Tag
mood media
Pandemia miała znaczący wpływ na zmiany na rynku gastronomicznym, szczególnie na rozwój sektora food delivery, który staje się coraz silniejszym ogniwem działalności podmiotów z branży HoReCa. Cały rynek dostaw jedzenia w 2020 roku urósł o…
Zmysłowe podejście do irracjonalnego klienta
Zmysły pomagają konsumentom podejmować decyzje zakupowe, a marketerom wpływać swoimi działaniami na klientów. Marketing sensoryczny jest najskuteczniejszy wówczas, gdy odwołuje się do wszystkich pięciu zmysłów – im marka jest bardziej…
Jak stosować marketing dotykowy?
Najsilniej pobudzającym zmysłem, bez wątpienia jest dotyk. Jest on swego rodzaju uzupełnieniem wzroku – człowiek widząc przedmiot i mogąc go następnie dotknąć, wchodzi w proces pełniejszego doświadczenia poznawczego. Zasada ta, sprawdza się…
Coraz większa rola systemów multimedialnych w punktach sprzedaży
Z paraliżem decyzyjnym w miejscach sprzedaży, zmaga się od 5 do 80 proc. osób, w zależności od kategorii produktu. Sklep to miejsce, w którym można skutecznie zawalczyć o portfel klienta, zwłaszcza tego, który się waha i potrzebuje…
Czym jest marketing emocji i dlaczego warto go stosować?
Zmysły pomagają konsumentom podejmować decyzje zakupowe, a marketerom wpływać swoimi działaniami na klientów. Marketing sensoryczny jest najskuteczniejszy wówczas, gdy odwołuje się do wszystkich pięciu zmysłów – im marka jest bardziej…
Jak wykorzystać czas pandemii do usprawnienia customer experience naszej firmy?
Mood Media: Jak wykorzystać czas pandemii, aby zaspokoić potrzeby emocjonalne klienta związane z Customer Experience? Zacznijmy od naszych pracowników.
Rights Included Music – sposób na tańszą muzykę dla firm w niepewnych czasach
W obecnej sytuacji niepewności gospodarczej, wielu właścicieli sklepów oraz lokali usługowych, poszukuje oszczędności w różnych aspektach swojej działalności. Koszty które przedsiębiorca może znacząco ograniczyć, to np. opłaty z tytułu…
Jak budować lojalność gości hotelu dzięki zmysłowym wrażeniom
Najważniejszym celem hotelu w obecnych czasach, oprócz przetrwania światowego kryzysu turystycznego oczywiście, jest wyróżnienie się spośród konkurencji. Aby to osiągnąć marka musi projektować wrażenia, które pokochają goście. Wówczas będą…
Zapach restauracji
Celem aromamarketingu w restauracji powinno być emocjonalne zaangażowanie gości, optymalne dopasowanie rzeczywistości do ich oczekiwań oraz stworzenie dodatkowego kanału komunikacji niepowtarzalnej marki. Doświadczenia wielu lokali…
Marketing sensoryczny kreuje atmosferę w przestrzeniach biurowych
Nowoczesne rozwiązania audio, video oraz aromamarketingu coraz częściej wykorzystywane są wewnątrz polskich lokali biurowych. Działania sensoryczne w ramach employer brandingu, budują atmosferę w miejscu pracy, podnoszą wydajność zespołu…