Tag
mobile
Agencja mediowa Zenith obniżyła prognozę wzrostu polskiego rynku reklamowego w 2019 roku z 3,9% na 3,1%, czyli zdecydowanie poniżej prognoz dynamiki PKB. Globalne wydatki na reklamę wzrosną w tym roku o 4,4%, a ich suma zamknie się w kwocie…
Reklamę czekają zmiany. Technologia 5G oznacza rewolucję.
Popularyzacja wideo, wzrost znaczenia analityki danych oraz rozszerzona rzeczywistość – to główne oczekiwania konsumentów wobec branży reklamowej w kontekście nadchodzącej rewolucji telekomunikacyjnej związanej z wejściem na rynek sieci 5G.…
Turyści 2019. Spicy Mobile prezentuje raport dotyczący branży turystycznej
Wydatki branży turystycznej na reklamę cyfrową wyniosły w ubiegłym roku około 179 mln złotych, z czego co najmniej ¼ mogła zostać przeznaczona na mobile – czytamy w najnowszym raporcie „Turyści 2019” przygotowanym przez agencję marketingu…
Wydatki na reklamę mobilną gonią ruch
W 2018 r. liczba użytkowników urządzeń mobilnych po raz pierwszy w historii przekroczyła liczbę użytkowników PC . Wzrosły także o 35% wydatki na reklamę mobilną. Mimo to, dysproporcja między wielkością ruchu a wysokością wydatków pogłębia…
Noc Muzeów w Warszawie – dane ze smartfonów pozwalały na ominięcie największych kolejek
W ubiegłą sobotę w całej Polsce miało miejsce coroczne święto kultury – Noc Muzeów. Tegoroczna edycja wydarzenia była wyjątkowa, ponieważ po raz pierwszy uczestnicy mieli możliwość śledzenia na bieżąco stanu kolejek przed dziesięcioma…
Mobile first – plusy i minusy posiadania smartfona, czyli co łączy seksting i podróże.
Czas nieustannie gna do przodu. Od momentu wynalezienia pierwszego telefonu minęło prawie 150 lat. Wynalazek ewoluował tak bardzo, że dziś zastępuje wiele innych urządzeń takich jak aparat, kalendarz, kalkulator a przede wszystkim narzędzie…
Nowy raport na rynku: BIG DATA & MOBILE
Agencja marketingu mobilnego Spicy Mobile prezentuje raport BIG DATA & MOBILE poświęcony wykorzystaniu danych w marketingu mobilnym. To pierwsza tak obszerna publikacja na rynku polskim dotycząca analityki i szeroko rozumianej tematyki…
Jak tworzyć dobry content na mobile?
Kiedy rynek jest przesycony treścią, a odbiorca tonie w różnej jakości contencie, elementem który wyróżni markę jest strategia. Liczy się jej holistyczne ujęcie, a nie jednorazowa kampania i kilka postów w social media. Kluczem do dobrej…
Poradnik Senuto – jak zoptymalizować stronę pod urządzenia mobilne?
W marcu, Google poinformował na swoim oficjalnym blogu o stopniowym migrowaniu witryn do indeksu mobilnego. Oznacza to, że wyniki wyszukiwania organicznego zostaną z czasem ujednolicone na wszystkich urządzeniach w oparciu o Mobile-First…
Mobile i programmatic – duet doskonały?
Rynek mobile programmatic rośnie w bardzo szybkim tempie i zyskuje coraz większą popularność. Trzeba jednak wiedzieć, jak skutecznie przeprowadzać kampanie z zastosowaniem zaawansowanej technologii oraz danych, tak aby w pełni wykorzystać…