Tag
Meetrics
Reklamy displayowe były w Polsce bardziej widoczne w trzecim kwartale 2021 r. (64 proc., wobec 62 proc. w Q2), w przeciwieństwie do reklam wideo, których widoczność się pogorszyła (z 78 na 76 proc.). Rzuca się w oczy wysoka zmienność…
DoubleVerify przejmuje Meetrics, duża globalna akwizycja na rynku pomiaru i analityki mediów…
DoubleVerify Holdings, Inc. (NYSE: DV), operator czołowej światowej platformy software’owej wyspecjalizowanej w pomiarach i analityce mediów cyfrowych, przejmuje Meetrics GmbH, czołową europejska firmę zajmującą się weryfikowaniem…
Hubert Świtalski awansuje na pozycję Meetrics Regional Manager CEE
Hubert Świtalski, Country Manager firmy Meetrics na Polskę, awansuje na stanowisko Regional Manager CEE – odpowiedzialny będzie za rozwój biznesu Meetrics na wszystkich rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
Tylko co druga reklama display trafia ze swoim komunikatem do użytkowników online w zabieganiu…
Wskaźniki widoczności reklam display dalej spadły wraz ze wzrostem popytu na koniec roku. W międzyczasie średni współczynnik widoczności reklam wideo spadł o 2 punkty procentowe, osiągając najniższy poziom w 2020 roku.
Raport Meetrics Q3/2020: w trzecim kwartale spadły wskaźniki widoczności reklamy display i wideo w…
Po bardzo dobrym drugim kwartale, w trzecim kwartale br. formaty reklam display odnotowały gorsze wskaźniki, zarówno w Polsce, jak i w Europie. Również reklamy wideo odnotowały pogorszenie widoczności, w Polsce większe niż w skali Europy -…
Raport widoczności reklam Meetrics: mocniejsze i słabsze formaty reklam w trzecim kwartale 2019 r
Meetrics opublikował kwartalny „Raport widoczności reklam” na temat widoczności reklam na poszczególnych rynkach europejskich, w tym w Polsce. W trzecim kwartale 2019 r. Polska pozostała w środku europejskiej stawki w zakresie reklamy…
Raport Meetrics: widoczność reklam online – Polska poprawia się na europejskim tle, dobre…
Firma Meetrics opublikowała kwartalny raport „Viewability Benchmark Report”, dotyczący widoczności reklam na poszczególnych rynkach europejskich, w tym w Polsce. Wskaźnik Viewability reklam online w Polsce wzrósł już drugi kwartał z rzędu.…
Publicis Media, Lotte Wedel, Metro Advertising, Meetrics i Adtoox – nowi członkowie IAA Polska
Zarząd IAA Polska przyjął w poczet swoich członków kolejne firmy. Do Stowarzyszenia, zasilając Ogólnopolską reprezentację marketerów zasilili dwaj marketerzy, jedna z największych grup reklamowych oraz dwie firmy technologiczne.
Zaproszenie na konferencję IAA Polska pt. „Kierunki i możliwości rozwoju badań mediów – jak…
25 maja br. Nielsen, Kantar, Gemius, Ipsos, Median, Meetrics oraz Krajowa Rada Radiofonii I Telewizji zaprezentują siedem inspirujących propozycji dotyczących kierunków, w jakich będą rozwijać się badania mediów w przyszłości. Organizatorem…