożyło się na…
Najbardziej opiniotwórcze media czerwca 2021 [RAPORT]
Według raportu IMM „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” w czerwcu media najczęściej, bo ponad 4 tys. razy powoływały się na materiały redakcji portalu Onet. Powyżej 3 tys. cytowań odnotowały kolejno tytuły TVN24 i Wp.pl. W liczbie od…
Zenith: e-Commerce i wideo online napędzą w tym roku wzrost globalnych wydatków na reklamę na…
Zgodnie z najnowszym raportem agencji mediowej Zenith Advertising Expenditure Forecasts, globalne wydatki na reklamę światową wzrosną o 11,2% w 2021 r., napędzane wyjątkowym popytem na reklamę e-commerce opartą na performance marketingu…
Najbardziej opiniotwórcze media w maju: Onet, RMF FM, TVN24, Wp.pl i Rzeczpospolita
Według danych Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) za maj 2021 r. pierwsza piątka otwierająca ogólny ranking najbardziej opiniotwórczych tytułów mediowych w kraju to kolejno: Onet z wynikiem 4,5 tys. powołań, stacja RMF FM z liczbą 4,3 tys.…
Rewolucja w mediach gamingowych startuje już za tydzień! VTV – nowatorska telewizja…
Gry, esport, streamy, programy publicystyczne, lifestyle i wiele więcej. Wszystko w rewolucyjnej formule łączącej tradycyjne i współczesne media!
Publicis Groupe: W pierwszym kwartale 2021 r. wydatki reklamowe w internecie wzrosły o 17,5% i…
Wartość rynku reklamowego w Polsce w pierwszym kwartale 2021 r. wyniosła 2,2 mld zł, co oznacza wzrost o 2% w porównaniu do analogicznego okresu ub.r.
Ewolucja strategii rynkowych. III Międzynarodowa konferencja “Komunikowanie Międzynarodowe w…
Kolegium Zarządzania Akademii Leona Koźmińskiego i Instytut Studiów Międzynarodowych Uniwersytetu Wrocławskiego, we współpracy z sekcją badawczą Komunikacja Międzykulturowa i Komunikowanie Międzynarodowe Polskiego Towarzystwa Komunikacji…