Tag
mobile
Narzędzia marketingu mobilnego coraz częściej i coraz szerzej wykorzystywane są w działalności biznesowej. Dzieje się tak, ponieważ to bardzo bezpośredni kanał komunikacji z klientami, którzy nie wyobrażają sobie życia bez swoich telefonów…
Aplikacje zakupowe walczą o klienta
Niemal co drugi użytkownik ma zainstalowaną na swoim telefonie lub tablecie choć jedną aplikację zakupową. Z drugiej strony, jak pokazują wyniki analizy Just Run App oraz Spicy Mobile, wydawcy inwestujący w m-commerce muszą mocno walczyć o…
Współczesny konsument – przed tv z telefonem w ręku
Ponad 90 proc. polskich internautów w czasie bloków reklamowych w telewizji korzystało ze smartfona. Jedna trzecia przeglądała w tym czasie aplikacje społecznościowe, a co piąta osoba grała w gry. Co jeszcze wiemy o jakości kontaktu z…
Millennialsi szukają pracy w telefonie
Nowe pokolenia pracowników są niecierpliwe, mobilne i ściśle związane z technologią. Aby skutecznie zatrudnić młode talenty pracodawcy muszą być nie tylko online, ale przede wszystkim – mobile. Na topie są więc dziś aplikacje mobilne, które…
Czy chatboty wyprą aplikacje?
Na urządzeniu mobilnym przeciętnego użytkownika zainstalowanych jest wiele nieużywanych aplikacji. Z badań przeprowadzonych przez Quantcast wynika, że aż 50% osób pobierających daną aplikację korzysta z niej tylko raz. Natłok sprawia, że…
Allevent®, digitalowa innowacja w obsłudze eventu od agencji Allegro
Agencja Allegro wprowadza na rynek nowy produkt. Allevent to pierwsza w Polsce webowa aplikacja eventowa przygotowana od podstaw przez agencję event-marketingową. Połącznie ponad 25 lat eventowego doświadczenia Allegro oraz licznych badań…
Warto inwestować w promocję aplikacji
Rynek aplikacji mobilnych wydaje się być nasycony, jednak twórcy wciąż zaskakują nowymi produktami. Eksperci Spicy Mobile nie pozostawiają złudzeń – bańka mobilna pękła, jedynie niewielki odsetek aplikacji ma szansę na rynkowy sukces.
Jak Polacy korzystają z internetu w poszczególnych województwach?
W lutym 2018 roku średni dzienny czas poświęcony na przeglądanie internetu był najwyższy wśród mieszkańców Mazowsza. W województwie pomorskim odnotowano największy udział kobiet w sieci. Z kolei w Lubuskiem najwięcej internautów korzystało…
Huawei nowym liderem rynku tabletów
Marka Huawei, która odnosi sukcesy na rynku smartfonów, cieszy się coraz większą popularnością także w segmencie tabletów. Jak wynika z najnowszych danych GfK Polonia, w ostatnim roku Huawei podwoił swoją sprzedaż i został nowym liderem…
Mobile Trends 2018 – podsumowanie pierwszego dnia konferencji
Ostatni tydzień lutego i początek marca to trudny czas dla osób zainteresowanych tematyką mobilną. Muszą bowiem wybrać pomiędzy World Mobile Congress w Barcelonie, a Mobile Trends Conference w Krakowie. Dla marketera decyzja powinna być…