...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Polska aplikacja od Immersion VR zdobyła statuetkę w konkursie ADC Awards

Immersion VR

Kosmiczna aplikacja Mission To Mars AR od Immersion VR – działającej globalnie polskiej firmy VR/AR, znalazła się w gronie triumfatorów 100. edycji Konkursu ADC Awards, w którym została wyróżniona w kategorii Interactive. Piotr Baczyński, CEO Immersion VR jest laureatem 10. edycji rankingu 50. Najbardziej Kreatywnych w Biznesie.

Piotr-Baczynski-CEO-Immersion-VRJestem dumny z tego, że niezależni eksperci docenili naszą pracę. Wyróżnienie Art Directors Club i otrzymanie statuetki to duża nobilitacja i zachęta do dalszego działania. Natomiast nie zwalniamy tempa i postaramy się dalej zaskakiwać naszych odbiorców, tworząc nowe projekty oparte o rozszerzoną i wirtualną rzeczywistość.

Piotr Baczyński, prezes zarządu Immersion VR

Mission To Mars AR to aplikacja w formie interaktywnej gry edukacyjnej, która składa się z siedmiu doświadczeń, poprzez które użytkownik może poznać Marsa, odkryć jego powierzchnię, a także wziąć udział w starcie amerykańskiego łazika Perseverance i pokierować jego lądowaniem na Czerwonej Planecie. Bezpłatna aplikacja dostępna jest do pobrania w sklepach Apple App Store i Google Play.

Aplikacja wykorzystuje technologię rozszerzonej rzeczywistości (AR), by przybliżyć użytkownikowi szczegóły misji. Dzięki realistycznym doświadczeniom AR, każdy może polecieć kosmicznym helikopterem Ingenuity, wystrzelić rakietę Atlas V, umieścić w swoim mieszkaniu realistycznych rozmiarów marsjański łazik, czy przenieść się na powierzchnię Czerwonej Planety za pomocą trójwymiarowego portalu, żeby skoczyć w przyszłość.

Mission To Mars AR zawiera również ogrom materiałów edukacyjnych przygotowanych we współpracy z NASA. Narodowa Agencja Aeronautyki i Przestrzeni Kosmicznej udostępniła spółce materiały potrzebne do wiernego odwzorowania misji na Marsa. Ponadto aplikacja jest częścią promocji filmu dokumentalnego Making Tracks On Mars, wyprodukowanego przez Smithsonian Channel, a także zawiera quizy oraz szereg zdjęć dostarczonych także przez Smithsonian Channel, NASA oraz Smithsonian Institution (amerykańską organizację zrzeszającą najbardziej rozpoznawalne muzea na świecie, np. National Air and Space Museum).

Wyróżnienie przyznane przez Art Directors Club to nie jedyne pozytywne przyjęcie polskiej aplikacji.

Piotr-Baczynski-CEO-Immersion-VRW kwietniu br. nasza aplikacja MISSION TO MARS AR otrzymała nominację do Webby Awards. Sama nominacja była już dla nas wielkim wyróżnieniem. Nasz produkt znalazł się w ścisłej czołówce projektów prestiżowego konkursu organizowanego przez International Academy of Digital Arts and Sciences. Otrzymaliśmy też nominację do prestiżowych nagród Apple Design Awards, jako jeden z bardzo niewielu projektów z całego świata.

Piotr Baczyński, prezes zarządu Immersion VR

Mission To Mars AR jest drugim kosmicznym projektem w historii Immersion VR. Wcześniej spółka stworzyła aplikację mobilną Apollo’s Moon Shot, która prezentowała wszystkie etapy historycznej misji na Księżyc. Wspomniana produkcja także zdobyła uznanie na całym świecie. Otrzymała nominacje do nagród EMMY, Webby oraz SXSW.

Obie aplikacje realizowane były na zlecenie Smithsonian Channel.

Zgłoś się do 11. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie: https://brief.pl/kreatywni/zgloszenia/


Źródło: Immersion VR

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Aplikacja MISSION TO MARS AR Immersion VR nominowana do Webby Awards!

Mission To Mars AR

Kosmiczna aplikacja MISSION TO MARS AR, dedykowana misji na Marsa, otrzymała nominację do Webby Awards, międzynarodowej nagrody przyznawanej corocznie przez International Academy of Digital Arts and Sciences. Twórcą projektu jest Immersion VR, jedno z najbardziej doświadczonych studiów VR/AR na świecie. Aplikacja ubiega się o wyróżnienie w kategorii Edukacja. Piotr Baczyński, CEO Immersion VR jest laureatem 10. edycji rankingu 50. Najbardziej Kreatywnych w Biznesie.

Cieszymy się, że nasze projekty spotykają się z coraz większym uznaniem za granicą. MISSION TO MARS AR to kolejna aplikacja Immersion, która otrzymuje nominację do prestiżowej nagrody Webby. Co więcej, był to rekordowy rok dla organizatorów, podczas którego otrzymali aż 13 500 zgłoszeń z ponad 70 krajów z całego świata. Tym większym powodem do zadowolenia jest to, że MISSION TO MARS AR znalazł się w ścisłej czołówce projektów w tak konkurencyjnym roku i może teraz walczyć o najwyższe laury.

Piotr Baczyński, prezes zarządu Immersion

MISSION TO MARS AR składa się z siedmiu doświadczeń, poprzez które użytkownik może poznać Marsa, odkryć jego powierzchnię, a także wziąć udział w starcie amerykańskiego łazika Perseverance i pokierować jego lądowaniem na Czerwonej Planecie. Aplikacja dostępna jest bezpłatnie w sklepach Apple App Store i Google Play.

Aplikacja wykorzystuje technologię rozszerzonej rzeczywistości by przybliżyć użytkownikowi szczegóły misji. Dzięki realistycznym doświadczeniom AR, może on m.in polecieć marsjańskim dronem, umieścić w swoim mieszkaniu realistycznych rozmiarów łazik, czy przenieść się na powierzchnię czerwonej planety za pomocą trójwymiarowego portalu. MISSION TO MARS AR zawiera również ogrom materiałów edukacyjnych przygotowanych we współpracy z NASA. Narodowa Agencja Aeronautyki i Przestrzeni Kosmicznej udostępniła spółce materiały potrzebne do wiernego odwzorowania misji na Marsa. Aplikacja jest częścią promocji filmu dokumentalnego MAKING TRACKS ON MARS, wyprodukowanego przez Smithsonian Channel.

MISSION TO MARS to drugi kosmiczny projekt Immersion VR. Wcześniej spółka stworzyła aplikację mobilną APOLLO’S MOON SHOT, która prezentowała wszystkie etapy historycznej misji księżycowej. Produkcja zdobyła uznanie na całym świecie i otrzymała nominacje do nagród EMMY, Webby oraz SXSW.

Obie aplikacje realizowane były na zlecenie Smithsonian Channel.

Zgłoś się do 11. edycji konkursu 50. Najbardziej Kreatywnych w Biznesie: https://brief.pl/kreatywni/zgloszenia/


 Źródło: Immersion VR

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Immersion VR autorem innowacyjnej aplikacji MISSION TO MARS AR

Lądowanie Perseverance na Marsie

Immersion VR, polskie studio VR/AR realizujące projekty dla globalnych marek, prezentuje innowacyjny projekt w rozszerzonej rzeczywistości (AR), umożliwiający eksplorację Marsa. Aplikacja spółki – MISSION TO MARS AR – jest częścią promocji filmu dokumentalnego wyprodukowanego przez Smithsonian Channel, dotyczącego lądowania Perseverance na Czerwonej Planecie. Łazik zakończy swoją międzyplanetarną podróż 18 lutego. Kilka dni wcześniej premierę będzie miał telewizyjny dokument – MAKING TRACKS ON MARS. Piotr Baczyński, prezes zarządu Immersion VR został wyróżniony trzykrotnie w rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

Głównym elementem stworzonej przez nas aplikacji są interaktywne doświadczenia wykorzystujące technologię rozszerzonej rzeczywistości. Każde z nich przedstawia inny element tegorocznej misji na Marsa – od startu, poprzez lądowanie, aż po wizję przyszłej kolonizacji planety. Aplikację uzupełniają ciekawe informacje dotyczące historii wypraw na Marsa wraz ze zdjęciami i materiałami video dostarczonymi przez Smithsonian Channel.

Piotr Baczyński, prezes zarządu spółki Immersion VR

Łazik Perseverance
Źródło: InnerValue Investor Relations

Łazik Perseverance wystartował na Marsa w lipcu 2020 r. Wyczekiwane przez cały świat lądowanie pojazdu zostało zaplanowane na 18 lutego. Celem lotu jest eksploracja geologicznego zróżnicowania Czerwonej Planety, poszukiwanie oznak dawnego życia marsjańskiego oraz zebranie próbek skał. Łazik prześle też na Ziemię informacje o składzie mineralogicznym powierzchni Marsa. 14 lutego na Smithsonian Channel, premierę będzie miał telewizyjny dokument – MAKING TRACKS ON MARS, klip video z filmu dostępny będzie także w aplikacji Immersion VR.

Prace nad konceptem aplikacji rozpoczęły się we wrześniu ub. roku. To drugi projekt, który robimy we współpracy ze Smithsonian Channel – poprzedni, poświęcony misjom na Księżyc Apollo’ s Moon Shot AR został nominowany do nagrody EMMY, Webby czy SXSW. Każdy z elementów aplikacji był konsultowany z NASA oraz ze Smithsonian Institute – państwową organizacja ze Stanów zrzeszającą najbardziej rozpoznawalne Muzea na świecie, w tym Air and Space Museum w Waszyngtonie.

Bartosz Rosłoński, członek zarządu Immersion VR

Od 12 lutego aplikację MISSION TO MARS AR można pobrać bezpłatnie w sklepach Apple App Store i Google Play.

Smithsonian Channel z założenia tworzy dużo treści edukacyjnych i popularnonaukowych, chce docierać do ludzi, którzy interesują się historią i otaczającym nas światem. Sama aplikacja ma również promować film dokumentalny i ma być celebracją tego dużego i przełomowego pod kątem technologicznym wydarzenia.

Bartosz Rosłoński, członek zarządu Immersion VR

Myślę, że podróże w kosmos są marzeniem człowieka odkąd spojrzał w gwiazdy. Do dzisiaj stopa człowieka stanęła na razie tylko na Księżycu Ziemi. Ale w satelity, sondy i łaziki latają dużo dalej. Mars to drugi w Układzie Słonecznym obiekt, w którego stronę wysyłano sondy. Pierwsza próba nastąpiła ponad 70 temu. To w 1960 roku ZSRR wysłało w stronę Marsa swoją sondę Marsnik. Amerykański Mariner 2 przeleciał obok Wenus. Potem Związek Radziecki i Stany Zjednoczone wysłały kilkanaście orbiterów, lądowników i łazików. Ostatnia misja NASA to InSight – lądownik przygotowany przez Jet Propulsion Laboratory, przy współpracy z francuską agencją CNES i niemiecką DLR. Mechanizm udarowy penetratora – nieoficjalnie zwany „Kretem” – został wykonany przez inżynierów z Centrum Badań Kosmicznych PAN i firmy Astronika z Polski. Niestety misja nie zakończyła się wysłaniem próbek na Ziemię. 18 lutego ląduje kolejny łazik – Perseverance – ma on za zadanie pobrać próbki z krateru Jezero. 

Jeżeli zastanawiacie się czemu usilnie staramy się dotrzeć na Marsa i pobrać próbki, to mamy na to odpowiedź. Po pierwsze biznes – pierwiastki ziem rzadkich. Jeżeli okaże się, że można stosunkowo niedrogo dotrzeć do nowego, być może zasobnego złoża drogich i niezbędnych w rozwoju innowacyjnym pierwiastków, ten kto tego uczyni stanie się bardzo bogaty. Można to porównać do nowej gorączki złota, albo odkrycia złóż ropy naftowej. Druga kwestia to znalezienie miejsca, gdzie można żyć – poza Ziemią. Porównałbym to do siedziby zastępczej korporacji. Każdy kto pracował w biurze bezpieczeństwa banku wiem o czym mówię. 
Perseverance nie ma niestety polskiego kreta, ale polskie studio – Immersion VR stworzyło aplikację – MISSION TO MARS AR – część filmu dokumentalnego wyprodukowanego przez Smithsonian Channel, dotyczącego lądowania łązika na Czerwonej Planecie.

 

Bartosz Sokoliński, Dyrektor Zarządzający  Ds. Innowacji i Technologii w Agencji Rozwoju Przemysłu


Źródło: Immersion VR

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF