...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Danuta Breguła dołącza do newonce.media – pokieruje strategią biznesową i subskrypcyjną

Danuta Bregula

Danuta Breguła wiosną odeszła z Agory, w której z sukcesami zajmowała się strategią subskrypcji “Gazety Wyborczej”. Zostawiła po sobie bazę 260 tysięcy subskrybentów.

newonce to imponujący i absolutnie najświeższy projekt w polskich mediach w ostatnich latach. Do dołączenia przekonały mnie elektryzująca marka, niezwykle ambitny plan zespołu, multimedialność oraz solidna wartość oferty programowej i produktowej, która rośnie z dnia na dzień w niespotykanym tempie. Jestem przekonana, że dzięki konsekwentnemu stawianiu społeczności w centrum swoich działań, marka newonce dojrzała do wprowadzenia płatnego modelu. Wierzę w jego sukces i z przyjemnością wesprę newonce swoim doświadczeniem, pomysłami i relacjami z najbardziej innowacyjnymi mediami w świecie subskrypcji.

Danuta Breguła, Business Development and Membership Strategy Director w newonce.media

Transformacja, którą rozpoczniemy jesienią, to z pewnością największy piwot w historii marki newonce. Świadomi światowych trendów i nieuniknionych przeobrażeń świata medialnego, zdecydowaliśmy się na tzw. ruch wyprzedzający. Wypływamy na nieznane nam wody, ale robimy to bez strachu, bo statkiem kierować będzie osoba, do której mamy ogromne zaufanie i której kompetencje cenimy najwyżej. Danuta stoi za największym jak dotąd sukcesem subskrypcyjnym w polskich mediach, więc fakt, że do nas dołącza, traktujemy jako ogromną szansę, fantastyczne wyróżnienie oraz potwierdzenie wartości, którą chcemy zaproponować naszym odbiorcom.

Michał Michalski, CEO newonce.media

Danuta Breguła w ostatnich latach była kluczową menadżerką odpowiadającą za transformację cyfrową Wyborcza.pl (Agora SA) i zbudowanie społeczności 260 000 subskrybentów “Wyborczej” w internecie na koniec 2020 roku. Od 2014 zajmowała się uruchomieniem i rozwojem modelu subskrypcyjnego i pracujących nad nim zespołów, kolejno w rolach kierowniczki rozwoju biznesu, dyrektorki strategii digital i dyrektorki strategii subskrypcyjnej. W 2020 roku osiągnięcia na polu subskrypcyjnym zostały uhonorowane branżową nagrodą WAN-IFRA w kategorii Best Paid Content Strategy in Europe. Również w 2020 Danuta Breguła odpowiadała za udział “Wyborczej” w prestiżowym, 9-miesięcznym programie GNI Subscription Lab organizowanym przez Financial Times, Google i International News Media Association. W ciągu ostatnich dwóch lat ukończyła kursy dla menadżerów zajmujących się przemianą cyfrową mediów na Uniwersytecie w Oxfordzie i w Poynter Institute na Florydzie, a także jeden z najlepszych programów rozwoju przywództwa w Europie Leadership Academy for Poland w Center for Leadership.

W skład rozbudowywanego zespołu kierowanego przez Bregułę wchodzą również Maciej Orłowski (Product Owner), Adrian Lewtak (Lead Product Analyst, również dołączył do newonce.media w lipcu br.), Przemek Krawczyk (Project Manager) oraz Michał Michalski (CEO).

Zmianę modelu biznesowego grupa newonce zapowiada już od paru miesięcy, kiedy to wystartował realizowany przez firmę cykl contentowy poświęcony płatnym mediom oraz konsultacje z użytkownikami. Od lipca działania te zostaną zintensyfikowane. Za paywallem newonce chce zamknąć treści premium: artykuły nie-newsowe, podcasty (których słuchalność przekroczyła milion odtworzeń miesięcznie) oraz wideo – zarówno w łączącej portal newonce.net i internetowe newonce.radio platformie newonce jak i w newonce.sport. Od jesieni ubiegłego roku obie te platformy mają swoje – dostępne w Google Play i App Store – aplikacje, które pobrano odpowiednio 200 000 (newonce) i 15 000 (newonce.sport) razy. W tej pierwszej platformie konta założyło ponad 30 000 użytkowników. Grupa newonce dociera miesięcznie do ponad miliona unikalnych użytkowników miesięcznie, poza mediami digitalowymi wydaje też drukowany półrocznik o nazwie newonce.paper (właśnie ukazał się jego dziewiąty numer) oraz ma stacjonarny newonce.bar zlokalizowany w centrum Warszawy.


Źródło: newonce

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

newonce.sport z aplikacją mobilną

newonce.sport

Nowa aplikacja to przede wszystkim ukłon w stronę użytkowników, którzy na sport patrzą przekrojowo. Daje ona możliwość personalizacji wyświetlanych treści i jako jedyna na rynku podaje je w tak zróżnicowany i przenikający się sposób. Fani sportu znajdą w niej artykuły, autorskie treści wideo, audycje on air nadawane w ramach pasma sportowego newonce.radio oraz treści audio on demand – podcasty. Ważnym aspektem jest także użyteczność oraz łatwość nawigacji, na te funkcjonalności położony został duży nacisk podczas prac technologicznych. Istotnymi ficzerami są możliwość obserwacji ulubionych autorów, bez względu na rodzaj contentu, jaki jest przez nich tworzony, oraz zapisywania treści na później, co znacznie wydłuża ich cykl życia.

