N42 Concept Agency z nowym Dyrektorem Kreatywnym!

Maria Bratkowska

Maria Bratkowska dołączyła do Teamu N42 i zarządza od teraz Studiem Graficznym.

Nic nikomu nie wypominając – od 15 lat w branży kreatywnej. Do niedawna głównie copywriter z zacięciem strategicznym. Jednak w przeszłości bywała również skrupulatnym korektorem ulotek medycznych, niepoważnym dziennikarzem w poważnym piśmie dla grabarzy czy relegowanym ze studiów doktorantem.

Miała okazję pracować dla firm mniejszych i większych, polskich i zagranicznych. Głowiła się nad projektami sprzedażowymi i wizerunkowymi. Tworzyła koncepcje zarówno pojedynczych akcji promocyjnych, jak też dużych kampanii 360°.

ATL, BTL, branding, ambienty, działania online i koncepcje eventowe – przez minione „kilka” lat miała ręce pełne roboty. 15 lat doświadczenia agencyjnego (m.in. w CAM Media SA), podczas którego obsługiwała Pocztę Polską, PKP, US Pharmacię, Polkomtel, Electrolux, Fadesę Prokom czy Layetanę Real Estate, już od kilku lat działa zaś freelancersko (wspierając działania dla marek Nationale-Nederlanden, Aegon czy L’Oréal Polska).


Źródło: N42 Concept Agency

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF