...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Clear Channel wspiera 8. Targi CSR online

Targi CSR

Targi CSR organizowane są co dwa lata przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Clear Channel Poland w roli patrona medialnego i jako wyłączna firma w kategorii outdoor uczestniczy w wydarzeniu po raz drugi. Udzieli wsparcia komunikacyjnego wydarzeniu poprzez udostępnienie nośników reklamy zewnętrznej w wybranych miastach w Polsce.

Cieszmy się na kontynuację współpracy z Clear Channel Poland. To partner rozumiejący wartość CSR, szczególnie zaangażowany w praktyki dotyczące zrównoważonych miast. Dzięki naszej współpracy tematy istotne dla biznesu i społeczeństwa z zakresu CSR i zrównoważonego rozwoju, promowane podczas 8. Targów CSR mają szansę dotarcia do szerokiego grona odbiorców.

Marzena Strzelczak, prezeska, dyrektorka generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu

8. Targom CSR online będzie towarzyszyć część konferencyjna, transmitowana poprzez stronę, profil Facebook,  kanał YouTube . W tej edycji poświęcona środowisku naturalnemu. ,,Środowisko! biznesowe i naturalne” jako hasło 8. Targów CSR ma na celu z jednej strony przypomnienie zależności między biznesem i jego otoczeniem oraz odpowiedzialności środowiska biznesowego za środowisko naturalne. Z drugiej strony pokazuje jak szeroką platformą prezentacji działań społecznych, biznesowych, ekologicznych oraz spotkaniem różnych środowisk będzie wydarzenie Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Jesteśmy dumni, że możemy być patronem medialnym tego wydarzenia. Staramy się wspierać inicjatywy dotyczące zarówno środowiska biznesowego, jak i naturalnego. Działamy na rzecz zrównoważonego rozwoju, idącego w kierunku tworzenia Smart City przyszłości – przyjaznego miejsca do życia mieszkańców. Jednocześnie angażujemy się w różnorodne kampanie społeczne wspierające ochronę środowiska, inicjatywy ograniczające marnowanie żywności, czy profilaktykę zdrowotną.

Michał Kaliński Dyrektor Sprzedaży Clear Channel Poland

Część wystawowa 8. Targów CSR zostanie zaprezentowana na platformie WebEXPO, natomiast profile wystawców udostępnione zostaną na stronie http://odpowiedzialnybiznes.pl/targicsr/wystawcy/. Networking będzie rozwijany w ramach platformy remo.co, umożliwiając w jednym czasie spotkanie i rozmowę uczestnikom Targów.

Targi CSR to największe wydarzenie CSR-owe w Polsce. Organizowane jest od 2005 roku, co dwa lata, przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. W tym roku ze względu na kwestie bezpieczeństwa wydarzenie odbędzie się w formule online. Celem wydarzenia jest prezentacja działań i praktyk firm społecznie odpowiedzialnych, a także usług oferowanych w tym zakresie.


Źródło:  Informacja prasowa Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Kinga Jaworek-Ambroziak objęła stanowisko Head of New Business & Transit Clear Channel Poland

Kinga Jaworek-Ambroziak

Kinga będzie odpowiedzialna za rozwój oferty tranzytowej i budowanie świadomości tegoż produktu wśród obecnych i nowych klientów. Posiada dwudziestoletnie doświadczenie w sprzedaży oraz zarządzaniu projektami, w tym ostatnie 4 lata zajmowała się reklamą tranzytową.

Wierzę, że Jej profesjonalizm i zaangażowanie pozwolą rozszerzyć i zoptymalizować ofertę Clear Channel Poland. Rozumiemy potencjał tego medium, dlatego rozwój reklamy tranzytowej w naszym portfolio jest dla nas bardzo ważny.

Michał Kaliński, Dyrektor Sprzedaży w Clear Channel Poland


Źródło: Informacja prasowa Clear Channel Poland

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Clear Channel Poland prezentuje największy w swoim portfolio zewnętrzny ekran LED

Ekran_Galeria Mokotów_Clear Channel

Ściana LED obsługiwana przez firmę Clear Channel Poland stanowi element rotundy znajdującej się przy głównym wejściu do popularnej warszawskiej galerii. W centrum handlowym o powierzchni 62 tys. m2 zlokalizowanych jest ponad 250 sklepów, lokali usługowych i gastronomicznych, które rocznie odwiedza blisko 13 mln osób. Lokalizacja ekranu od strony ulicy Wołoskiej oraz ronda Unii Europejskiej sprawia, że oprócz klientów Galerii Mokotów, jest on widoczny również dla kierowców, pieszych oraz pasażerów komunikacji miejskiej – autobusów i tramwajów.

Nowoczesna powierzchnia reklamowa oferuje wysoką jakość ekspozycji prezentowanych materiałów. Ekran o wymiarach 18,7 na 7,5 metra zapewnia nie tylko dobrą widoczność z odległości nawet kilkuset metrów, ale także rozdzielczość, pozwalającą zachować dużą szczegółowość obrazu. Dodatkowo nośnik został wyposażony w czujnik, który automatycznie dostosowuje jasność obrazu do warunków zewnętrznych, umożliwiając komfortowy odbiór treści przez widza, niezależnie od pory dnia czy nasłonecznienia.

Sieć digitali w całej Polsce

Ekran w Galerii Mokotów to 14 digital spektakularny w ofercie Clear Channel Poland oraz kolejny zlokalizowany w tym centrum handlowym. Pierwszy nośnik, widoczny z dwóch kondygnacji, znajduje się w strefie luksusowych butików THE DESIGNER GALLERY.

Spektakularne ekrany cyfrowe zapewniają naszym Klientom widoczność i stanowią nowoczesną formę reklamy, która zapada w pamięć. Jest to w pewnym sensie demonstracja siły w lokalizacji, która skupia wartościowych z ich perspektywy konsumentów. Mając na uwadze, że 70 proc. decyzji zakupowych podejmowanych jest w miejscu sprzedaży, nasz nowy nośnik, wpisujący się także w przestrzeń miejską, pozwala zwiększyć dotarcie i prowadzić jeszcze bardziej skuteczne działania reklamowe.

Michał Kaliński, Dyrektor Sprzedaży w Clear Channel Poland

Portfolio Digital OOH firmy Clear Channel Poland obejmuje obecnie 186 ekranów elektronicznych w galeriach handlowych premium oraz sieć nośników City Digital w 66 najlepszych lokalizacjach w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Łodzi i Katowicach.

Dla klientów zainteresowanych prowadzeniem działań reklamowych z wykorzystaniem tego nośnika jest on dostępny od 1 sierpnia br.

Więcej informacji na temat nowego DOOH w ofercie Clear Channel Poland można znaleźć tutaj.


Źródło: informacja prasowa Clear Channel

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Clear Channel Poland częścią największej globalnej kampanii DOOH – #OurSecondChance

Clear Cahnnel kampania DOOH

Stopniowy powrót do przestrzeni miejskiej skłania do refleksji nad tym, jak okres izolacji wpłynął na nasz styl życia. #OurSecondChance stawia pytania o to, czy ludzkości uda się utrzymać takie wartości, jak poczucie wspólnoty czy troska o środowisko, gdy zagrożenie związane z pandemią minie.

Kampania to efekt współpracy międzynarodowej organizacji zrzeszającej firmy reklamy zewnętrznej World Out of Home Organization i brytyjskiej agencji kreatywnej New Commercial Arts. Akcja jest wspierana przez firmy z sektora OOH na całym świecie, które bezpłatnie udostępniły swoje nośniki. Szacunkowa wartość działań reklamowych to 25 mln dolarów. Kampania będzie promowana w Europie, Ameryce Północnej i Południowej, Afryce, Azji, Australii i Oceanii, co czyni #OurSecond Chance jedną z największych inicjatyw branży w historii. Za produkcję i dystrybucję odpowiada firma Grand Visual.

Clear Channel Poland na rzecz lokalnych społeczności

Hasła promujące kampanie #OurSecondChance będą emitowane na wszystkich nośnikach typu City Digital znajdujących się w ofercie Clear Channel Poland. Sieć obejmuje 5 polskich aglomeracji (Warszawa, Kraków, Poznań, Łódź i Katowice).

DOOH to niezwykle skuteczne i jakościowe medium umożliwiające dotarcie do dużej grupy odbiorców, a jednocześnie zainteresowanie ich emitowaną treścią. Rozumiemy potencjał tego narzędzia, dlatego korzystając z naszej sieci City Digital, chcemy mówić o rzeczach ważnych i mających wpływ na społeczności lokalne, w których jesteśmy obecni.

Michał Kaliński, Dyrektor Sprzedaży w Clear Channel Poland

#OurSecondChance to kolejny przykład zaangażowania Clear Channel Poland w akcje związane z obecna sytuacją epidemiologiczną na świecie. Z początkiem marca firma udostępniła swoje nośniki na potrzeby działań informacyjnych Narodowego Funduszu Zdrowia (NFZ). We współpracy z artystą i grafikiem Pawłem Sadajem zainicjowała, także autorską kampanię #ZostajemyWDomu dla Was, emitowaną na citylightach i digitalach miejskich Clear Channel Poland w 8 polskich miastach.


Źródło: informacja prasowa Clear Channel 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF