[m]spark szuka innowatorów z rynku MarTech – ruszyła rekrutacja do II edycji programu dla startupów

23 maja br. w Warszawie rozpocznie się druga edycja programu akceleracyjnego [m]spark, realizowanego przez GroupM i KnowledgeHub Akcelerator. Program kierowany jest do startupów, które tworzą innowacyjne rozwiązania z obszaru marketingu i nowych technologii (MarTech). Rekrutacja potrwa do 10 maja. Zgłoszenia przyjmowane są na stronie www.mspark.ac.

Istotą programu akceleracyjnego [m]spark jest wsparcie merytoryczne, finansowe i sprzedażowe najlepszych projektów, które wykazują potencjał biznesowy i należą do szeroko rozumianego obszaru marketingu i nowych technologii. [m]spark jest dla startupów pomostem między pomysłem lub nowym produktem a jego dopasowaniem do potrzeb rynku i wdrożeniem u klientów. Celem programu akceleracyjnego jest przygotowanie startupów do prezentacji ich produktów przed klientami GroupM i nawiązanie współpracy w ramach realizacji nowych kampanii czy projektów. Dodatkowo, w ramach akceleracji badane są możliwości tworzenia produktów bazujących na synergii z rozwiązaniami technologicznymi GroupM.

Co można zyskać?

Uczestnicy programu akceleracyjnego będą mieli szansę zdobyć przekrojową i praktyczną wiedzę, zweryfikować modele biznesowe pod okiem doświadczonych ekspertów z branży digital marketingu oraz pozyskać finansowanie swojego pomysłu. Przez proces akceleracji uczestników przeprowadzą specjaliści i praktycy z bogatym doświadczeniem, którzy obecnie związani są z GroupM oraz domami mediowymi Mindshare, Mediacom i Wavemaker oraz Funduszem Venture Capital KnowledgeHub. W wyznaczeniu kierunku rozwoju oraz dopasowaniu produktu do oczekiwań klientów pomogą liderzy [m]spark i mentorzy, w tym m.in.: Krzysztof Dębowski, Bartosz Drozdowski, Paweł Lewandowski, Jarosław Pająk, Grzegorz Smyka, Paulina Sobieszek, Tomasz Szulkowski oraz Marcin Woźniak. Podczas spotkań akceleracyjnych nie zabraknie czasu na networking, wymianę doświadczeń biznesowych oraz indywidualne konsultacje z mentorami.

Akcelerator ma przemyślaną formułę, jego cel oraz środki realizacji były jasno określone. Najbardziej doceniam bezpośrednie spotkania z klientami GroupM oraz możliwość doszlifowania projektu i sposobu jego komunikacji. Służyły temu indywidualne warsztaty i liczne wystąpienia – komentuje udział w poprzedniej edycji Tomasz Kopera, CEO Ignico.

Dzięki udziałowi w akceleracji zostaliśmy przedstawieni kilku dużym klientom GroupM, a ich oczekiwania co do funkcjonalności PushAda wykraczały poza standardowe wdrożenie naszego narzędzia. Akceleracja [m]spark realnie przyspieszyła więc nasz rozwój zarówno pod względem technologicznym, jak i biznesowym – ocenia Karolina Kowalska, New Business Manager w PushAd.

Sprawdzony sposób na sukces

Podczas poprzedniej edycji, Akcelerator [m]spark wyłonił 16 startupów, które wzięły udział w akceleracji i z którymi GroupM nawiązał współpracę. Łącznie w 2018 r. przeprowadzonych zostało kilkadziesiąt kampanii reklamowych z użyciem produktów związanych z akceleratorem [m]spark. Organizatorzy zachęcają do zgłoszeń podmioty z takich obszarów martech jak: AI, chatboty, DSP, DMP, IOT, BIG DATA, blockchain, VR, content marketing, analitics and reporting, CRM, marketing automation, nowe formaty reklamowe, social media & social inteligence.

Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy  znajdują się na stronie http://www.mspark.ac/. Na zgłoszenia czekamy do 10 maja.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Rusza [m]spark – pierwszy polski akcelerator MarTech

rekrutacja

Posiadasz startup, małą lub średnią firmę działającą w obszarze marketingu i technologii? Chcesz rozwijać ją pod okiem ekspertów? Zgłoś się do programu akceleracyjnego [m]spark. Zapisy trwają do 20 kwietnia 2018 roku.

[m]spark powered by Knowledge Hub Akcelerator to program akceleracyjny powstały dzięki zaangażowaniu GroupM. Akcelerator został stworzony na potrzeby szeroko rozumianego obszaru MarTech, czyli połączenia marketingu i technologii. Istotą jego działania jest ukierunkowanie, rozwinięcie i wdrożenie produktów lub pomysłów dotyczących komunikacji marketingowej przy udziale ekspertów z branży reklamowej.

Parasol wiedzy ekspertów

Debiut projektu zawdzięczany jest GroupM oraz agencjom komunikacji marketingowej, które wchodzą w jej skład: Mindshare, Mediacom, Wavemaker oraz funduszowi KnowledgeHub. Przedstawiciele tych firm to członkowie komitetu organizacyjnego, którzy poprowadzą startupy przez proces akceleracji. Marcin Woźniak, Krzysztof Dębowski, Jarosław Pająk, Paulina Sobieszek, Grzegorz Smyka i Paweł Lewandowski są ekspertami i praktykami z wieloletnim doświadczeniem w branży mediowej. Wykorzystując swoją wiedzę, wskażą firmom kierunek rozwoju, aby ich produkty były jeszcze bardziej dopasowane do oczekiwań Klientów agencji. Akcelerator prowadzi Bartosz Drozdowski jako CEO dedykowanej do tego zadania spółki Knowledge Hub Akcelerator.

Największą wartością tego wyjątkowego akceleratora jest współpraca z wiodąca grupa mediową w Polsce. To unikatowa szansa dla młodych firm aby nie tylko móc przedstawić swoją ofertę topowym reklamodawcom w Polsce, ale dodatkowo aktywnie współpracować z potencjalnymi przyszłymi Klientami. Chcemy też aby esencją [m]spark był wkład mentorów oraz praktyków z branży, którzy codziennie pracują z Klientami na różnych polach reklamy digitalowej. Ponadto grono mentorów uświetnią specjaliści od strony klientów oraz takie nazwiska jak Barbara Sołtysińska, Artur Kurasiński, Michał Brański czy Katarzyna Dworzyńska. mówi Bartosz Drozdowski, CEO Knowledge Hub Akcelerator Sp. z o.o.

Support biznesowy i finansowy

[m]spark powered by Knowledge Hub Akcelerator to nie tylko potężny zasób wiedzy, ale również wsparcie biznesowe i kapitałowe. Najlepiej przygotowany projekt ma szanse otrzymać nagrodę w wysokości 100 000 złotych, ale przede wszystkim wszyscy uczestnicy w czasie akceleracji mogą zweryfikować swoje modele biznesowe oraz dopasować się do realnych oczekiwań Klientów. W zakresie oferty, realizacji, monitoringu i raportowania. Oczywiście dla każdego startupu rozpoczęcie współpracy z Klientami reprezentowanymi przez agencje z GroupM to bardziej realna szansa na zdobycie kolejnego czy potencjalnego inwestora lub ekspansje zagraniczną.

Nasz program jest skrojony na miarę potrzeb startupów oraz małych i średnich firm z obszaru MarTech. To pierwsza tego typu polska inicjatywa, odpowiadająca na potrzeby rynku. Firmy, które przeszły akcelerację są przede wszystkim bardziej świadome branży, z łatwością rozwiązują napotkane problemy, wiedzą jak unikać błędów i rozwijać biznes. Dzięki połączeniu sił takich podmiotów jak

GroupM, Mindshare, Mediacom, Wavemaker oraz KnowledgeHub stworzyliśmy unikalny pomost do współpracy firm z największymi Klientami na rynku – dodaje Jarosław Pająk, plista Director, odpowiedzialny za akcelerator z ramienia GroupM.

Pierwsza edycja trwać będzie 7 tygodni, pomiędzy 7 maja a 22 czerwca 2018 roku. W tym czasie odbędą się sesje mentoringowe, szkoleniowe, a także indywidualne spotkania, w których dopracowywany będzie zgłoszony projekt. Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie http://www.mspark.ac/. Na zgłoszenia czekamy do 20 kwietnia.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF