Tag
millenials
Ostatnie kontrowersje wokół Tik Toka związane z naruszaniem prywatności i blokowaniem tej aplikacji przez Indie, Hong Kong czy może niebawem USA – pozwalają zakładać nadchodzące zmiany w lokowaniu budżetów reklamowych.
Wideo i chatbot, czyli jak rekrutować pokolenie Z
Jak zatrudniać generację urodzoną w cyfrowym świecie, wychowaną wśród dźwięków przychodzących wiadomości i z kamerą w kieszeni?
Pokolenie Z kupuje, czyli najważniejszy kontakt z marką
Zwykła reklama to za mało, aby zainteresować ofertą najmłodszych konsumentów. Najważniejsze jest prowadzenie z nimi stałego dialogu i budowanie wiarygodnego przekazu. W komunikacji do tej grupy zdecydowanie lepiej sprawdzą się influencerzy…
Millenialsi napędzają rynek dóbr luksusowych
Wzrost rynku dóbr luksusowych o 2-4 procent w 2017 r. dzięki poprawie spożycia w Chinach, turystyce i rosnącemu zaufaniu konsumentów w Europie przewiduje Bain & Company. W dalszej perspektywie kluczowe znaczenie będzie miało…
Teen marketing – jak komunikować się z pokoleniem digital natives?
DDOB (Daily Dose of Beauty) platforma społecznościowa dla influencerów zrzeszająca ponad 12 tysięcy młodych liderów opinii: blogerów, youtuberów i instagramowiczów – przedstawicieli Pokolenia Z i Millenialsów – jedna ze spółek z grupy…
Kim są polscy Millenialsi? INFOGRAFIKA
Millenialsi, czyli pokolenie Y, to dziś 11 milionów Polaków. Jacy są, jakie wybierają produkty, czy są lojalnymi klientami - dowiecie się z poniższej infografiki.