Tag
mood media
W obecnej sytuacji niepewności gospodarczej, wielu właścicieli sklepów oraz lokali usługowych, poszukuje oszczędności w różnych aspektach swojej działalności. Koszty które przedsiębiorca może znacząco ograniczyć, to np. opłaty z tytułu…
Jak budować lojalność gości hotelu dzięki zmysłowym wrażeniom
Najważniejszym celem hotelu w obecnych czasach, oprócz przetrwania światowego kryzysu turystycznego oczywiście, jest wyróżnienie się spośród konkurencji. Aby to osiągnąć marka musi projektować wrażenia, które pokochają goście. Wówczas będą…
Zapach restauracji
Celem aromamarketingu w restauracji powinno być emocjonalne zaangażowanie gości, optymalne dopasowanie rzeczywistości do ich oczekiwań oraz stworzenie dodatkowego kanału komunikacji niepowtarzalnej marki. Doświadczenia wielu lokali…
Marketing sensoryczny kreuje atmosferę w przestrzeniach biurowych
Nowoczesne rozwiązania audio, video oraz aromamarketingu coraz częściej wykorzystywane są wewnątrz polskich lokali biurowych. Działania sensoryczne w ramach employer brandingu, budują atmosferę w miejscu pracy, podnoszą wydajność zespołu…
Badanie Mood Media: Doznania sensoryczne podnoszą sprzedaż stacjonarną o 10 procent
Mood Media - światowy lider rozwiązań customer experience, opublikował nowy raport dotyczący wpływu marketingu behawioralnego na zachowania konsumentów. Badanie dowodzi, że marketing sensoryczny ma korzystny wpływ na emocje, funkcje…
Badanie Mood Media : Cztery najważniejsze trendy Customer Experience w branży HoReCa
Mood Media – światowy lider customer experience, przy współpracy z ekspertami z 40 państw, wydał Trendbook ukazujący globalne trendy w tej dziedzinie. Bazujące na strategiach realizowanych przez firmy rozmieszczone na pięciu kontynentach…
Konsumenci kupują oczami
Marketing sensoryczny ma na celu wywołać pożądane decyzje zakupowe konsumenta, nasilić i wzbogacić jego emocjonalne przywiązanie do marki oraz pozytywnie wpływać na świadomość brandu, wyróżniając go na tle innych. Marketing sensoryczny…