Zdajemy sobie sprawę z tego, jak konkurencyjny jest rynek treści sportowych w Polsce. Od początku istnienia portalu z założenia nie byliśmy newsowi i nie na tym chcieliśmy budować nasz wyróżnik rynkowy. Mamy świadomość, że ilość i długość podawanych przez nas treści jest naprawdę duża. Dlatego też, słuchając komentarzy użytkowników, chcieliśmy w możliwie prosty i przejrzysty sposób przeprowadzić ich przez świat newonce.sport.

Piotr Pietrzak, Business Owner projektu

Pionierskość i otwartość na odważne decyzje biznesowe od zawsze były w DNA newonce.media. Dlatego też przyglądamy się bardzo poważnie możliwości przekształcenia newonce.sport w płatny serwis subskrypcyjny. Jesteśmy przekonani, że odbiorca jakościowych treści w obszarze sportu, oferowanych przez naszą platformę, jest przygotowany na tego typu rozwiązanie. Chcemy być gotowi na drugi kwartał 2021 roku, aby pełną użyteczność zaproponować subskrybentom w trakcie zbliżających się piłkarskich mistrzostw Europy oraz igrzysk olimpijskich.

Michał Michalski, CEO newonce.media

Platforma, podobnie jak bliźniacza aplikacja newonce – która została zainstalowana już na ponad 150 000 urządzeń – stworzona została przez EL Passion, agencję tworzącą produkty cyfrowe, która specjalizuje się w projektowaniu UX/UI oraz tworzeniu aplikacji mobilnych i internetowych. Po stronie newonce Product Ownerem projektu jest Maciej Orłowski.

Aplikacja newonce.sport od wtorku 24 listopada jest do pobrania w wersjach na Android i iOS w sklepie Google Play i Apple Store. Serwis web niezmiennie znajduje się pod adresem newonce.sport.


Źródło: informacja prasowa newonce.media

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Portal newonce.net i internetowe newonce.radio połączyły się w jedną platformę

newonce

W nowej platformie odbiorca ma wygodny i intuicyjny dostęp do całego contentu tworzonego przez portal newonce.net i internetowe newonce.radio w jednym miejscu. Mowa tutaj o treściach pisanych, wideo, podcastach i radiu live.

Bez wytchnienia tworzymy ogromne ilości contentu, w skali miesiąca są to setki artykułów i godzin podcastów oraz dziesiątki materiałów wideo. Zainteresowany ich konsumpcją odbiorca musiał dotychczas odwiedzać różne miejsca. „Nowy newonce” to przede wszystkim wygoda – wygoda dostępu do treści i ich porządkowania na własny użytek.

Michał Michalski, CEO newonce.media

Użytkownicy, którzy zdecydują się na założenie darmowego konta, mają możliwość personalizowania feedu treści pod kątem własnych zainteresowań, obserwowania ulubionych audycji, redaktorów czy autorów podcastów, mogą również zapisywać wybrane materiały na później. Zalogowani użytkownicy mają również możliwość wyboru trybu wyświetlania – dark mode lub light mode – oraz komentowania pozycji z bazy muzycznej. Ta ostatnia funkcjonalność to kolejna nowość. Baza muzyczna składa się z ponad 10 milionów rekordów (artystów i wydawnictw) oraz jest stale uzupełniana o bieżące wydania.

Platforma powstała w partnerstwie z EL Passion – agencją tworzącą produkty cyfrowe, która specjalizuje się w projektowaniu UX/UI oraz tworzeniu niestandardowych aplikacji mobilnych i internetowych.

Wymyślona przez nas platforma zakładała zbudowanie złożonego i uniwersalnego rozwiązania, zintegrowanego z kilkoma zewnętrznymi bazami danych. „Pod maską” musiało wydarzyć się naprawdę sporo – od migracji ponad 7000 jednostek contentowych z dotychczasowych serwisów, przez integrację z platformą do nadawania radia i naszym hubem podcastowym, aż po zautomatyzowanie budowy bazy muzycznej oraz powiązanie tych rekordów z wcześniej wspomnianymi treściami (artykuły, podcasty, wideo). Dzięki wypracowanemu razem z EL Passion agile’owemu podejściu do budowania produktu, możemy sprawnie dalej rozwijać to medium i już w następnych tygodniach wypuszczać w świat kolejne funkcjonalności, zaplanowane na naszej roadmapie.

Maciej Orłowski, Product Owner newonce odpowiedzialny za projekt nowej platformy

Portal newonce.net i internetowe newonce.radio łączą się w jeden organizm, natomiast każde z mediów zachowuje swoje kanały social media (łącznie ponad 120 000 fanów na Facebooku i 120 000 śledzących na Instagramie). Partnerem strategicznym platformy jest marka Samsung, która obecna jest w kanałach newonce jako mecenas audycji radiowych (m.in. programu “Tygodnik” Agnieszki Szydłowskiej) i działań contentowych.

Partnerstwo Samsung i newonce to efekt wyznawania podobnych wartości. Taka współpraca pozwala nam wspólnie zmieniać zastany porządek, a to lubimy bardzo. Platforma newonce to coś, czego jeszcze na taką skalę nie było na polskim rynku, mocno kibicujemy takim pionierskim pomysłom.

Magdalena Sielachowicz-Nowakowska, Head of Marketing, Samsung

Bliźniacza platforma powstaje dla newonce.sport (portal sportowy, który wystartował w styczniu tego roku), jej premiera przewidziana jest na koniec listopada.


Źródło: Informacja prasowa newonce.media

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Samsung partnerem strategicznym newonce.net i newonce.radio w rozwoju nowej platformy

newonce Samsung

Współpraca newonce.media z marką Samsung trwa od kilku lat, a ogłoszone partnerstwo jest ukoronowaniem wspólnego wysiłku stworzenia funkcjonalnej, nowoczesnej platformy komunikacji z pokoleniem konsumentów kultury wielkomiejskiej.

Nowa platforma (web + aplikacje mobilne) połączy dwa dotychczasowe streamy komunikacyjne – treści tekstowe i wideo tworzone przez portal newonce.net oraz newonce.radio nadające w formule live i dysponujące bazą tysięcy godzin podcastów.

Współpraca z grupą newonce to nie tylko szansa i świetne miejsce do pokazania technologicznych możliwości naszych sprzętów, lecz także strategiczna praca nad dostarczaniem i tworzeniem jakościowego miejsca dla wymagającej, młodej, dynamicznej grupy odbiorców, którzy mierzą wysoko i jeszcze wyżej!

Magdalena Sielachowicz-Nowakowska, Head of Marketing Samsung Electronics Polska

Partnerstwo newonce x Samsung jest najważniejszym biznesowym przedsięwzięciem w naszej 5-letniej historii. Szczególnie zadowoleni jesteśmy z wypracowanego wspólnie modelu współpracy oraz faktu, że doszło do niej w tak trudnym dla branży reklamowo-mediowej czasach.

Michał Michalski, CEO newonce.media

Premiera nowej platformy przewidziana jest na październik tego roku. Na ekranie powitalnym aplikacji mobilnych widnieć będzie logo/napis fueled by Samsung.

Analogiczna platforma powstaje dla newonce.sport (portal sportowy, który wystartował w styczniu tego roku), a taki model strategicznego partnerstwa z markami będzie rozwijany w przyszłości.


Źródło: informacja prasowa newonce

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Paula Gurgul objęła stanowisko Account Director w grupie newonce.media

Paula Gurgul, fot. Oskar Szdzuij

Do jej obowiązków należeć będzie prowadzenie zespołu project managerów i media plannerów odpowiedzialnych za produkcję oraz komunikację kampanii realizowanych dla marek. Zadaniem Gurgul będzie ocena potencjału komercyjnego projektów, przewodzenie procesowi pracy z klientem i nadzór nad realizacją kampanii. Stanowisko Account Director powstało w wyniku konsekwentnego rozwoju struktur agencyjnych wewnętrz newonce.media.

newonce to niezwykle ciekawy i dynamicznie rozwijający się koncept, który przez ostatnie lata bardzo mocno rozszerzył swoje działania, stając się jedynym w swoim rodzaju hubem kreatywnym. Hubem, w którym w unikalny sposób łączą się kompetencje komunikacyjne oraz mediowe. Czuję, że to będzie dla mnie super doświadczenie i ciekawa odmiana po pracy w agencjach reklamowych.

Paula Gurgul 

Paula Gurgul w branży reklamowej pracuje od 7 lat, doświadczenie zbierała zarówno w dużych agencjach sieciowych (Leo Burnett, DDB, Young&Rubicam, Ogilvy), jak i w mniejszych agencjach reklamowych, do newonce.media przeszła z 2012 agency. Prowadziła projekty ATL, digital, social oraz niestandardowe dla takich marek jak m.in. Samsung, Orange, T-Mobile, Danone, Żywiec Zdrój, Philips czy The Coca Cola Company.

Dołączenie do nas Pauli to kolejny krok w stronę jeszcze większej profesjonalizacji naszych struktur. Jako newonce.media jesteśmy gotowi obsługiwać nie tylko briefy mediowe, ale też te stricte agencyjne, wymagające określonych procesów i standardów. Bardzo się cieszę, że Paula zgodziła się pokierować tą częścią naszego biznesu.

Michał Michalski, CEO newonce.media

***

newonce.media to grupa mediowa, którą tworzą dwa portale: popkulturowy newonce.net i sportowy newonce.sport, internetowe newonce.radio, drukowany newonce.paper oraz zlokalizowany w centrum Warszawy newonce.bar.


Źródło: informacja prasowa newonce.media

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF