E-grocery Pora na Pola rozwija zespół sprzedaży i marketingu

Wojtek Osiński, Aleksandra Dębska i Michał Owsianowski

Internetowy targ naturalnego jedzenia, Pora na Pora zwiększa kompetencje w obszarze komunikacji i e-commerce. Do firmy dołączył ostatnio Wojtek Osiński (Taste Poland, d. Nestlé). Zespół zasilili także: Aleksandra Dębska jako Brand Manager i Michał Owsianowski, odpowiedzialny za Performance Marketing. Od pół roku markę Pora na Pola wspiera również agencja adCookie.

Pora na Pola (Poranapola.pl) to spożywczy e-commerce, który dostarcza świeże, starannie wyselekcjonowane produkty od 90 rolników i wytwórców żywności rzemieślniczej do e-klientów w całej Polsce. Spółka ma na swoim koncie trzy rundy finansowania promowane przez crowdfunding udziałowy. W 2023 roku planuje debiut na NewConnect.

Adrian PiwkoSkutecznie wykorzystaliśmy rynkowe momentum w lockdownie, by złapać wiatr w żagle. Teraz prężnie rozwijamy serwis i bazę e-klientów przez wdrażanie innowacji technologicznych i doskonalenie kompetencji w e-commerce. Pomaga w tym mocny zespół, który w ostatnim kwartale podwoił moce. Wojtek, Aleksandra i Michał to osoby z wizją, energią i solidnym doświadczeniem. Wierzą w nasz biznes, dlatego nie tylko wspierają spółkę jako menedżerowie, ale także zostali akcjonariuszami Pora na Pola.

Adrian Piwko, założyciel i prezes firmy

Stanowisko Head of Marketing & Sales w Pora na Pola objął Wojtek Osiński, ekspert i doświadczony marketer w obszarze marketingu i sprzedaży żywności. Ostatnio odpowiadał za marketing w Givaudan Polska. Wcześniej przez 20 lat związany był z Nestlé. W Polsce jako szef Działu Confectionery rozwijał biznes słodyczowy i takie marki, jak Princessa, Lion czy Kit Kat. Kierował też działem marketingu WINIARY odpowiadając za strategię portfolio i działania komunikacyjne. W krajach bałtyckich zajmował się komunikacją marketingową Maggi czy Nescafé. Od 8 lat popularyzuje polską turystykę kulinarną przez blog TastePoland.pl. Jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Turystyki Kulinarnej.

Aleksandra Dębska to nowy Brand Marketing Manager w Pora na Pola. Specjalizuje się w kreowaniu marek związanych z rynkiem eko i wellness oraz kompleksowym zarządzaniu ich rozwojem. Była co-founderką i szefem marketingu Miamiko, a także współzałożycielką i CEO firmy Cosmic Pantry. Zajmuje się stroną kreatywną i marketingową, w tym digitalową projektów. Przepisami na zdrowe życie i odżywianie dzieli się na swoim blogu Wellspace.pl.

Nowo utworzone stanowisko Performance Marketing Managera właśnie objął Michał Owsianowski. Z branżą ekożywności związany od 2016 roku, zdobywał doświadczenie na stanowiskach marketingowych w dwóch firmach e-grocery. Przez ponad 4 lata związany był z Agorą i Wirtualną Polską jako opiekun klienta w działach sprzedaży. Od 2017 roku tworzy ChoinkaOnline.pl – e-commerce z dostawą choinek od lokalnych dostawców do domów i firm w aglomeracji warszawskiej. Projekt urósł w tym czasie o prawie 1000%.

Od wiosny 2021 roku partnerem strategicznym Pora na Pola w obszarze digital marketingu jest agencja adCookie. Współpraca obejmuje kompleksowe wsparcie dla marki w zakresie marketingu internetowego, w tym realizację strategii wzrostu spółki, prowadzenie analityki e-commerce, kreację i egzekucję kampanii online, marketing automation czy SEO.

Adrian Piwko, CEO Pora na Pola jest laureatem 10. edycji rankingu 50. Najbardziej Kreatywnych w Biznesie.


Źródło: Pora na Pola

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF